Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichtenaub.
Eigenlijk van plan nog dingen te veranderen aan je E30? als de mijne is ingeschreven wil ik die van jou zeker eens zien. Ben benieuwd om het geluid eens te horen in het echt.
Zijn er eigenlijk nog berlines op het forum buiten de onze ?
Ben nu bezig met m'n achteras, dat zal wel eens ooit afgeraken binnenkort. Dan steek ik er ineens het 318dif onder, al is het maar om eens te proberen. Waarsch moet het toch terug gewisseld worden met het origineel, maar wie niet waagt...
Verder is het ideaal om ineens roest aan de achterste kassen weg te werken wanneer de assen weg zijn, maar ook dat zal volledig afhangen van de tijd die'k op dat moment zelf heb en de tijd dat'k de wagen kan laten staan waar hij nu staat.
Paintjob staat ook op het progr dit jaar.
+ de shadowline monteren die'k vorige week gehaald heb
Verder zou'k niet zo super veel meer willen, veelal dure dingen die niet echt nodig zijn zoals:
- diepbed velgen in goeie staat met zwart hart (bbs of ronals)
- sperdif
enz enz, zo zal er altijd wel iets te vinden zijn
Denk dat er niet veel sedans meer zijn buiten de onze. De enige die'k nog kan bedenken is een mint 324td.Last edited by Geertt; 25/02/2010, 14:38.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenDa's gelijk zeggen dat een shemale een lekker wijf is!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenen toch vind ik dat een leuke uitlaat
Leuk uitlaat ja, daar niet van!
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenOmdat de eigenaar hem toch wou houden. Maar nu staat hij blijkbaar toch terug te koop.
Mss koopt hij hem nu wel..
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenouders he..
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenJammer dat het een witte is (en dat hij op lpg ligt, zou ik niet moeten hebben op zo'n wagen), anders kon je hem misschien bij mij bewonderen.
Pff, al maanden aan het uitkijken hier, en nog altijd niets deftig gevonden trouwens.
Comment
Comment