Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
op mijn dagelijkse zoektocht naar een bmw e30 320 cabrio is mijn oog toch wel gevallen op deze wagen, ik zal proberen zo vlug mogelijk eens te gaan kijken graag jullie mening hierover...
op mijn dagelijkse zoektocht naar een bmw e30 320 cabrio is mijn oog toch wel gevallen op deze wagen, ik zal proberen zo vlug mogelijk eens te gaan kijken graag jullie mening hierover... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...io&tabNumber=2
zou kunnen, ik zie dat zo niet goed. maar wat ik ook raar vind is dat de rechter achterzijde telkens 'roze' uitslaat en dat zou ik toch wel niet willen
Lijkt me bijna zeker roest?
Is een van de meest voorkomende plaatsen daar, mijne is daar ook al hersteld...
Vind dat evenzeer wel kostelijk zo'n cabrio, als je dat zo bekijkt. Koop u rap een 325 met open dak, daar heb je zeker zoveel plezier van!
bwa ik vind een cabrio altijd wel vet! En moesten jullie het weten, ik heb 2jaar geleden voor mijn verjaardagsfeest een cabrioday ineen geknutseld. Dus als "organisator" moet ik toch met een cabriorijden (ik moet nog altijd de 2de cabrioday eens posten) maar als ik een cabrio koop MOET er een hardtop bij zijn, of ik koop die later erbij.
Dat weet'k nog ja.
Waarom dat die hardtop? Is zo'n softtop echt niet aangenaam om mee te rijden in de winter? Heb er geen ervaring mee...
Op onze sl hebben wij dat, niet dat we dat veel gebruiken (de afgelopen 2jaar er nog nooit opgezet) maar mocht ik de wagen als dagelijkse auto beginnen gebruiken zet ik hem er zeker in de winter op... Minder wind in de wagen ook!
in m'n rallycrossprojectje (met 325blok), zit een blok zonder van VFL.
De basiswagen is een NFL en heeft dus kat zitten.
De kat is dus na ombouw niet meer aangesloten veronderstel ik, maar levert de 'hardware' die er zit nog steeds een kleine vermogensbeperking?
Het zit namelijk zo: ik ga aanstaande vrijdag kijken voor een uitlaatdemper die dan m'n kat zou vervangen (exact dezelfde afmetingen normaal gezien, komt van een VFL). Haalt dat op technisch vlak iets uit, of kan ik het even goed gewoon zo laten steken?
er is er eentje tegengerijden bij mij.. Iemand een linkerachterlicht liggen ?
Linksachter zal herspoten moeten worden, achterbumper zie je bijna niet dus daar wacht ik nog ff mee, en er is een beetje verf van de velg, maar dat valt gelukkig ook niet echt op..
prachtige foto!
Ik weet een 325i te koop staan enkel is mijn vader geen voorstander van zo een motor. Hij vindt dat een 325i veel meer zal verbruiken als een 320i... Klopt dit, volgens de cijfers van bmw scheelt het 2liter
Comment