Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
    Damn. Dat ik daar nu pas achter moet komen...
    Vrij logisch nochtans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
      Pont autobloquant kan ook duiden op het falen van de sperwerking; bij langdurig rijden in rechte lijn kan het zijn dat de achtertrein ineens blokkeert met de nodige gevolgen...
      PS ik heb een veilig differentieel voor je liggen. Ik wil eventueel ruilen en dan reviseer ik dat van jou wel eens op m'n gemakje.

groetjes
      het is nog maar een nieuwe, hij heeft er de aankoopfactuur van...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
        het is nog maar een nieuwe, hij heeft er de aankoopfactuur van...
        Deftig.

Comment

• weet er iemand hoeveel ik mag zal moeten betalen voor de twee voorste zetels te herlederen? of weet iemand een beige interieur te koop staan?

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

400€ vraagt hij voor deze velgen. Meer details weet ik hopelijk morgen maar aan de vraagprijs van de auto te zien zulle de velgen ook wel in goede staat zijn.

AC schnitzer velgen, zijn ze dat geld waard?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
              http://www.2dehands.be/autos/autos/b..._id=&afd=autos

400€ vraagt hij voor deze velgen. Meer details weet ik hopelijk morgen maar aan de vraagprijs van de auto te zien zulle de velgen ook wel in goede staat zijn.

AC schnitzer velgen, zijn ze dat geld waard?
              Ik vind van niet. Als de banden van een goed merk zijn, en er genoeg profiel op zit is't een twijfelgeval.

Hou er wel rekening mee dat die 16" AC Schnitzers vrij zwaar zijn en je auto trager zal rijden/optrekken en dat hij minder zin zal hebben om bochtjes te nemen.

Comment

• Ik geloof dat dit 7x15 is. dat vind ik toch als ik via google zoek

Comment

Ik geloof dat dit 7x15 is. dat vind ik toch als ik via google zoek

Die op de foto zijn 16".

Hier een overzicht van de mogelijke AC Schnitzers voor een e30:

Comment

• handig 16" is het mooiste natuurlijk, dat ze zwaarder zijn moet ik er maar bijpakken.

Comment

• Zie dat een fiets niet sneller wordt, he!

Comment

• Ach als hij maar dik staat en strak rijdt

Comment

• Misschien nog interessant voor iemand?

Comment

en strak rijdt
                            Dan moet ge lichte wielen zoeken
                            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
                              http://nl.kapaza.be/belgie/bmw-3-e30...r-52177748.htm

Misschien nog interessant voor iemand?
                              Ik heb hem ook zien staan, ziet er wel interessant uit want is nog niet verneukt en ook niet duur .
                              Dus nog budget over voor BBS'en en je hebt een leuke e30 .
                              2012 E92 Bmw 335i DKG
                              1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                Dan moet ge lichte wielen zoeken
                                en bilstein PSS9 steken ik weet het. Je moet het in mijn perspectief bekijken. Ik heb nog niet met een verlaagde wagen op laagprofielbanden gereden dus eender welke setup is dan strak. 14 of 15 inch is wel lichter maar dan zit je met een een hoog profiel dat zich in de bochten nog moet zetten. Dat ondervond ik toch met 195/50R15 (wat dus lager is dan de banden die op een 15" horen te zitten) op mijn Saxo. Die had dus wel velgjes liggen maar geen verlaging en dat reed best plezant. Mijn huidige auto ligt niet echt strak
                                16" staat gewoon goed

Trouwens, ik betwijfel het sterk dat ik het verschil tussen een lichte en een zware velg echt zou merken. Het is niet dat ik een streetracer ben he

Comment

en bilstein PSS9 steken ik weet het. Je moet het in mijn perspectief bekijken. Ik heb nog niet met een verlaagde wagen op laagprofielbanden gereden dus eender welke setup is dan strak. 14 of 15 inch is wel lichter maar dan zit je met een een hoog profiel dat zich in de bochten nog moet zetten. Dat ondervond ik toch met 195/50R15 (wat dus lager is dan de banden die op een 15" horen te zitten) op mijn Saxo. Die had dus wel velgjes liggen maar geen verlaging en dat reed best plezant. Mijn huidige auto ligt niet echt strak
                                  16" staat gewoon goed

Trouwens, ik betwijfel het sterk dat ik het verschil tussen een lichte en een zware velg echt zou merken. Het is niet dat ik een streetracer ben he
                                  Mijn e30 rijdt vele malen beter/lichtvoetiger op de 14" kroonkurken dan op de 15" BBS'en.
                                  Maar om overduidelijke redenen toch maar gekozen voor de BBS'en.

16 duim op een e30, daar begin ik niet meer aan, je kan evengoed een lichtere motor steken om trager te gaan. :-p

Last edited by ; 19/10/2010, 20:13.

Comment

• dus je vind het rijgedrag effectief beter op de kroonkurkjes?

Comment

dus je vind het rijgedrag effectief beter op de kroonkurkjes?
                                      Ligt ook aan de banden volgens mij, op die kroonkurken moet normaal 175 of 185, terwijl er op die 15"bbs 205 hoort te zitten.

Comment

dus je vind het rijgedrag effectief beter op de kroonkurkjes?
                                        Meer geschikt voor het betere gooi- en smijtwerk
                                        en de mijne heeft geen servo, stuurt veel makkelijker om te parkeren met de smallere kroonkurken, ook door hun hogere ET-waarde.
                                        Maar de BBS'en zijn het ideale compromis eigenlijk, perfecte looks en ze tasten het rijgedrag niet te zwaar aan, maar je voelt wel verschil bij lagere snelheden.
                                        Eens op snelheid heb k wel meer vertrouwen in de bbs'en, door het bredere spoor en de bredere(en sportievere)banden.

Ik zou zeggen, kroonkurken in de winter, BBS in de zomer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
                                          Mijn e30 rijdt vele malen beter/lichtvoetiger op de 14" kroonkurken dan op de 15" BBS'en.
                                          Maar om overduidelijke redenen toch maar gekozen voor de BBS'en.

Fak wat een perfecte prefacelift.

Moeten wel nog oranje accenten op uiteraard.

Comment

Working...
                                          X