Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• op zoek naar een zo goedkoop mogelijke E30 die min. 25 jaar oud is. Niet voor mezelf

Comment

• De hele avond genoten van het bakje. Zalig ding van 21 jaar oud!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
        De hele avond genoten van het bakje. Zalig ding van 21 jaar oud!
        En het ging ook nog relatief goed vooruit.

Comment

• Veel verschil qua sound t.o.v de 320 ?
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• Het is nog steeds een 320

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
              Het is nog steeds een 320
              Hoe hij heeft toch een M25 blok gestoken ?
              2012 E92 Bmw 335i DKG
              1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                Ook hier ff zetten.

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                héé het begin van et filmke is in gent op niet ver van de 'opritten' van de autostrades. Ik parkeer altijd mijnen auto onder die brug daar alsk naar gent ga de woensdag

Comment

• Gekocht maar nog niet gestoken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
                    héé het begin van et filmke is in gent op niet ver van de 'opritten' van de autostrades. Ik parkeer altijd mijnen auto onder die brug daar alsk naar gent ga de woensdag
                    Niet alleen het begin is in Gent.

Comment

• dat 2500blok is sprake van geweest maar gaat niet door, wil het risico niet pakken
                      Last edited by Geertt; 09/09/2010, 10:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                        En het ging ook nog relatief goed vooruit.
                        Relatief, relatief...
                        Moet ik daaronder verstaan dat ge uw stoof op onverwachts zijne staart moest trappen ofwat?

Comment

@ambi, ik moet het blok nog gaan uithalen enz enz.

En daarbij mannen, wie zegt dat ik dat ga steken.

da's niet legaal he.
                          Ah oké, ja legaal is het zeker niet maar er zijn er wel veel die het doen.
                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                            Niet alleen het begin is in Gent.
                            ja maar kheb maar het begin bekeken

Comment

• Vandaag naar de werfvergadering gemoeten met de E30.

Hoe graag ik die karretjes ook zie, voor die dingen voelt het toch een beetje margi aan...

Comment

• Ben al een paar keer naar klanten moeten gaan met mijn kar, 1 keer vertelden ze me dat ze me hadden zien driften toen ik de straat kwam binnegereden
                                Gelukkig vonden ze het er wel wijs uitzien en was het maar een klein driftje

Comment

• Ik heb een M tech I stuurtje maar geen BMW Logo voor erin. Iemand die dat toevallig heeft liggen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                    Ik heb een M tech I stuurtje maar geen BMW Logo voor erin. Iemand die dat toevallig heeft liggen ?
                                    Past je logo van je huidig stuur er niet in?

Comment

Vandaag naar de werfvergadering gemoeten met de E30.

Hoe graag ik die karretjes ook zie, voor die dingen voelt het toch een beetje margi aan...
                                      Dat kan ik mij ook wel inbeelden
                                      Stel u voor dat ge voor den eerste keer naar uwe schoonpapa en schoonmama moet en die niet zo gesteld zijn op de brom van een 6-cilinder en bandengepiep.
                                      Ik denk dat ze hun dochter ook niet graag meegeven in zo een "doodskistje"
                                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                                      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                        Ik heb een M tech I stuurtje maar geen BMW Logo voor erin. Iemand die dat toevallig heeft liggen ?
                                        Koop je toch ook voor peanuts op ebay of zo, mocht je er geen vinden ?
                                        1984 BMW M635CSi F u n
                                        1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                          Dat kan ik mij ook wel inbeelden
                                          Stel u voor dat ge voor den eerste keer naar uwe schoonpapa en schoonmama moet en die niet zo gesteld zijn op de brom van een 6-cilinder en bandengepiep.
                                          Ik denk dat ze hun dochter ook niet graag meegeven in zo een "doodskistje"
                                          Je kan altijd rustig rijden he Ik moet zeggen dat al mijn ex'en en de ouders wel positief waren over de Megane

Comment

Working...
                                          X