Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik zie de scheur zitten. Wss gebeurd toen ik op de oprit van het jeugdhuis hier wou rijden, moet ge eerst over het voetpad en een goot, als ge dat iets te vlot doet zit ge er tegen ..

Ik heb er een foto van, zeker carter

Comment

• Zijn er hier nog die niet meer kunnen inloggen op het E30 forum?
      Het ziet er allemaal heel mooi uit na de verhuis, alleen jammer dat ik niet kan inloggen

Of is er iemand die weet hoe ik Lennerd kan contacteren? Ik vindt niet meteen een e-mail adres.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vjete Bekijk Berichten
        Zijn er hier nog die niet meer kunnen inloggen op het E30 forum?
        Het ziet er allemaal heel mooi uit na de verhuis, alleen jammer dat ik niet kan inloggen

Of is er iemand die weet hoe ik Lennerd kan contacteren? Ik vindt niet meteen een e-mail adres.
        Layout trekt op de ballen momenteel, vind ik...

Ik raak er nog op.

admin@e30.be denk ik...
        1991 BMW E30 318is

Comment

• Kan iemand eens bij zijn eigen auto kijken hoe de achterlicht bedrading orgineel is? Ik wil de trekhaak eraf halen maar met al die kabels waar hier en daar afgetapt is weet ik niet hoe ik het terug naar orgineel herstel..

links

rechts

let op die rode kabel die nu gewoon los hangt..

Comment

• en het overzicht

Comment

• Wat een boeltje...

Comment

• Kan nu niet kijken, auto staat momenteel niet thuis.
                Als ge tegen achter een week geen antwoord hebt, dan kom anders eens af he, dan bekijken we dat...

Comment

• tis zo simpel als iets bij de plekken met tape rond werd gewoon de kabel gestript en een vertakking rondgedraaid. Ik heb ze dus gewoon lost gemaakt. Enkel rechts achter zit nog een vertakking op maar dies voor het 3de remlicht. Nu weet ik echter nog altijd niet waar die zwarte kabel met rood uiteinde (op foto 3) bevestigd moet worden.

staat veel beter zonder trekhaak en dat scheelt ook weer 5kg

Comment

• Heb je een foto van de achterkant van buiten? Of van binnen, soms zit er nog zo een extra "slot" voor een alarmsysteem. Komt mss daar van die extra kabel? En die bekleding neemt wel makkelijk weg, gewoon wat wringen, mss kan je eens zien naar waar die gaat?

Comment

• De kabel komt van links en splitst daar in 2, eentje zit aan de remkabel (groen) vast van het rechter achterlicht. De andere hangt nu los..

Comment

• Ik denk er aan om 15" stalen velgen (zilver) te steken. Eventueel nog verbreden. Wat denken jullie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                          Ik denk er aan om 15" stalen velgen (zilver) te steken. Eventueel nog verbreden. Wat denken jullie?
                          Wijs idee, ook nog lang gedacht om zoiets als wintervelg te nemen. Uiteindelijk nooits iets met een goede (mooie) ET gevonden. Verbreden is wel nog vrij prijzig.

Comment

• Weet je welke ET het moet zijn dan? Ik ga eens zoeken naar de prijs voor de verbreden.

Comment

Weet je welke ET het moet zijn dan? Ik ga eens zoeken naar de prijs voor de verbreden.

ET24 is een 15" BBS et-waarde, wat niet mis is. ET20 staat imo perfect.

Stalen mini velgen die erop passen zijn ET35, dat is wat smalletjes (velgen zelf zijn 6 of 6.5 breed, wat ook maar mottig is... Als je die 1.5 a 2cm verbreed zou 't wel dik zijn...

Comment

• Ik kan een set BBS RA kopen voor een zacht prijsje. Probleem is dat ik mijn e30 niet kan verplaatsen en de velgen dus ook niet kan passen. Nu is mijn vraag dus past deze velg. 6J 15" ET35. Komen ze niet te ver in de kassen? Er ligt nu 185/55/15 op en ik had graag een meer getrokken band dus 175/50/15 ofzo.

Comment

• + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zalige e30 amateur review
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Schitterend!

Comment

Ik kan een set BBS RA kopen voor een zacht prijsje. Probleem is dat ik mijn e30 niet kan verplaatsen en de velgen dus ook niet kan passen. Nu is mijn vraag dus past deze velg. 6J 15" ET35. Komen ze niet te ver in de kassen? Er ligt nu 185/55/15 op en ik had graag een meer getrokken band dus 175/50/15 ofzo.
                                      6j en ET35 is echt zeer smal, dat is 't zelfde als de stalen velgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                        6j en ET35 is echt zeer smal, dat is 't zelfde als de stalen velgen...
                                        Stalen velgen zijn 5,5 breed en ET35 dus de BBS zouden 0,5" of 1,3 cm verder uit de kast komen. Das inderdaad niet zo breed

Comment

• Pffff da filmpke doet mij nog meer zin krijgen in een e30 als 1ste auto
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X