Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenwat is een mooie prijs? Als eerste auto is zo'n 318 helemaal niet slecht natuurlijk.
Comment
-
@NineEleven: Ik ben al enkele maanden opzoek naar een e30 cabrio, maar ik heb mijn speurtocht uitgebreidt tot in Duitsland! Echt de moeite waard! Hier op belgische site's vind je ongeveer een 6 tal cabrio's ten opzichte van Duitsland: 25 pagina's!!! Moest ik in uw plaats zijn zou ik daar ook eens gaan piepen (mobile.de)
Aan de rest: Ik ben dus opzoek naar een e30 cabrio eerst ging ik een 325 kopen maar daar zou de verzekering massa's duur zijn! Dus ben ik zo een beetje opzoek, tot nog toe heb ik al gereden met een 318: WOW! Toffe vlotte (absoluut geen lome) kar! Ik weet momenteel een 320i te koop staan. Daar zal ik ook zo spoedig mogelijk naar toe gaan! En in september (normaal gezien) zou ik naar Duitsland trekken.
Zo nu weten jullie hoe het zit met mijn zoektocht naar een e30 cabrio
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenGoed gek zou ik zo denken.
Maar hey, we zijn hier allemaal goed in't maken van een ander z'n rekening. 't Zijn jouw centen, je doet uiteraard wat je wil.
Ik ben net met de mijne nog op de E314 gaan karren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten@NineEleven: Ik ben al enkele maanden opzoek naar een e30 cabrio, maar ik heb mijn speurtocht uitgebreidt tot in Duitsland! Echt de moeite waard! Hier op belgische site's vind je ongeveer een 6 tal cabrio's ten opzichte van Duitsland: 25 pagina's!!! Moest ik in uw plaats zijn zou ik daar ook eens gaan piepen (mobile.de)
Aan de rest: Ik ben dus opzoek naar een e30 cabrio eerst ging ik een 325 kopen maar daar zou de verzekering massa's duur zijn! Dus ben ik zo een beetje opzoek, tot nog toe heb ik al gereden met een 318: WOW! Toffe vlotte (absoluut geen lome) kar! Ik weet momenteel een 320i te koop staan. Daar zal ik ook zo spoedig mogelijk naar toe gaan! En in september (normaal gezien) zou ik naar Duitsland trekken.
Zo nu weten jullie hoe het zit met mijn zoektocht naar een e30 cabrio
Sommige zelfs echt mint de 325i's toch, betaal je ook wel voor.
Ik word echt gek van zoeken naar een fatsoenlijke, elke keer als ik eene goeie vind heeft hem automatiek of staat hem in Oost-Duitsland.Last edited by Ambi; 12/08/2010, 00:41.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenHet valt mij ook op dat die e30 cabrio's altijd veel properder en origineler staan.
Sommige zelfs echt mint de 325i's toch, betaal je ook wel voor.
Comment
-
tja, een E30 zoektocht is niet makkelijk, ik heb zelf ook lang gezocht en uiteindelijk gevonden. Gewoon op het gemak enkele gaan vergelijken.
Ik weet binnenkort mss nog een goedkope E30 staan via via, als ik hem zelf niet neem zet ik hem hier wel Tis wel een 6cilinder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichtentja, een E30 zoektocht is niet makkelijk, ik heb zelf ook lang gezocht en uiteindelijk gevonden. Gewoon op het gemak enkele gaan vergelijken.
Ik weet binnenkort mss nog een goedkope E30 staan via via, als ik hem zelf niet neem zet ik hem hier wel Tis wel een 6cilinder.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Ivm uw zoektoch, nine-11, ik zou proberen niet 'overhaast' te werk gaan (waarmee ik niet wil zeggen dat ge dat nu ook doet).
Dan bedoel ik niet zo zeer overhaast in de zin van nu beginnen zoeken en dicht in de buurt blijven kijken, maar ook in de keuze naar motorisatie. Ik volg uw redenering van het feit dat ge eentje wilt zonder werk, en dat er zeer weinig keuze is als er dan enkel naar 320's wordt gezocht. Maar wetende dat ge nu al een naftje hebt wat de prestaties van een 320 heeft, zou'k echt no no no way een 316 of 318 kopen. Ik vrees dat dat echt gaat vervelen op den duur. Of dat bakje zou er al echt super super dik uit moeten zien om dat als totaalplaatje te blijven verkiezen boven de megane.
Hoe moeilijk het ook ligt, ik zou echt proberen doorpitsen voor een 20 of IS. Om het anders te zeggen, ik vind m'n 320 al 'traag' maar gelukkig weet dat bakje te boeien door z'n geluidje en het feit dat het een naft is naast m'n diesel-daily en nog wat prullen. Maar moest'k een pittigere andere naft hebben staan...
Denk er toch nog eens goed over na, als'k u die tip mag geven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenIvm uw zoektoch, nine-11, ik zou proberen niet 'overhaast' te werk gaan (waarmee ik niet wil zeggen dat ge dat nu ook doet).
Dan bedoel ik niet zo zeer overhaast in de zin van nu beginnen zoeken en dicht in de buurt blijven kijken, maar ook in de keuze naar motorisatie. Ik volg uw redenering van het feit dat ge eentje wilt zonder werk, en dat er zeer weinig keuze is als er dan enkel naar 320's wordt gezocht. Maar wetende dat ge nu al een naftje hebt wat de prestaties van een 320 heeft, zou'k echt no no no way een 316 of 318 kopen. Ik vrees dat dat echt gaat vervelen op den duur. Of dat bakje zou er al echt super super dik uit moeten zien om dat als totaalplaatje te blijven verkiezen boven de megane.
Hoe moeilijk het ook ligt, ik zou echt proberen doorpitsen voor een 20 of IS. Om het anders te zeggen, ik vind m'n 320 al 'traag' maar gelukkig weet dat bakje te boeien door z'n geluidje en het feit dat het een naft is naast m'n diesel-daily en nog wat prullen. Maar moest'k een pittigere andere naft hebben staan...
Denk er toch nog eens goed over na, als'k u die tip mag geven...
Denk niet dat dat gaat vervelen. Toen ik met m'n 316 reed had ik echt een totaal ander gevoel dan toen ik reed in een pug 205 xt, terwijl die 89pk had en een 700kg weegde. De 316 heeft 90pk en 900 of 950kg... En in het begin was die dan nog redelijk tam (vergeleken met toen die losgereden was). Maar die motor voelde gewoon veel krachtiger aan, alsof die alles aan kon!
Karakter van die motor is gewoon leuk, en zeker met die 4bak is dat eigenlijk serieus scheurijzer. Enkel op de autosnelweg kon dat wat tegen steken, zeker als er geen autoradio in zat
Nuja, m moet er eerst maar eens met gereden hebben, en mss best eens met een E30 rijden dat in orde staat ook, dat die weet wat die mag verwachten.
Comment
-
Cheape lpg-e30 voor Nineeleven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDie 316 vind je maar niets en deze wil je me dan wel aansmeren? die 316 staat tenminste in orde..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenAls daar 15" BBS opzit ga je er alleszins je broek niet aan scheuren voor 800pegels.
Ik hebt oen eens een mailke gedaan of hij die apart wou verkopen, maar dat ging niet zij hij.
Het was wel een turk of marokaan ofzo2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Maat van me heeft een E30 320i cabrio gekocht overlaatst, en heeft bij het opkuisen van't interieur één of ander 'met rubbers opgehangen gewicht' er uit gezwierd. Het woog tegen de 20kg en zat via de kofferruimte nabij het rechterachterwiel. Iemand een idee wat dat zou zijn?
Comment
-
-
kleur: groen
ik heb wel zin om te gaan kijken er is alleen geen tijd, ik kom zaterdag namiddag terug van pukkelpop. Ik moet dan gaan leren want maandag heb ik examen. Na dat examen vertrek ik op roadtripje met kameraden tot de 28ste. De 31ste heb ik weer examen. een tripje op en af naar Ieper duurt al snel 4u en die kan ik nu niet missen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenkleur: groen
ik heb wel zin om te gaan kijken er is alleen geen tijd, ik kom zaterdag namiddag terug van pukkelpop. Ik moet dan gaan leren want maandag heb ik examen. Na dat examen vertrek ik op roadtripje met kameraden tot de 28ste. De 31ste heb ik weer examen. een tripje op en af naar Ieper duurt al snel 4u en die kan ik nu niet missen...
Comment
Comment