Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mooie Baur precies: http://www.kapaza.be/Autos/Oldtimers...er_Cabrio.html
    Last edited by stradge; 15/05/2010, 03:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
      Zou hij dan niet beter af zijn met een 316 of 318i want die vindt je toch in overvloed ?
      318is rijd gewoon veel beter dan een 318i en die laatste is ook nog eens trager dan de megane en dat vind ik een beetje idioot..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
        Wat filmkes van mijn e30 gemaakt met mijn nieuw statief !
        Het geruis moet ik nog zien weg te werken

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Mogelijkheden!

Voor 't geruis: externe micro in de motorruimte hangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
          Mogelijkheden!

Voor 't geruis: externe micro in de motorruimte hangen.
          merci voor de tip net filmkes gemaakt van Sam325 z'n Alpina nie mis moet ik zeggen !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            318is rijd gewoon veel beter dan een 318i en die laatste is ook nog eens trager dan de megane en dat vind ik een beetje idioot..
            Jah mah verliest hij niet wat karakter door die lpg of blijft de kracht van de motor gelijk ?
            2012 E92 Bmw 335i DKG
            1991 E30 320i

Comment

• Daarnet Andreas tegengekomen met z'n E30 cabrio Alpina

Stond naast me in de wasbox...

Werd gewassen met die grote borstel...da zijn minpunten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                Jah mah verliest hij niet wat karakter door die lpg of blijft de kracht van de motor gelijk ?
                ik ondervind geen prestatieverschil met de Megane en dat is normaal. Ik denk zelfs dat Jochen meer pk's had op lpg Als je hard wilt optrekken wissel je best naar benzine, dat is beter voor de motor. Ik doe dat eigenlijk bijna niet meer want voor die keer dat ik eens naar het rood ga in het dagelijks verkeer zal dat imo niet erg zijn. Tijdens een meeting/rondrit zet ik hem wel op benzine.

Comment

• lekker overpriced

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    Baurs zijn rommel.
                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                      Baurs zijn rommel.
                      waarom dan wel?

Comment

waarom dan wel?
                        Ik heb er nog geen enkele in absolute topstaat gezien. Wegslijpen van de C-stijlen doe je echt niet onbestraft. Heel de koets ziet heel veel harder af dan bij een standaard, omwille van de krachten die erop vrijkomen. Het lijkt me niet voor niets dat cabrio's overal verstevigingen hebben. Zoals aan de voorste veerpoten en de balken onder de deuren...
                        1991 BMW E30 318is

Comment

khad em ook al gespot!
                          Hij heeft wel heel weinig km's, maar 6000 euro is er toch iets over :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                            Ik heb er nog geen enkele in absolute topstaat gezien. Wegslijpen van de C-stijlen doe je echt niet onbestraft. Heel de koets ziet heel veel harder af dan bij een standaard, omwille van de krachten die erop vrijkomen. Het lijkt me niet voor niets dat cabrio's overal verstevigingen hebben. Zoals aan de voorste veerpoten en de balken onder de deuren...
                            En een Baur heeft die verstevigen dus niet? Dat is wel kak

Comment

En een Baur heeft die verstevigen dus niet? Dat is wel kak
                              Baur = BMW - dak.

Vergelijk maar eens met een cabrio, en gij zult zien!
                              1991 BMW E30 318is

Comment

• spiegels E30

Aangezien ik nu heel wat kilometers 'moet' afbollen in een E30 wordt ik dagelijks geconfronteerd met de zijspiegels waar je bijna niets in ziet....
                                Ok vroeger was er niets anders maar als je de hedendaagse spiegels gewoon bent is het zeker even wennen... en erger gevaarlijk..

bestaan er een "nieuwere" soort spiegels voor de E30 waar je meer op ziet? of moet ik me behelpen met ev. van die stickertjes of zo...?

Ik vermoed dat er nog mensen zijn met deze opmerking? en hopelijk hebben zij al oplossingen...?

alvast bedankt om deze met mij te delen!

greetz Mouly

Comment

• Ik weet niet hoe ik dat kan visualiseren, maar mijn linkerspiegel (denk glas van E34 of zo) geeft een veel wijder beeld dan m'n rechter.

Denk ik. Kijk anders eens op realOEM of er verschillende spiegelglazen verkrijhbaar zijn voor E30.
                                  1991 BMW E30 318is

Comment

• er bestaat blijkbaar zoiets als:
                                    VERW.GROOTHOEK-SPIEGELGLAS M.STEKKER

mss is dit voldoende... zal morgen es passeren aan de bmw-garage..
                                    thx

Comment

• Ik heb de indruk dat dat niet veel verschil maakt, die wijdere spiegel. Zo'n dodehoekspiegeltje is wel handig, ik kijk meestal gewoon even over m'n schouder.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Zalig!

Comment

Working...
                                          X