Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind het vooral bizar dat ze klagen van kleine mankementen en roest want mijne pa heeft nooit maar dan ook nooit in 100 000km stukken gehad aan de zijne, was wel een van de laatste versie's.
vet
Bedankt voor de leeslectuur tijdens de les.
nog redelijk veel mensen vinden hem weinig verbruiken, voor 2010 te zijn is het iets minder, maarja. Blijft een zalige wagen !
Enigste 'mogelijk' verbetering aan BMW z'n inlaatsysteem is het uithalen van een verstraler en daar een kelk in plaatsen. BMW is niet een van de merken die z'n luchtinlaat aan de achterkant van de motor, op, onder, of tussen de uitlaat steekt.
M10 had die wel bovenop de motor. Maar standaard wel met 4-2-1 uitlaatcollector! Dus het is hun vergeven...
Van de luchtfilter moet je idd wel afblijven. Tenzij je een S14 hebt en er carbon aan te pas komt samen met het uitspreken van Alpha N.
Met de US-pinkermodule te steken heb ik wel een koplamp laten springen De nieuwe H1's liggen hier klaar, maar 'k heb ook led-H1 besteld. Als't op niets trekt, gaat het er ook weer gewoon uit.
Lichtjes branden iets te fel tegenover de standlichten vind ik.
En wat is dat op u velgen ? gewoon vuil?
Persoonlijk zou ik er niets aan veranderen buiten verlagen, 15' bbs'n en ev shadowline.
Op foto is het inderdaad fel, maar irl valt het goed mee.
Die BBS'en die er nu onderliggen zijn 14" en da's goed genoeg. Op die velgen heb ik liggen kloten met velglint. Uiteindelijk vind ik het toch maar niets, dus het gaat er weer af.
Kheb ook zo'n stuur liggen maar twijfel om het te monteren..
@ NineEleven: zou je echt een iX overwegen ? of een bauer ?
25i zou wel nice zijn, al zou ik het nooit doen icm met met vierwielaandrijving, touring of bauer ..
Comment