Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor de geïnteresseerden:: ik heb een m20-blok te koop staan.
    pm me voor meer info

edit: gaat niet door, blok blijkt nog goed te zijn
    Last edited by Geertt; 30/09/2010, 11:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
      Voor de geïnteresseerden:: ik heb een m20-blok te koop staan.
      pm me voor meer info

Goed bezig precies!

Comment

• Ook hier ff zetten.

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Hooligan !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
            Ook hier ff zetten.

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Vet filmpje

Moet jij eigenlijk clutchdumpen om de E30 in een drift te zetten?
            AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
              Hooligan !!!

Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
              Vet filmpje

Moet jij eigenlijk clutchdumpen om de E30 in een drift te zetten?

Thanks

Ivm dat clutchdumpen, 'k doe het praktisch nooit, tenzij in sommige bochten waar 't te gevaarlijk is om 't zonder clutchdump te doen. (met clutchdump kan ik veel trager de drift inzetten)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                Ivm dat clutchdumpen, 'k doe het praktisch nooit, tenzij in sommige bochten waar 't te gevaarlijk is om 't zonder clutchdump te doen. (met clutchdump kan ik veel trager de drift inzetten)
                Zit je dan meestal in 1ste of in 2de vitesse, als je 't zonder clutchdump doet?
                AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                  Altijd 2de vitesse (zowel met als zonder clutchdump), in 1ste versnelling is mijn kar te traag dus dan is de drift direct gedaan...

3de versnellingdrifts doe'k nog niet (althans niet op de openbare weg) wegens te gevaarlijk.

Comment

• Sterk wel dat die krachtig genoeg is om gewoon zonder clutchdump scheef te gaan. Al is de achterkant van zo'n E30 wrsch wel vrij tot zeer licht..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                      Sterk wel dat die krachtig genoeg is om gewoon zonder clutchdump scheef te gaan. Al is de achterkant van zo'n E30 wrsch wel vrij tot zeer licht..
                      Zelfs met Rosa ging dat zonder clutchdump.

Al you need is RWD en een natte ondergrond.

Comment

• Ik wil ook rwd

Comment

• Zalig mayo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                            1ste is zo goed als altijd te kort om scheef te gaan. Als je sper hebt en vanuit stilstand 180° wil draaien (op de rijles ook wel "omkeren in een smalle straat" genoemd) met spinnende achterwielen is 1e goed, anders niet.

Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                            Sterk wel dat die krachtig genoeg is om gewoon zonder clutchdump scheef te gaan. Al is de achterkant van zo'n E30 wrsch wel vrij tot zeer licht..
                            Sprinter 313 met lading gaat ook scheef zonder clutchdumpen

Wie spot trouwens de 2 duodrifts?
                            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Leuk filmpje Mayo!
                              gij hebt evenzeer een sper steken zeker he?

Comment

• E30 320 vs nieuwe Cmax met 'powershift' en 163 paarden: zeeer gelijkopgaand

leuk toch, wat verschil in gewicht al niet kan doen!

Comment

• BMW Z4 2.0i vs E30 320i is ook nog redelijk gelijkopgaand. Z4 iets sneller, maar een pak minder dan verwacht..

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Comment

• Binnenkort deze nog eens gaan bekijken met iemand die wat van techniek kent. Als zijn oordeel goed is dan ga ik heb waarschijnlijk kopen (met keuring, verlaging, de zwarte velgen en nog 4 stalen velgen met nieuwe banden)

Comment

• Wow echt, binne 10 jaar het dubbele
                                        Dit is wel een zeer goede investering

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                          Leuk filmpje Mayo!
                                          gij hebt evenzeer een sper steken zeker he?
                                          Thanks!

Jups sper zit erop

Comment

Working...
                                          X