Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichteniemand die weet wat voor geluid er uit een 320i komt met een standaard uitlaat waarvan de pot is leeggehaald ? of ev een filmpje heeft ?
+ YouTube Video
gisteren eens mogen rijden met een volledig standaard E30, qua ophanging en zetels enz....
's Wel een comfy cruiser dan, best wel een groot verschil.
Comment
-
deze morgen een plasje olie onder de E30 morgen of vrijdag eens op de brug zetten..
Ook nieuwe olie en oliefilter gaan kopen zodat hij weer proper is binnenin!
En net met de Passat van mijn ma gereden, was ook ff geleden, juist een jeep als je een verlaagde E30 gewoon bent
Comment
-
Beste E30-vrienden
gelieve even naar onderstaand filmpje te kijken en jullie ongezouten commentaar te geven over de loopcultuur (met wat extra aandacht voor het uitlaatstukgedeelte):
+ YouTube Video
dank!Last edited by Geertt; 09/09/2010, 00:02.
Comment
-
-
-
-
Vandaag kleine fail gehad met de e30. Ik wil hem verplaatsen om hem te wassen. Ik kreeg hem gewoon niet in achteruit. En ik maar proberen en steeds liet ik de koppelingn komen en ging hij een beetje vooruit tot ik op een gegeven moment redelijk kort tegen mijn megane zat. Gisteren heb ik hem niet van de trailer gereden dus ik wist de achteruit niet zijn. De pook zegt links voor maar daar vond ik enkel de 1ste. Ik opt forum gegaan en degioke gePM't Toen dacht ik eraan dat de buurman thuis is (hij heeft met de auto gereden), dus heb ik hem gevraagd hoe hij in achteruit gaat Het is dus HARD duwen naar links
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenKleinigheidje, slecht contactje in rempedaal.
Ene keer rem aanraken en is weg.
oude auto's
Ik ben net terug van mijn trip, en er was een VFL M20B20 en een NFL M20B20 bij. Wist niet dat de klanken van beide motoren zo kon verschillen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenIs dat niet standaard zo?
Ik ben net terug van mijn trip, en er was een VFL M20B20 en een NFL M20B20 bij. Wist niet dat de klanken van beide motoren zo kon verschillen...
Dat van het CHECK lampje hoort zo. Dat is een test om te controleren of de beide remlichten OK zijn. Als je het rempedaal induwt en beide remlampjes zijn ok, dan gaat de CHECK uit. Als er een lampje stuk is, blijft check pinken.
Comment
Comment