Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Pfff, zoekertje op E30.de waar'k onmiddelijk om zou gaan:
Habe den Wagen/Motor 2006 (nachweisbar durch Kaufvertrag) mit 153.000 km im völligen Originalzustand gekauft. Der Wagen/Motor wurde ab da nur im Sommer gefahren (April - Oktober) und hat nun 175.000 km auf der Uhr. War sogar ein Check-Heft dabei noch in dem man einiges der Historie nachvollziehen kann.
Von daher ist der Kilometerstand sehr glaubhaft...nicht wie es sonst oft der Fall ist wo einfach geschrieben wird "hat 170.000 km" etc. blahblah.
Es wurde jedes Jahr ein Ölwechsel gemacht. Zudem wurde direkt nach Kauf ein neuer Zahnriehmen verbaut. Neue Wasserpumpe ist dieses Jahr reingekommen. Zündkabel wurden auch vor 2 Jahren neu gekauft. Also guter Allgemeinzustand wie auch auf den Bildern zu sehen.
Vermoedelijk onderhouden en mee gereden gelijk ik met de mijne. 400 knotsen maar...
Jammer genoeg al gereserveerd en op 600km van de deur.
Ik heb een S4.10 zien staan voor 400 euro.
In de uitleg praat die gast over 100% sperwerking. Is dat niet hetzelfde als een aan elkaar gelaste pont? Of hoe moet ik dat zien? 'Normaal' is toch maar 25% ofzo...
Neue Hauptlager und Pleullagerschalen (Gylco)
Neue Kolbenringe (Schöttle Motorenteile) Laufbuchsen neu gehohnt
Kurbelwelle 81mm und Pleul 130mm vom Eta
Schwungrad ~5kg
Kompletter Motordichtsatz (Elring)
Neuer Zündverteiler / Zündkerzen / Wasserpumpe / Zahnriehmensatz / neue Keilriehmen
Zylinderkopf Dichsatz (Reinz) + Zylinderkopfschrauben , Kanäle geglättet und übergang zur Aussaugbrücke angegelichen
Schrick Nockwelle 284/272° + Verstellbares Nw-Rad
Fächerkümmer (no name)
Steuergerät mit passendem Alpina B3 Kennfeld
Verdichtung 9,5:1 (gewichts optimierte Kad Kolben)
Motor ist noch eingebaut und kann jederzeit Probegefahren werden.
Weitere Bilder vom Umbau kann ich gern per email zukommen lassen.
dit is een wagen dat ik overweeg om te gaan bezoeken. Nu zien jullie wel dat de wagen een ongeluk gehad heeft aan zijn voorkant. Nu is mijn vraag kan iemand me een schatting geven hoeveel me dit zou kosten om dit te vermaken? En weet iemand of je zo een chroom lijn langs de deuren kan laten bij plaatsen?
Weet er iemand een 325i staan? Ik ben al een tijdje achter een proper exemplaar op zoek, liefst een coupe, sedan mag ook, maar geen cabrio. En liefst ook geen al te hoge kmstand.
Comment