Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gewoon omdat ik al jaren een e30 wil. Een e36 moet ook een 325i zijn of hoger en dat mag ik niet van mijn ouders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
      gewoon omdat ik al jaren een e30 wil. Een e36 moet ook een 325i zijn of hoger en dat mag ik niet van mijn ouders

Ik wou zeggen "je bent 20, decide for yourself". Maar BMWMB heeft de 40 al gezien en die mag het ook niet, dan nog van z'n schoonouders.

En toch: doe uw goesting, 't schaadt niemand.

Comment

• Een 325i kan ik simpelweg niet betalen. Een e30 (320i) wel want mijn ouders sponseren dan nog

Comment

• "Dag schat, als je genoeg neemt met een 320i E30 dan mag je van ons wél zo'n rijdende doodskist kopen"

Comment

gewoon omdat ik al jaren een e30 wil. Een e36 moet ook een 325i zijn of hoger en dat mag ik niet van mijn ouders
            Beste koop momenteel is imo een e36 323ti.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              "Dag schat, als je genoeg neemt met een 320i E30 dan mag je van ons wél zo'n rijdende doodskist kopen"

Doodskisten Veiligheid intereseert me eigenlijk niet. Mijn rijstijl is over het algemeen rustig te noemen en ik neem geen risico's. Ik ga mezelf niet doodrijden hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                Beste koop momenteel is imo een e36 323ti.
                koop dat eens, ik neem over iS wel over

Comment

koop dat eens, ik neem over iS wel over
                  Alles is te koop.

Maar die gaat duiten kosten mocht ze weggaan.

Comment

Alles is te koop.

Maar die gaat duiten kosten mocht ze weggaan.
                    plak er is een prijs op

Comment

plak er is een prijs op
                      Doe eens een bod

Comment

plak er is een prijs op
                        25k€ of een goed bod.
                        1991 BMW E30 318is

Comment

Doe eens een bod
                          pff ik was benieuwd wat je zou vragen een potentiele koper ben ik nu nog niet

Comment

• gisteren stond er een ideale 320i te koop. Om 23u zie ik hem en kga mijn ouders inlichten. Om 23:30 was de advertentie gewoon al weg. Ze stond er sinds 18u op..
                            Het was een witte 320i coupe van 85. Eerste eigenaar en prijs was slechts 850€. Hij moest snel weg stond er

Comment

• Die ziet er nog goed uit

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Comment

• klein ongeval rechts en dak moet vervangen worden..

Comment

klein ongeval rechts en dak moet vervangen worden..
                                  Prijs is er dan ook naar he...
                                  1991 BMW E30 318is

Comment

• 2200€ is ook geen koopje he wat kosten die reparaties denk je?

Comment

• Maar hij wilt dan wel 4000 euro geven aan een andere E30

Volgens mij moeten die reparaties niet zo heel veel kosten... Al heb ik geen idee wat die daken kosten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                        Maar hij wilt dan wel 4000 euro geven aan een andere E30

Volgens mij moeten die reparaties niet zo heel veel kosten... Al heb ik geen idee wat die daken kosten.
                                        Ja maar die was dan ook wel echt mint
                                        4000€ wil ik al niet meer geven btw

Comment

• Kosten aan, maar misschien niet onoverkomelijk...

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

Working...
                                          X