Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
    Ik heb de indruk dat dat niet veel verschil maakt, die wijdere spiegel. Zo'n dodehoekspiegeltje is wel handig, ik kijk meestal gewoon even over m'n schouder.
    Gisteren zo'n speigel geïnstalleerd...
    tis toch een hele verbetering hoor! niet alleen zit er een dodehoek in maar het speigeleffect heeft ook een veel breder en wijder zicht.. anders gezegd... je ziet veeeeel meer. Nu nog een kopen voor de rechterkant!

greetz Mouly

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mouly Bekijk Berichten
      tis toch een hele verbetering hoor! niet alleen zit er een dodehoek in maar het speigeleffect heeft ook een veel breder en wijder zicht.. anders gezegd... je ziet veeeeel meer. Nu nog een kopen voor de rechterkant!

greetz Mouly
      Dan is dat misschien wel interessant. Ik heb voortdurend het gevoel alsof mijn spiegels niet goed staan, maar als ik ze verstel, krijg ik ze niet beter gezet...
      Misschien ook eens voor uitkijken dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik wil dat !
        2012 E92 Bmw 335i DKG
        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mouly Bekijk Berichten

greetz Mouly
          Laat eens weten als je dat hebt, want is origineel niet gemaakt, enkel voor UK, maar die zouden niet meer verkrijgbaar zijn. Heb wel nog maar enkel online gecontroleerd.

Comment

• Puur uit interesse:

Wat is er zoal belangrijk om na te gaan bij de aankoop van een E30 325i?
            Deze vraag omwille van weinig grondige technische kennis...
            Uiteraard is er bij zo'n wagen een risico op breuken (kosten), wat mag je dan incalculeren
            als max. kosten (welke onderdelen?)

Comment

• Vandaag de godganse dag met een Baur 2002 achter een E30 M3 gereden.
              Man, man, man, wat een geschift zalige machine is die 3 toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                Ja, bij Baur versneden ze alles...
                1991 BMW E30 318is

Comment

• Bekender voorbeeld:

1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                    Bekender voorbeeld:

e30

Comment

• zonde :/

Comment

• Denk dat het niet overdreven lang zal duren tegen dat ik nog een E30 bijkoop. ne goedkopen om terug goed te zetten ofzo. Maar zeker niets zoals hier boven..

Comment

• Er zijn toch eikels in de wereld en er komen volgens mij nog meer en meer van die marginalen bij .
                          Hier is er ook zo een plaatselijk e36-clubje die geen enkel OEM-onderdeel op hun kar hebben .
                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                            Denk dat het niet overdreven lang zal duren tegen dat ik nog een E30 bijkoop. ne goedkopen om terug goed te zetten ofzo. Maar zeker niets zoals hier boven..
                            Ik had die rode ook al gezien

Toeval treft dat ik ook dat idee heb. Het hoeft niet per sé een e30 te zijn, e34 is ook goed En liefst Touring... On verra.

Comment

• Ik zal wel zien hoe het verder loopt met deze E30.

Ofwel Mercedes 190, en andere BMW, volkswagen T.., audi 80..
                              Kan nog zoveel gebeuren al blijft BMW (en E30 vooral) mijn favoriet!

Comment

• Ik moet dringend een oude kar voor mijn deur hebben staan, ik wil een echte liefhebbersauto Ik ben eens aan het zien of het haalbaar zou zijn om zelf deels de benzine te betalen voor naar school te rijden. Dan kan ik veel ruimer shoppen en ben ik ook nie meer afhankelijk van de ene 318is op lpg..
                                Ik rij nu gewoon gratis rond met de Megane dus beter kan ik eignelijk niet hebben.. Het gaat slecht met de Freelander, die blijft abnormaal koelwater zuipen of verliezen. Dus stel, de megane wordt gezinswagen, dan kan ik lekker een e30 kopen

Comment

• Beide wel te gek, elks in hun eigen klasse natuurlijk

Klik

Klik

Comment

• amai dure dingen

stiekem zie ik een 324td ook wel zitten. Klinkt helemaal niet slecht en met zo wat klassieke dieseltuning valt daar nog een deftig vermogen uit te halen

Comment

• Idd best duur...

Met die V8 valt niets normaal te doen denk ik...
                                      1991 BMW E30 318is

Comment

• Iemand op zoek naar een splinternieuwe 325?

1991 BMW E30 318is

Comment

Working...
                                        X