Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• http://www.kapaza.be/Autos/BMW/25597..._2_5l_24v.html vetkot

Comment

• al wa teveel mee gemoost
      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• dringend BBS'en gezocht 15''. Als iemand iets weet liggen..?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
          dringend BBS'en gezocht 15''. Als iemand iets weet liggen..?
          Druk dringend eens uit in euro's.

Comment

• 0.

Daarjuist gekocht, tis niet meer nodig :p

Comment

• Kan iemand me iets meer vertellen over een 'engineswap' van een e30 320i naar een 335i? I.v.m. keuring en inschrijving en verzekering en eventueel een goed adres van iemand die dat kan uitvoeren...

Comment

• zijt gij serieus
                dat gaat nooit door de keuring geraken en massa's geld kosten als je het zelf niet kan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
                  Kan iemand me iets meer vertellen over een 'engineswap' van een e30 320i naar een 335i? I.v.m. keuring en inschrijving en verzekering en eventueel een goed adres van iemand die dat kan uitvoeren...
                  Keuring en inschrijving zijn op 3 manieren mogelijk.

1. Hopen dat niemand het ziet
                  2. Auto uit het buitenland kopen die in dat land reeds zo ingeschreven was, en hopen dat ze bij keuring alleenstaand geval niet moeilijk doen.
                  3. Oldtimer kopen, inschrijven, ombouwen, en hopen dat de regels niet al te snel veranderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
                    Kan iemand me iets meer vertellen over een 'engineswap' van een e30 320i naar een 335i? I.v.m. keuring en inschrijving en verzekering en eventueel een goed adres van iemand die dat kan uitvoeren...
                    Bedoel je 335i, of 325i?

M30B35 blok is wat zwaar voor een E30. Als ze het niet zien in de keuring heb je andere motorsteunen nodig, kardan van een ?M3?, mss op maat gemaakte uitlaat, ...

Staat uitvoerig beschreven op e30.de
                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• http://wp1016621.wp027.webpack.hoste...645/f01645.htm zelfs in het nederlands!

Have fun

Comment

• tzal wel een typt fout zijn idd. Maar dan nog, als je het zelf niet kan kost dat super veel geld denk ik, kan je beter eentje met swap kopen

Comment

• Neen, hij bedoelde idd 335i

Een kennis van me was voor zijn circuit E30 bij iemand geweest die veel met E30's bezig is, en die van een E30 een 335i maakt .. Kga de link ook eens bekijken.
                          Enja, 'als je het zelf niet doet' tis maar wat je eraan wil geven é

Comment

• Ik heb hier een totalBMW-magazine waarin een artikel staat over een E30 335i Turbo ik zal het eens proberen in te scannen
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

• + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

pff... echt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

pff... echt
                                Tailhappyness!

Comment

• Wie ziet er wat er aan veranderd is? Meer foto's in mijn topic

Comment

• shadowline

Comment

• Inderdaad

Afwerking kan nog wat beter, maar twas al eens om te proberen.

Comment

• Heb je dat zelf gewrapped?

Comment

• Jep.

12345

Comment

Working...
                                          X