op zoek naar een zo goedkoop mogelijke E30 die min. 25 jaar oud is. Niet voor mezelf
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenDe hele avond genoten van het bakje. Zalig ding van 21 jaar oud!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenHet is nog steeds een 3202012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichtenhéé het begin van et filmke is in gent op niet ver van de 'opritten' van de autostrades. Ik parkeer altijd mijnen auto onder die brug daar alsk naar gent ga de woensdag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk BerichtenEn het ging ook nog relatief goed vooruit.
Moet ik daaronder verstaan dat ge uw stoof op onverwachts zijne staart moest trappen ofwat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten@ambi, ik moet het blok nog gaan uithalen enz enz.
En daarbij mannen, wie zegt dat ik dat ga steken.
da's niet legaal he.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenNiet alleen het begin is in Gent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenIk heb een M tech I stuurtje maar geen BMW Logo voor erin. Iemand die dat toevallig heeft liggen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenVandaag naar de werfvergadering gemoeten met de E30.
Hoe graag ik die karretjes ook zie, voor die dingen voelt het toch een beetje margi aan...
Stel u voor dat ge voor den eerste keer naar uwe schoonpapa en schoonmama moet en die niet zo gesteld zijn op de brom van een 6-cilinder en bandengepiep.
Ik denk dat ze hun dochter ook niet graag meegeven in zo een "doodskistje"2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenIk heb een M tech I stuurtje maar geen BMW Logo voor erin. Iemand die dat toevallig heeft liggen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenDat kan ik mij ook wel inbeelden
Stel u voor dat ge voor den eerste keer naar uwe schoonpapa en schoonmama moet en die niet zo gesteld zijn op de brom van een 6-cilinder en bandengepiep.
Ik denk dat ze hun dochter ook niet graag meegeven in zo een "doodskistje"
Comment
Comment