Mooie Baur precies: http://www.kapaza.be/Autos/Oldtimers...er_Cabrio.html
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenZou hij dan niet beter af zijn met een 316 of 318i want die vindt je toch in overvloed ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenWat filmkes van mijn e30 gemaakt met mijn nieuw statief !
Het geruis moet ik nog zien weg te werken
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Voor 't geruis: externe micro in de motorruimte hangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenMogelijkheden!
Voor 't geruis: externe micro in de motorruimte hangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten318is rijd gewoon veel beter dan een 318i en die laatste is ook nog eens trager dan de megane en dat vind ik een beetje idioot..2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenJah mah verliest hij niet wat karakter door die lpg of blijft de kracht van de motor gelijk ?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMooie Baur precies: http://www.kapaza.be/Autos/Oldtimers...er_Cabrio.html
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenwaarom dan wel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenlekker overpriced
http://www.kapaza.be/Autos/Oldtimers..._E30_1985.html
khad em ook al gespot!
Hij heeft wel heel weinig km's, maar 6000 euro is er toch iets over :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenIk heb er nog geen enkele in absolute topstaat gezien. Wegslijpen van de C-stijlen doe je echt niet onbestraft. Heel de koets ziet heel veel harder af dan bij een standaard, omwille van de krachten die erop vrijkomen. Het lijkt me niet voor niets dat cabrio's overal verstevigingen hebben. Zoals aan de voorste veerpoten en de balken onder de deuren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenEn een Baur heeft die verstevigen dus niet? Dat is wel kak
Vergelijk maar eens met een cabrio, en gij zult zien!
Comment
-
spiegels E30
Aangezien ik nu heel wat kilometers 'moet' afbollen in een E30 wordt ik dagelijks geconfronteerd met de zijspiegels waar je bijna niets in ziet....
Ok vroeger was er niets anders maar als je de hedendaagse spiegels gewoon bent is het zeker even wennen... en erger gevaarlijk..
bestaan er een "nieuwere" soort spiegels voor de E30 waar je meer op ziet? of moet ik me behelpen met ev. van die stickertjes of zo...?
Ik vermoed dat er nog mensen zijn met deze opmerking? en hopelijk hebben zij al oplossingen...?
alvast bedankt om deze met mij te delen!
greetz Mouly
Comment
-
Ik weet niet hoe ik dat kan visualiseren, maar mijn linkerspiegel (denk glas van E34 of zo) geeft een veel wijder beeld dan m'n rechter.
Denk ik. Kijk anders eens op realOEM of er verschillende spiegelglazen verkrijhbaar zijn voor E30.
Comment
-
Ik heb de indruk dat dat niet veel verschil maakt, die wijdere spiegel. Zo'n dodehoekspiegeltje is wel handig, ik kijk meestal gewoon even over m'n schouder.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Comment