wat is een mooie prijs? Als eerste auto is zo'n 318 helemaal niet slecht natuurlijk.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
de Is die ik normaal al had gekocht. Nu staat de prijs echter nog hoger
De situatie thuis is weer maar eens veranderd waardoor een e30 toch niet voor nu is
Voor andere geintereseerden. We hebben de auto op de brug gezet in januari en daar was echt niets aan op te merken. Zeer zeer goede staat. Ik denk echter niet dat hij hem voor een meer normale prijs (300-3500) gaat weg doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichtenhttp://nl.kapaza.be/belgie/bmw-325i-...r-50821889.htm
Ik vind deze 325i wel geweldig maar wat aan de dure kant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenHoe komt het dat deze geen halve maantjes heeft? Heb dat overlaatst nog ergens gezien...
Comment
-
Na een goed gesprek met mijn ouders ziet het er naar uit dat mijn eerste e30 toch een 316i of 318i gaat worden. De 320i's in (zeer) goede staat zijn erg dun gezaaid. De wagen mag praktisch geen roest hebben want ik kan dat zelf niet herstellen en dan wordt het duur. Vind zo maar een e30.. Daarom als ik de lichtere modellen niet uitsluit dan is de markt meteen een stuk groter. Ik heb de indruk dat er meer zuivere 316i zijn. Na de studies is er nog tijd voor een 325i, en met een 316i als hobbywagen mag ik dan ook niet klagen. Daarbij is een 316i een stuk goedkoper in gebruik. De wagen word zowieso halfjaarlijks ingeschreven. De megane blijft dienst doen als daily dus in de winter heb ik geen e30 nodig en bespaar ik mij die kosten. Ik heb nu gewoon te veel zin in een oude auto die ik kan lief hebben en wat kan modden die echt helemaal van mij isDe megane is een zalige wagen op mijn leeftijd maar ik heb er geen band mee..
Ik heb nu dus echt groen licht gekregen van mijn ouders, het doet deugd deze zekerheid te hebben
Comment
-
Ik heb een Hartge veerpootbrug op het oog. De verkoper zegt dat deze niet past op een 325ix, past dit dan wel op mijne?
Wat is een faire prijs voor zo'n brug?
Verder heb'k eens gesnuisterd voor een sper. Kan men stellen dat een sper met 4.10 verhouding zeldzaam is? Met het oog op misschien ooit eens een b25swap kan'k niet kleiner gaan. Mayoman, wat zit er weer onder de jouwe?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenNen 318is voor 6k lijkt me de beste keus!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenIk heb een Hartge veerpootbrug op het oog. De verkoper zegt dat deze niet past op een 325ix, past dit dan wel op mijne?
Wat is een faire prijs voor zo'n brug?
Verder heb'k eens gesnuisterd voor een sper. Kan men stellen dat een sper met 4.10 verhouding zeldzaam is? Met het oog op misschien ooit eens een b25swap kan'k niet kleiner gaan. Mayoman, wat zit er weer onder de jouwe?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pj311 Bekijk Berichtenis met 3.91 de meest gevraagde verhouding. Wel opletten met de verschillen tss groot en klein huis. Een 4.10 sper in een groot huis is idd echt yummie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenMja, met een 3.91 wordt m'n 20je nog trager... En da's altijd groothuis zeker, ik heb nu achteras voor klein steken. Dus wordt het 4.10, maar zal praktisch niet te vinden zijn dan? Of is de as handig aan te passen naar groot diffhuis? Nee zekers...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenMja, met een 3.91 wordt m'n 20je nog trager... En da's altijd groothuis zeker, ik heb nu achteras voor klein steken. Dus wordt het 4.10, maar zal praktisch niet te vinden zijn dan? Of is de as handig aan te passen naar groot diffhuis? Nee zekers...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenPJ, gij hebt toevallig geen domstrebe meer in de weg liggen ofzo? Maakt niet uit wat, als ze maar uit 1 stuk is.
De jokke (op e30.be) kan zoiets wel op overschot hebben.
Comment
-
Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
Ben ik gisteren heen gaan kijken. De eigenaar zijn pa is mechanieker en hij heeft de auto 4 jaar gehad dus ik denk wel dat hij correct is onderhouden. Wat er nu mee scheelt: roest op de rechter wielkast achteraan. Kriksteunen zijn al herstel geweest van roest.
Een of andere rempomp werk nie goed dus ge moet pompen om te remmen. Een remleiding naar achteren moet vervangen worden en vooraal iets van een stabilisator. De lak heeft ook zijn beste tijd gehad maar een detailbeurtje gaat dat wel oplossen vermoed ik. Vooraan wel wat steenslag en een deukje in de motorkap. Wel geen schade aan het koestwerk. Het interieur was nog redelijk proper. De velgen zijn ook niet meer goed. Voor 1250€ heb ik hem gekeurd en met die technische problemen dus herstelt. Ik denk dat ik dan mechanisch wel een goede e30 heb. Die keuring is eigenlijk niet nodig want hij gaat toch stil staan hier thuis. Het geeft wel een zekerheid dat de auto toch min of meer deftig is. De meeste auto's worden ongekeurd verkocht en dan moet ik ook nog een remork fixen om die te gaan halen. Kost ook al weer geld en dan blijken er misschien nog grote kosten aan te gebeuren als ik hem wil inschrijven volgende zomer..
anyway, 1250€ voor een gekeurde 316i, wat denken jullie?
Comment
-
Normale prijs, zelfs naar hogere kant toe. Heb je de auto al in droge gezien? Want vind dat altijd verdacht als er foto's op staan van toen het net regende.
@Geertt: groot of klein huis past en het verschil maakt voor u niet uit eigenlijk. Gewoon zien dat je er nieuwe olie op doet voor je het plaatst (anders echt niet zo handig) en niet schrikken dat er wat uit komt na wat stevig driften. Beter dat er eens wat uit komt dan dat ze altijd droog staat, want dan heb je er normaal te weinig in gedaan.
4.1 is ideaal voor 320i en goed op een 325i, al is 3.91 iets beter voor dagelijks gebruik/sportief rijden.
Comment
Comment