Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Porker & M-optic.

vette foto's!
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
      Porker & M-optic.

vette foto's!
      Op Ecuyers zullen er ook wel zo'n foto's volgen zeker?
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
        Weet er soms iemand wat de oorzaak is van deze drift fail:
        http://www.youtube.com/watch?v=s3J37...eature=related
        te snel van de gas en te laat met tegenstuur lossen

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
        Op Chambley? Heeft daar iemand foto's van?
        Zo hard balen dat op chambley niemand, buiten Gilles en een official, die drift gezien had
        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• 580€ verzekering voor een '86 316 90pk als 21 jarige. Is dat redelijk? Ik vind het precies wel goedkoop

Comment

• toevallig nog iemand een mooie sleutelhanger van BMW. Die van bij de bmw garage zijn maar lelijk vind ik. En die ik nu heb ook ..

Comment

• ebay?

Comment

• niet veel gevonden..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                  580€ verzekering voor een '86 316 90pk als 21 jarige. Is dat redelijk? Ik vind het precies wel goedkoop
                  Gohja, ik betaal 500 voor 129pk, maaaaaaarrrrrrrrrr da's wel omdat het m'n 2de wagen op mijn naam is, anders was het x2!

Dus ik denk dat uwe prijs niet abnormaal hoog is nee.

911, denk GOED na he over uw 316-aankoop.

Comment

• iemand die weet hoe je een achterbank van een vierdeurs eruit krijgt zonder in de koffer te moeten ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                      iemand die weet hoe je een achterbank van een vierdeurs eruit krijgt zonder in de koffer te moeten ?
                      Is dat niet zoals in een coupe? gewoon naar boven schijven dan. Hangt eig in een gleufje en zit vast met vijzen onderaan

Comment

• merci ! Tis gelukt ! Maar ik moet in mijn koffer geraken omdat mijn slot vast zit.. En dat lukt nu nog steeds niet. Er zit nog een plaat in de weg..

Comment

• tis ondertussen gelukt, koffer is weer oké. Merci

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                            Gohja, ik betaal 500 voor 129pk, maaaaaaarrrrrrrrrr da's wel omdat het m'n 2de wagen op mijn naam is, anders was het x2!

Dus ik denk dat uwe prijs niet abnormaal hoog is nee.

911, denk GOED na he over uw 316-aankoop.
                            Het besluit staat al min of meer vast, als hij zaterdag technisch goed blijkt te zijn, dan nog wat euro's van de prijs af doen en meepakken

Veel info vind ik niet over de 316 maar meestal zijn ze toch wel enthousiast over de M10. Kom ik echt power te kort, dan kan ik altijd een weber carburator steken maar dat is niet goedkoop natuurlijk..
                            Ik ga sewes naar argenta weer een offerte vragen en ik zal dan eens zien wat een 129pk mij gaat kosten. Budgetgewijs gezien zal zo'n 90pk'er niet slecht zijn

Comment

• Een E30 koop je niet in 316i of 318i. Paar maand (als het al zo lang is) en je bent dat KOTSbeu

Ofwel pak een 318is, 320i of 325i.

Mijn 320i cabrio was alles behalve snel maar 't was die 6 pittersound dat het telkens zo heerlijk maakte. Blijft daar echt af van die kleine 4 pitterkes....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                Een E30 koop je niet in 316i of 318i. Paar maand (als het al zo lang is) en je bent dat KOTSbeu

Mijn 320i cabrio was alles behalve snel maar 't was die 6 pittersound dat het telkens zo heerlijk maakte. Blijft daar echt af van die kleine 4 pitterkes....
                                Echt ja, dit lijkt me echt geen schitterende keuze (omdat je al een pittigere naft hebt staan he Michael).

En geloof me, nu een 'hele goeie' 316 of 318 kopen omdat een goeie 320 of IS te veel kost (ik volg uw denkwijze wel he, begrijp me niet verkeerd)... Aan IEDERE E30 is werk.
                                Mijn exemplaar is, als'k het zelf mag zeggen, meer dan gemiddeld in orde. Man, ge wilt niet weten hoeveel ik daar nog plan tegenaan te gooien / kan tegenaan gooien het komende jaar, tegen dat die echt volledig naar m'n zin staan (technisch en optisch).
                                Koop een 320 en als er achtereen paar jaar honger is naar meer (en meer budget vermoedelijk ook?), dan kan er nog geswapt worden he?
                                Of wacht ermee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                  Een E30 koop je niet in 316i of 318i. Paar maand (als het al zo lang is) en je bent dat KOTSbeu

Ik moet Degioke gelijk geven, en ik heb dat parcours doorlopen.

KOTSbeu is wel wat overdreven.

Comment

• voor de E30 leek, wat is het verschil tussen de 318i en de 318is ?
                                    Captain Turbo
                                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                      voor de E30 leek, wat is het verschil tussen de 318i en de 318is ?
                                      Iets meer vermogen en hij beschikt over het M-onderstel, dacht ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                        voor de E30 leek, wat is het verschil tussen de 318i en de 318is ?
                                        Zoals al gezegd:

Meer vermogen 113 vs. 136pk
                                        M onderstel: 2cm lager en wat harder + dikkere stabi's

En ziet er af fabriek een PAK vetter/sportiever uit door standaard opties:

'is lip vooraan
                                        'is spoiler achteraan
                                        Zwarte dakhemel (behalve bij een lazurblauwe)
                                        Shadowline raamlijsten
                                        Mtechnic 1 stuur
                                        Mpook
                                        14" BBS velgen (wel meestal 15" er al op)
                                        Sportzetels
                                        Ruitjesinterieur

(meestal hebben ze een schuifdak)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten

'is spoiler achteraan
                                          is dat feitelijk hetzelfde kofferspoilertje als wat op mijne staat?
                                          En is dat als eerste op de IS te zien geweest?

Comment

Working...
                                          X