Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heeft bij mij ook even geduurd voor ik door had dat ik naar boven moest schijnen
    En nu zit ik vast met mijn veerpoot, ik heb het vorige keer bij Asserti minstens 4 keer gedaan en nu krijg ik die dop ni los die de demper in de veerpoot moet houden. Echt hatelijk, en hij moet morgen klaar zijn voor Vroemdag dinsdag.
    Morgen WD40 proberen en als da ni lukt de vlam erop

Comment

• bouloneur?
      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Ni die moer ma de "deksel" da de demper in de veerpoot moet houden. kem al geprobeerd met een hamer ma sla het gewoon scheef. straks is wa warm maken

Comment

• Is dat er al eens afgeweest recent? Want heb er toch al gehad die ik ook langs geen kanten los kreeg. Terwijl het soms heel simpel gaat.

Comment

• passen de achterlichten van een coupe ook op de sedan, cabrio en touring?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
              passen de achterlichten van een coupe ook op de sedan, cabrio en touring?
              Jups!

De achterlichten van een prefacelift passen wel niet op een facelift. (maar dat wist je wsl wel)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                Is dat er al eens afgeweest recent? Want heb er toch al gehad die ik ook langs geen kanten los kreeg. Terwijl het soms heel simpel gaat.
                is al paar keer los geweest idd
                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                  is al paar keer los geweest idd
                  klopt Ik heb er een vlam opgezet en dan kwamen ze los. en Volgende week moet die naar de keuring en dna moet alles weer origineel en dan komen de Bilstein's (hopelijk zo snel mogelijk) dus ik ga het nog een paar keer mogen doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                    Jups!

De achterlichten van een prefacelift passen wel niet op een facelift. (maar dat wist je wsl wel)
                    thanks

editt
                    Last edited by GeeZer; 18/10/2010, 21:13.

Comment

• mooi is iets anders..

Comment

• De E30 is dus nog klaar geraakt gisteren, klaar voor Vroemdag

Toen ik thuis kwam van bij Koen die me geholpen heeft, bedankt daarvoor, stond er toch wel ne pipo in mijn voortuin geparkeerd met zijn Datsun 260Z
                        Heb is alle auto's erbijgezet
                        Zal de laatste keer geweest zijn dat die dat doet

Edit: Ah en als iemand wil weten hoe je een knappe kar verkloot dan moet je bij deze kerel zijn, mss heeft hij nog "kogelgat"-stickers over
                        Last edited by ; 18/10/2010, 11:52.

Comment

• ik ben dit weekend terug een bmw e30 cabrio gaan bezoeken, het ging dit maal om een 325i. De wagen stond in Genval (onder Brussel). Carrosserie is volledig herspoten, dus topstaat. Het interieur moet wel eens grondig gekuist worden, en het dak is nog goed maar niet in topstaat.
                          De wagen stond me volledig aan, dus heb ik hem maar gekocht! EINDELIJK na ongeveer een klein jaartje zoeken Het geen ik nog wil veranderen aan wagen: de twee voorste zetels of herlederen of ergens zetels opkopen 2dehands(beige). En nog niet direct, het dak vernieuwen...

dit is hem: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=183672517

De verkoper sprak van een zekere "pont automatique bloquant" wilt dit zeggen dat het moeilijker word om te driften???

Comment

• amai, die is duurder dan ik dacht. Wel een mooie kar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
                              ik ben dit weekend terug een bmw e30 cabrio gaan bezoeken, het ging dit maal om een 325i. De wagen stond in Genval (onder Brussel). Carrosserie is volledig herspoten, dus topstaat. Het interieur moet wel eens grondig gekuist worden, en het dak is nog goed maar niet in topstaat.
                              De wagen stond me volledig aan, dus heb ik hem maar gekocht! EINDELIJK na ongeveer een klein jaartje zoeken Het geen ik nog wil veranderen aan wagen: de twee voorste zetels of herlederen of ergens zetels opkopen 2dehands(beige). En nog niet direct, het dak vernieuwen...

dit is hem: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=183672517

De verkoper sprak van een zekere "pont automatique bloquant" wilt dit zeggen dat het moeilijker word om te driften???
                              Proficiat!

Pont autobloquant = een sperdifferentieel. Da's makkelijker om daarmee te driften.

Comment

Proficiat!

Pont autobloquant = een sperdifferentieel. Da's makkelijker om daarmee te driften.
                                haha de max! Mijn vader dacht dat het dan moeilijker was om mee weg te slippen, hij vindt het daarom een verstandige koop... wat niet weet, niet deert zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
                                  haha de max! Mijn vader dacht dat het dan moeilijker was om mee weg te slippen, hij vindt het daarom een verstandige koop... wat niet weet, niet deert zeker?

Je gaat wel minder snel wegslippen, aangezien je meer grip hebt. Eens je gripverlies hebt is het wel veel makkelijker te controleren, en met een 325i moet je geen schrik hebben... gripverlies zul je wel hebben.

Bochten naar omhoog driften is quasi onmogelijk zonder sper, met sper is dat een eitje.

Comment

Bochten naar omhoog driften is quasi onmogelijk zonder sper, met sper is dat een eitje.
                                    Damn. Dat ik daar nu pas achter moet komen...
                                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Profiat met de aankoop Novel! Knappe kleurencombo en leuke motor, dat ga je je niet beklagen.

Comment

• Pont autobloquant kan ook duiden op het falen van de sperwerking; bij langdurig rijden in rechte lijn kan het zijn dat de achtertrein ineens blokkeert met de nodige gevolgen...
                                        PS ik heb een veilig differentieel voor je liggen. Ik wil eventueel ruilen en dan reviseer ik dat van jou wel eens op m'n gemakje.

groetjes
                                        Last edited by Geertt; 18/10/2010, 13:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                          Pont autobloquant kan ook duiden op het falen van de sperwerking; bij langdurig rijden in rechte lijn kan het zijn dat de achtertrein ineens blokkeert met de nodige gevolgen...
                                          PS ik heb een veilig differentieel voor je liggen. Ik wil eventueel ruilen en dan reviseer ik dat van jou wel eens op m'n gemakje.

groetjes

Zeveraar.

Comment

Working...
                                          X