Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
    geen pics getrokken?
    Zal er morgen aan denken als'k er passeer
    1982 BMW E28 528i
    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Comment

• Check vooral hoe er geklaagd wordt over "greep op het wegdek", da's net een van de dingen dat hem nu zo populair maakt

Comment

• evenveel grip als een ford capri

toch zijn ze over't algemeen content

(ik ken heel deze rimram nog van buiten )

Comment

• Ik vind het vooral bizar dat ze klagen van kleine mankementen en roest want mijne pa heeft nooit maar dan ook nooit in 100 000km stukken gehad aan de zijne, was wel een van de laatste versie's.
            2012 E92 Bmw 335i DKG
            1991 E30 320i

Comment

• vet
              Bedankt voor de leeslectuur tijdens de les.
              nog redelijk veel mensen vinden hem weinig verbruiken, voor 2010 te zijn is het iets minder, maarja. Blijft een zalige wagen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                Enigste 'mogelijk' verbetering aan BMW z'n inlaatsysteem is het uithalen van een verstraler en daar een kelk in plaatsen. BMW is niet een van de merken die z'n luchtinlaat aan de achterkant van de motor, op, onder, of tussen de uitlaat steekt.
                M10 had die wel bovenop de motor. Maar standaard wel met 4-2-1 uitlaatcollector! Dus het is hun vergeven...

Van de luchtfilter moet je idd wel afblijven. Tenzij je een S14 hebt en er carbon aan te pas komt samen met het uitspreken van Alpha N.

Comment

• Merci stradge!

Comment

• groene bal

Comment

• Comment

• Met de US-pinkermodule te steken heb ik wel een koplamp laten springen De nieuwe H1's liggen hier klaar, maar 'k heb ook led-H1 besteld. Als't op niets trekt, gaat het er ook weer gewoon uit.

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Is dit wat? Hij ligt wel op LPG natuurlijk, en hier weet ik niets van af.

't Zou wel erg strak zijn denk ik, 325i cab

Comment

• Lichtjes branden iets te fel tegenover de standlichten vind ik.
                            En wat is dat op u velgen ? gewoon vuil?

Persoonlijk zou ik er niets aan veranderen buiten verlagen, 15' bbs'n en ev shadowline.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                              Lichtjes branden iets te fel tegenover de standlichten vind ik.
                              En wat is dat op u velgen ? gewoon vuil?

Persoonlijk zou ik er niets aan veranderen buiten verlagen, 15' bbs'n en ev shadowline.
                              Op foto is het inderdaad fel, maar irl valt het goed mee.
                              Die BBS'en die er nu onderliggen zijn 14" en da's goed genoeg. Op die velgen heb ik liggen kloten met velglint. Uiteindelijk vind ik het toch maar niets, dus het gaat er weer af.

Nu is't enkel afwachten op die LED-H1 lampjes.

Comment

• Een jubileumversie...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• De plakband mag ook van de lichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Een jubileumversie...

Den tuner

Die witte wangen zijn toch helemaal niet standaard...

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

ik heb echt nood aan eentje

Comment

• Kheb ook zo'n stuur liggen maar twijfel om het te monteren..

@ NineEleven: zou je echt een iX overwegen ? of een bauer ?
                                        25i zou wel nice zijn, al zou ik het nooit doen icm met met vierwielaandrijving, touring of bauer ..

Comment

• Het valt mij op dat die 325ix'en bijna allemaal breaks zijn .
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X