Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag de -jawel- 14" BBS'jes gestoken, type-aanduiding op de koffer eraf gehaald, achterlichten rood gespoten (pinkers alleen eigenlijk) & een chrome tipje aan de uitlaat gemonteerd.
Ik ben razend content, zeker in combinatie met de kleine dingetjes die ik vandaag heb uitgevoerd... Morgen ofwel maandag komt er een kabelsetje toe voor de pinkers mee te laten branden met de standlichten en dan vooraan witte pinkerglaasjes (en oranje ballonnetjes) steken.
Ga je een LPG- instalatie kopen zonder een e30/34 te hebben?
Geen idee wat je daar nog voor kan vragen, ik gok een 750€?
150euro en die mag al blij zijn als die het kwijt geraakt. LPG 2dehands is een ramp, ook rekening met houden dat je het zelf niet mag plaatsen (in principe).
En gaat het om gewone verdamper, of is het al met injectoren?
Ik heb eens wat zitten rond googlen achter CAI voor m'n e30. Iemand dat daar meer uitleg over heeft? Want over een 318 e30 vind je niet zoveel.
Voor- en nadelen? Prijzen? Waar te vinden? ... op eBay.de vind ik namelijk alleen maar 'universele' kitjes voor 40 euro (incl. verzending) en dat vertrouw ik toch niet zo
150euro en die mag al blij zijn als die het kwijt geraakt. LPG 2dehands is een ramp, ook rekening met houden dat je het zelf niet mag plaatsen (in principe).
ik denk ook zowat 150, membramen van de verdamper zijn waarschijnlijk om zeep
Ge moet wel zien dat het een tank is die mag gebruikt worden é. Die oudere tanks mag je niet meer overplaatsen.
Het is er een die je nog mag overplaatsen. 150 was de vraagprijs, heb wel minder betaald.
Ik heb eens wat zitten rond googlen achter CAI voor m'n e30. Iemand dat daar meer uitleg over heeft? Want over een 318 e30 vind je niet zoveel.
Voor- en nadelen? Prijzen? Waar te vinden? ... op eBay.de vind ik namelijk alleen maar 'universele' kitjes voor 40 euro (incl. verzending) en dat vertrouw ik toch niet zo
Enigste 'mogelijk' verbetering aan BMW z'n inlaatsysteem is het uithalen van een verstraler en daar een kelk in plaatsen. BMW is niet een van de merken die z'n luchtinlaat aan de achterkant van de motor, op, onder, of tussen de uitlaat steekt.
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment