Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
gelieve even naar onderstaand filmpje te kijken en jullie ongezouten commentaar te geven over de loopcultuur (met wat extra aandacht voor het uitlaatstukgedeelte):
iemand een idee trouwens vanwaar mijn olielek zou kunnen komen?
Ik denk carterbout of pakking. Iemand vertelde mij vandaag dat er ergens een bekend probleem was dat vaak voorkomt bij een 320i. maar ben vergeten waar..
Vandaag kleine fail gehad met de e30. Ik wil hem verplaatsen om hem te wassen. Ik kreeg hem gewoon niet in achteruit. En ik maar proberen en steeds liet ik de koppelingn komen en ging hij een beetje vooruit tot ik op een gegeven moment redelijk kort tegen mijn megane zat. Gisteren heb ik hem niet van de trailer gereden dus ik wist de achteruit niet zijn. De pook zegt links voor maar daar vond ik enkel de 1ste. Ik opt forum gegaan en degioke gePM't Toen dacht ik eraan dat de buurman thuis is (hij heeft met de auto gereden), dus heb ik hem gevraagd hoe hij in achteruit gaat Het is dus HARD duwen naar links
Ik ben net terug van mijn trip, en er was een VFL M20B20 en een NFL M20B20 bij. Wist niet dat de klanken van beide motoren zo kon verschillen...
Dat van het CHECK lampje hoort zo. Dat is een test om te controleren of de beide remlichten OK zijn. Als je het rempedaal induwt en beide remlampjes zijn ok, dan gaat de CHECK uit. Als er een lampje stuk is, blijft check pinken.
Comment