Oorspronkelijk geplaatst door Geertt
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenSo what?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenAls die ketel kut is heb je 1300km voor de paus gereden.
En das dwaas, superdwaas.
Comment
-
Ik ben soms eens aan het uitkijken voor andere zetels te steken in de E30.
Nu zijn het de standaard zetels met schade aan de bestuurderskant.
Mooist vind ik de sportzetels uit de Is. Maar zou graag eens foto's zijn van een kuipzetel in een E30.
Als er iemand foto's heeft ? Of links naar waar er zetels te koop zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenIk ben soms eens aan het uitkijken voor andere zetels te steken in de E30.
Nu zijn het de standaard zetels met schade aan de bestuurderskant.
Mooist vind ik de sportzetels uit de Is. Maar zou graag eens foto's zijn van een kuipzetel in een E30.
Als er iemand foto's heeft ? Of links naar waar er zetels te koop zijn
Topic: http://autoforum.be/showthread.php?t=427461991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenPaulbroere heeft kuipjes in 'zijn' e30. Stuur hem maar eens een PM ofzo, hij heeft misschien wel foto's van het interieur op zijn pc.. Echter, ik weet niet of je daar elke dag in wil zitten
Topic: http://autoforum.be/showthread.php?t=42746
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenMijne pa dan toch kunnen overtuigen om nu al een e30 te kopen
Maar eene fatsoenlijke vinden is niet gemakkelijk
Hij moet dan ook volledig origineel zijn, een sixpack hebben en in goede staat verkeren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk BerichtenKijk is op E30 forum, daar heb je soms wel iets mooi2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Kijk eens naar uw huidige band he. Staat die wat getrokken dan kan je breder gaan maar uw profiel moet wel evenhoog blijven. Dat lost imo dus niets op. Wat je ook kan doen is voor een smallere band gaan die dan een beetje getrokken staat en dat vind ik mooier. Of je kan een brede lage band leggen, die 205/45 die je voorstel, maar dan heb je veel tellerafwijking en ben je niet reglementair.
hier kan je wat mee spelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenKijk eens naar uw huidige band he. Staat die wat getrokken dan kan je breder gaan maar uw profiel moet wel evenhoog blijven. Dat lost imo dus niets op. Wat je ook kan doen is voor een smallere band gaan die dan een beetje getrokken staat en dat vind ik mooier. Of je kan een brede lage band leggen, die 205/45 die je voorstel, maar dan heb je veel tellerafwijking en ben je niet reglementair.
hier kan je wat mee spelen
Wat bedoel je met getrokken? Ik kan eig nog even door met de huidige band dus daar kan ik mee naar de keuring, ik wil gewoon een goede band voor de beste rijeigenschappen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenNiet overdrijven hé, 't is maar een 4pitter.
Gvd, heel m'n goed gevoel bij die foto naar de zak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk BerichtenDit is echt chinees voor mij
Wat bedoel je met getrokken? Ik kan eig nog even door met de huidige band dus daar kan ik mee naar de keuring, ik wil gewoon een goede band voor de beste rijeigenschappenUnlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
dit is getrokken. De breedte van de band (het eerste cijfer in de code) is minder dan wat het eigenlijk zou moeten zijn. Uw standaard banden hebben zo'n kutmaat dat ge eigenlijk geen sportieve band kunt leggen. De band blijft een hoog profiel hebben en dat gaat doorhangen in de bochten en niet direct sturen maar dat zal je zelf ook wel weten he Profiel is de zijkant, het 2de cijfer van de code, dat staat voor het percentage van de breedte dat de effectieve hoogte geeft. Dus elke 45 is niet even hoog, dat is afhankelijk van hoe breed de band is.
De oplossingen: leg een laagprofielband op uw huidige velgen. Gaat wel erg klein zijn dus een ferme verlaging is nodig. Je bent dan wel niet reglementair. 14" blijft gewoon erg klein.
Koop 15", die maat is wel geschikt voor een sportieve band, echter nog steeds niet optimaal. Je kan op deze velgen natuurlijk ook een kleinere band leggen zoals ik hier boven heb gezegd.
16" geeft het beste resultaat maar ik denk dat 16" op een e30 niet mag dus dan moet je alsnog van wielen wisselen voor de keuring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten16" geeft het beste resultaat maar ik denk dat 16" op een e30 niet mag dus dan moet je alsnog van wielen wisselen voor de keuring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtendie ronde? Als je triangel er uit hebt moet je de rubber er uit persen
Een vriend van me die bij BMW werkt zegt dat ik hem er gewoon moet opduwen, maar dat lukt hem en mij totaal niet .. Volgende stap zal waarschijnlijk heel de driehoek demonteren zijn omdat je het dan gewoon appart van de auto kan doen en dat is makkelijker. Maar daar staat ook een bout vast die enorm vast zit en we niet loskrijgen
Auto's zijn soms beu om aan te werken!
Comment
Comment