Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten

als dàt een argument zou zijn dan moet je sowieso al geen 6pitter kopen.

Ik heb eens kunnen kijken wat een b25 verbruikt en dat is - wel met 80% autostrade, hetgeen uitzonderlijk is voor de gemiddelde hedendaagse E30 - en dat zit rond de 11 liter.
    Een 320 zou het zeker niet zuiniger gedaan hebben.

Een ander puntje voor E30-rijders; het is me opgevallen dat volgens het metertje 60 liter naft in de tank kan. Maar wanneer de meter in't rood staat dan kan ik maar een dikke 40 liter tanken, 't zal toch niet zijn dat daar zogezegd nog 20l reserve in die tank zit? Hoe zit dat bij jullie?
    Op het eind zakken ze altijd te snel. Er zou trouwens 62l in moeten kunnen. Als uw lampje gaat branden zit er afhankelijk van uwe rijstijl normaal nog 10liter in.

Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
    Ge kunt rijden tot dat lichtje brandt eh, dat is pas "reserve"
    Idd, en dan lukt ver 100km nog! Hoewel na 290km bij mij dat lampje al eens ging branden

Video's delen met vrienden, familie en de rest van de wereld

Met de 520i, goed letten op dat tank metertje Uiteindelijk is dat ook maar een vlottertje... Maar wel veel beter dan VW in die tijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
      ik heb anders wel een 318i die weg moet.
      Vraagprijs?

Comment

• volgens de verkoper werd het mtech 1 stuur verkocht voor 120€. Das nog een aardige prijs. Ik weet wel niet in welke staat het stuur was

Comment

• Hebben die bakken ook een lampje als hij echt in reserve gaat? Nog nooit gezien, toch niet als'k met mijn wijzer in't rood sta...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
            Hebben die bakken ook een lampje als hij echt in reserve gaat? Nog nooit gezien, toch niet als'k met mijn wijzer in't rood sta...
            Ja hoor. Blijven rijden.
            1991 BMW E30 318is

Comment

• tuurlijk! Als het niet kapot is tenminste
              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• hier ook nog nooit dat lampje gezien. Maar ik ga het ook niet proberen. Ik tank liever iets vlugger dan stil te vallen..

Comment

• Koppel dan gewoon de vlotter eens af. Of hem wat hoger houden. Weet nu niet of lampje gaat branden met afgekoppelde vlotter.

Maar dat wijzertje gaat onder rood.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
                    Foto's? Wat vraag je ervoor?

Het moet eigenlijk echt een 1600cc zijn, maar misschien kan een reserve-1800 wel handig zijn.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                    Vraagprijs?
                    Ik zou er graag nog 400 euro voor krijgen, foto's zullen voor morgen zijn.

Comment

• das wel peanuts als die nog gekeurd zou zijn

Comment

• Achetez ou vendez gratuitement vos pneus & jantes auto d'occasion et profitez de l'offre la plus large en Belgique.

wat is een redelijke prijs? 2 banden moeten vervangen worden en de lak is precies ook niet meer zo schitterend op een foto die ik via mail heb gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                          http://www.2ememain.be/auto-pieces-a...-79942176.html

wat is een redelijke prijs? 2 banden moeten vervangen worden en de lak is precies ook niet meer zo schitterend op een foto die ik via mail heb gehad.
                          Wat een mottige velgen.
                          1991 Mazda MX-5 NA
                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                            http://www.2ememain.be/auto-pieces-a...-79942176.html

Allez NineEleven, maak daar nu eens gewoon een strak klassiekertje van. Die kar smeekt gewoon om een deftige velg a la kroonkurk ofzo icm een verlaging. Dat zou per-fect staan op zo'n 316.
                            Die borbets zijn voor op een duitse E30 die nog 2 cm bodemvrijheid + zo'n doorlopende koplampenspoiler heeft.

Comment

• nja, tis een goesting. Met die velgen moet hij idd plat op de grond, koplampspoiler, dikken dubbelen uitlaat, zwarte niertjes, rode of zwarte achterlichten.

En daar past een 316 dan weer wat minder voor.
                              Maar het is u kar natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
                                Ik zou er graag nog 400 euro voor krijgen, foto's zullen voor morgen zijn.
                                Ken mss wel iemand met interesse als je de foto's hier zou willen zetten, of als je de foto's ook eens naar mij wil sturen

Comment

• Ik vind het best wel zalige velgen Ik wil zowieso een klassieke velg hebben maar de keuze is verdomme klein. Straks is een photoshopje maken

Comment

• hoe hard ga je hem verlagen ?

Comment

• Ja, maar die borbets zijn klassieke tuningvelgen, da's nog anders dan een klassieke BMW-jant of een bbske.

Comment

• ik zou bbs'en nemen. Als je dan toch 'anders' wil zijn. Neem dan RM ofzo..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                          hoe hard ga je hem verlagen ?
                                          hij blijft gelijk hij nu is, waarschijnlijk -4cm rondom. Staat perfect om 16" op te gooien.

ja iedereen zijn smaak he Geert. Ik vind het dikke velgen

Comment

Working...
                                          X