Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• best goed!
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• En een vraagje: tis een detail, maar ktwijfel er over.
      Rond de koplampen heb je ringen die nu zilver zijn en die aan het afschilferen zijn. Ik wil die eens opnieuw spuiten, maar twijfel of ik ze weer zilver of gewoon zwart zou doen.. Dan vallen ze helemaal niet op.. Wat vinden jullie ?

Comment

• doe maar zilver, zo full black toestanden vind ik eigenlijk niet mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
          En een vraagje: tis een detail, maar ktwijfel er over.
          Rond de koplampen heb je ringen die nu zilver zijn en die aan het afschilferen zijn. Ik wil die eens opnieuw spuiten, maar twijfel of ik ze weer zilver of gewoon zwart zou doen.. Dan vallen ze helemaal niet op.. Wat vinden jullie ?
          Bij mijne zijn ze zwart gespoten, en 'k zou het direct opnieuw doen.

Comment

• Moet je daar heel je lamp voor demonteren? Of kan je de ringen er enkel uithalen?

Comment

• Heel de boel denk ik...
              1991 BMW E30 318is

Comment

• nope!

Die voorste dingen afhalen (plastiek clipjes bovenaan en 1 schroefje tussen de spijlen) en dan kan je die ringen er gewoon afklikken.

Ik heb ze proberen te kuisen, maar is idd gewoon afgeschilfert denk ik. Persoonlijk zou ik ze in het zilver doen. Het is toch een verschil als je naar de neus kijkt, vooral als ie in de zon staat
                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Mooie 325i

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Wel overpriced en bagger van die deuk..
                    1991 Mazda MX-5 NA
                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Als iemand foto's heeft van E30 M3's met speciale kleuren. (lees: niet gewoon wit, zwart, rood..) wil hij die dan aub posten. Een kennis wil zijn circuit E30 325i ( die eruit ziet als een M3) herspuiten en weet niet welke kleur(en)

Comment

• Comment

• Inca Orange?

Zie ook:

AutoMinded.be

Comment

• De kleur van Jan zijn M3 GT misschien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                              De kleur van Jan zijn M3 GT misschien?
                              Ah ja british racing green (#312)... staat geniaal op een E30 denk ik. Heb er ooit eens pics van gevonden, maar ik vind ze niet terug.
                              AutoMinded.be

Comment

• Iemand enig idee wat een Edition-sportstuurtje waard is? Met leder bekleed

Comment

• niet te veel

Comment

• Dacht ik wel. Ik moet er ook niet veel voor hebben (en heb er ook niet veel voor gegeven )

Comment

• hoeveel wil je ?

Comment

• Iemand enig idee hoe onderstaande velgen noemen, of die nog bij bmw te verkrijgen zijn, of elders?

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Comment

• Styling 10 Verkrijgbaar weet ik niet. Maar er zal wel ergens iemand zijn die die heeft liggen. Bram op het forum had er vroeger, maar zijn gestolen. Anders gingen die wel weg denk ik..

Comment

Working...
                                          X