Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
héé het begin van et filmke is in gent op niet ver van de 'opritten' van de autostrades. Ik parkeer altijd mijnen auto onder die brug daar alsk naar gent ga de woensdag
héé het begin van et filmke is in gent op niet ver van de 'opritten' van de autostrades. Ik parkeer altijd mijnen auto onder die brug daar alsk naar gent ga de woensdag
Ben al een paar keer naar klanten moeten gaan met mijn kar, 1 keer vertelden ze me dat ze me hadden zien driften toen ik de straat kwam binnegereden
Gelukkig vonden ze het er wel wijs uitzien en was het maar een klein driftje
Vandaag naar de werfvergadering gemoeten met de E30.
Hoe graag ik die karretjes ook zie, voor die dingen voelt het toch een beetje margi aan...
Dat kan ik mij ook wel inbeelden
Stel u voor dat ge voor den eerste keer naar uwe schoonpapa en schoonmama moet en die niet zo gesteld zijn op de brom van een 6-cilinder en bandengepiep.
Ik denk dat ze hun dochter ook niet graag meegeven in zo een "doodskistje"
Dat kan ik mij ook wel inbeelden
Stel u voor dat ge voor den eerste keer naar uwe schoonpapa en schoonmama moet en die niet zo gesteld zijn op de brom van een 6-cilinder en bandengepiep.
Ik denk dat ze hun dochter ook niet graag meegeven in zo een "doodskistje"
Je kan altijd rustig rijden he Ik moet zeggen dat al mijn ex'en en de ouders wel positief waren over de Megane
Comment