Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenIk ook, maar niet onder uw E30.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichtenkoplampenspoiler heeft.
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichtenkoplampspoiler
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenkoplampspoilersOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtende auto die jij beschrijft vind ik er dan weer over gaan. koplampspoilers
't is gewoon een typisch beeld van op E30.de ofzo.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDie heb ik precies niet gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenMorgen ga ik het interieur grondig kuisen en ben vandaag de stoelen al is proberen los te maken maar ik 'vind' de achterste bouten niet van de passagierszetel. Iemand raad?
Zetel naar voor schuiven is een optieOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenpassagierszetel is toch de rechterzetel eh, en niet de achterbank?
Zetel naar voor schuiven is een optie
Comment
Comment