Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nathan_N Bekijk Berichten
    Vandaag de -jawel- 14" BBS'jes gestoken, type-aanduiding op de koffer eraf gehaald, achterlichten rood gespoten (pinkers alleen eigenlijk) & een chrome tipje aan de uitlaat gemonteerd.

En dat allemaal tijdens de uren, droomjob
    Proficiat met je miskoop.

Maar zolang jij tevreden bent is't ok.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
      Wat zouden jullie nog geven voor een LPG-installatie van een M20? (dus voor in een E30/34)

edit: 80l-tank
      Ga je een LPG- instalatie kopen zonder een e30/34 te hebben?

Geen idee wat je daar nog voor kan vragen, ik gok een 750€?

Comment

• Hallo Maarten,

We geraken er niet uit wat de ET-waarde moet zijn voor de velgen die ik moet bestellen voor de 325, die in de basis eigenlijk een 316 is.

Kan jij enig input geven?

Groeten,

Ik kreeg deze mail, iemand een idee ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
          Hallo Maarten,

We geraken er niet uit wat de ET-waarde moet zijn voor de velgen die ik moet bestellen voor de 325, die in de basis eigenlijk een 316 is.

Kan jij enig input geven?

Groeten,

Ik kreeg deze mail, iemand een idee ?
          ET20 7J breed en 205/55/15 banden erop staat beeldig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
            Proficiat met je miskoop.

Maar zolang jij tevreden bent is't ok.
            Ik ben razend content, zeker in combinatie met de kleine dingetjes die ik vandaag heb uitgevoerd... Morgen ofwel maandag komt er een kabelsetje toe voor de pinkers mee te laten branden met de standlichten en dan vooraan witte pinkerglaasjes (en oranje ballonnetjes) steken.

Komt goed !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten

Ik stelde een vraag, heb niks gekocht

En gok nog maar eens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
                Wat zouden jullie nog geven voor een LPG-installatie van een M20? (dus voor in een E30/34)

edit: 80l-tank
                Ge moet wel zien dat het een tank is die mag gebruikt worden é. Die oudere tanks mag je niet meer overplaatsen.

Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten

150euro en die mag al blij zijn als die het kwijt geraakt. LPG 2dehands is een ramp, ook rekening met houden dat je het zelf niet mag plaatsen (in principe).

En gaat het om gewone verdamper, of is het al met injectoren?

Comment

• Ik heb eens wat zitten rond googlen achter CAI voor m'n e30. Iemand dat daar meer uitleg over heeft? Want over een 318 e30 vind je niet zoveel.
                  Voor- en nadelen? Prijzen? Waar te vinden? ... op eBay.de vind ik namelijk alleen maar 'universele' kitjes voor 40 euro (incl. verzending) en dat vertrouw ik toch niet zo

Last edited by ; 02/05/2010, 15:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                    150euro en die mag al blij zijn als die het kwijt geraakt. LPG 2dehands is een ramp, ook rekening met houden dat je het zelf niet mag plaatsen (in principe).

ik denk ook zowat 150, membramen van de verdamper zijn waarschijnlijk om zeep

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                      Ge moet wel zien dat het een tank is die mag gebruikt worden é. Die oudere tanks mag je niet meer overplaatsen.

Het is er een die je nog mag overplaatsen. 150 was de vraagprijs, heb wel minder betaald.

Comment

• dus komt er dan een e30 binnenkort?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                          dus komt er dan een e30 binnenkort?
                          Dat hoop ik toch Of een E34

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nathan_N Bekijk Berichten
                            Ik heb eens wat zitten rond googlen achter CAI voor m'n e30. Iemand dat daar meer uitleg over heeft? Want over een 318 e30 vind je niet zoveel.
                            Voor- en nadelen? Prijzen? Waar te vinden? ... op eBay.de vind ik namelijk alleen maar 'universele' kitjes voor 40 euro (incl. verzending) en dat vertrouw ik toch niet zo

Enigste 'mogelijk' verbetering aan BMW z'n inlaatsysteem is het uithalen van een verstraler en daar een kelk in plaatsen. BMW is niet een van de merken die z'n luchtinlaat aan de achterkant van de motor, op, onder, of tussen de uitlaat steekt.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• is er een verschil in ET waarden tussen een 316 of 325?

Comment

• Neenn
                                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Miljaar, pracht van een E30 zien te koop staan hier in m'n gemeente, daarnet eens gestopt, ziet er echt wel knap uit, en volledig origineel denk'k
                                  1982 BMW E28 528i
                                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                    Miljaar, pracht van een E30 zien te koop staan hier in m'n gemeente, daarnet eens gestopt, ziet er echt wel knap uit, en volledig origineel denk'k
                                    geen pics getrokken?
                                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                      is er een verschil in ET waarden tussen een 316 of 325?
                                      Neen, velgen steken evenveel/weinig uit op beide ketels.

(ET-waarde is wel eigen aan een velg, niet aan een auto).

Comment

• Heb het "Referendum van de eigenaars: BMW 320i" uit de Autogids van 1 oktober 1987 (nr 209) ingescand speciaal voor jullie

Comment

• Comment

Working...
                                          X