Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    Je kan altijd rustig rijden he Ik moet zeggen dat al mijn ex'en en de ouders wel positief waren over de Megane
    Het ligt misschien aan uw type van ex'en
    Maar een megane is ook wel iets anders dan eene bmw van 20 jaar oud, dat zien ze hier al direct als eene turkenbak.
    Om die reden rijdt men broer nu zelfs met een saxo'ke rijdt inplaats van een 320i.
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

Je kan altijd rustig rijden he Ik moet zeggen dat al mijn ex'en en de ouders wel positief waren over de Megane
      Nja, zelf rustig rijden helpt niet bij mij

Mijn geburen zijn al komen zeggen dat ze me horen thuiskomen. Mijn vriendin haar pa vind het wel luid. Maar vind het nog een toffe auto

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
      Past je logo van je huidig stuur er niet in?
      Nu is het een MOMO stuur met hartge embleem. En ik wil een BMW logo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
        Het ligt misschien aan uw type van ex'en
        Maar een megane is ook wel iets anders dan eene bmw van 20 jaar oud, dat zien ze hier al direct als eene turkenbak.
        Om die reden rijdt men broer nu zelfs met een saxo'ke rijdt inplaats van een 320i.
        uw broer is wel gek imo, een auto koop je toch voor jezelf

Comment

uw broer is wel gek imo, een auto koop je toch voor jezelf
          Niet iedereen is een autoliefhebber en zo een 320i verbruikt ook een stuk meer..
          Ik heb het hem ook gezegd maar het zou ook zonde zijn van de 320i want hij rijdt zijn auto nooit warm ofzo maar heeft wel een stevig tempo
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• Weet er soms iemand wat de oorzaak is van deze drift fail:
            Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
              Weet er soms iemand wat de oorzaak is van deze drift fail:
              http://www.youtube.com/watch?v=s3J37...eature=related
              De chauffeur heeft zelf geschreven, in de comments:

super video vielen Dank, bin der mit dem dreier, wollte mal versuchen im 3ten gang zu driften aber das lass ich mal lieber sein
              Te weinig ervaring, met in derde te driften?
              Last edited by Daan; 01/09/2010, 18:51.

Comment

• Find your dream classic car from over 10,000 private adverts plus many more trade adverts on Europe's No 1 classic cars site. 100% F...

Damn die kar staat proper
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

Comment

Jammer van die versnellingsbak. Trouwens, de wang van de chauffeurszetel, dat ziet er maar eigenaardig uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                    Jammer van die versnellingsbak. Trouwens, de wang van de chauffeurszetel, dat ziet er maar eigenaardig uit.
                    Jah das nu echt elke keer als ik eentje vind naar mijn goesting dat hem een automatic heeft .
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
                      Weet er soms iemand wat de oorzaak is van deze drift fail:
                      http://www.youtube.com/watch?v=s3J37...eature=related
                      Te lang blijven tegensturen...

Comment

Jah das nu echt elke keer als ik eentje vind naar mijn goesting dat hem een automatic heeft .
                        zou je er echt een in gb gaan halen?

Comment

• Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Sieht gut aus!

Comment

zou je er echt een in gb gaan halen?
                            Nee maar zag die toevallig staan met zo weinig kilometers.
                            Voor een M3 misschien wel maar een 325i zoek ik wel in Duitsland
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

• Heeft iemand die foto nog van Mayo en Assertie die samen al driftend door de bocht schuiven? Was echt vet
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                Heeft iemand die foto nog van Mayo en Assertie die samen al driftend door de bocht schuiven? Was echt vet
                                Op Chambley? Heeft daar iemand foto's van?

Comment

Heeft iemand die foto nog van Mayo en Assertie die samen al driftend door de bocht schuiven? Was echt vet
                                  Of heb je't over dit?

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(swel porker)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                    Op Chambley? Heeft daar iemand foto's van?
                                    't kan ook Porker en Asserti zijn
                                    Was op Croix denk ik ? de voorlichten afgeplakt à la Alexanderr.. was echt een dikke foto

Comment

't kan ook Porker en Asserti zijn
                                      Was op Croix denk ik ? de voorlichten afgeplakt à la Alexanderr.. was echt een dikke foto
                                      Kleuren van de auto's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                        Kleuren van de auto's?
                                        Ik twijfel, ofwel 2 zwarte ofwel 1 grijze en 1 zwarte .

edith: Volgens mij was dat zelfs nog op 't ander forum .

Comment

• Het waren dus geen 2x E30's.. maar een E30 en E36

Comment

Working...
                                          X