Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Pont autobloquant kan ook duiden op het falen van de sperwerking; bij langdurig rijden in rechte lijn kan het zijn dat de achtertrein ineens blokkeert met de nodige gevolgen...
PS ik heb een veilig differentieel voor je liggen. Ik wil eventueel ruilen en dan reviseer ik dat van jou wel eens op m'n gemakje.
groetjes
het is nog maar een nieuwe, hij heeft er de aankoopfactuur van...
Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
400€ vraagt hij voor deze velgen. Meer details weet ik hopelijk morgen maar aan de vraagprijs van de auto te zien zulle de velgen ook wel in goede staat zijn.
400€ vraagt hij voor deze velgen. Meer details weet ik hopelijk morgen maar aan de vraagprijs van de auto te zien zulle de velgen ook wel in goede staat zijn.
AC schnitzer velgen, zijn ze dat geld waard?
Ik vind van niet. Als de banden van een goed merk zijn, en er genoeg profiel op zit is't een twijfelgeval.
Hou er wel rekening mee dat die 16" AC Schnitzers vrij zwaar zijn en je auto trager zal rijden/optrekken en dat hij minder zin zal hebben om bochtjes te nemen.
Ik heb hem ook zien staan, ziet er wel interessant uit want is nog niet verneukt en ook niet duur .
Dus nog budget over voor BBS'en en je hebt een leuke e30 .
en bilstein PSS9 steken ik weet het. Je moet het in mijn perspectief bekijken. Ik heb nog niet met een verlaagde wagen op laagprofielbanden gereden dus eender welke setup is dan strak. 14 of 15 inch is wel lichter maar dan zit je met een een hoog profiel dat zich in de bochten nog moet zetten. Dat ondervond ik toch met 195/50R15 (wat dus lager is dan de banden die op een 15" horen te zitten) op mijn Saxo. Die had dus wel velgjes liggen maar geen verlaging en dat reed best plezant. Mijn huidige auto ligt niet echt strak
16" staat gewoon goed
Trouwens, ik betwijfel het sterk dat ik het verschil tussen een lichte en een zware velg echt zou merken. Het is niet dat ik een streetracer ben he
en bilstein PSS9 steken ik weet het. Je moet het in mijn perspectief bekijken. Ik heb nog niet met een verlaagde wagen op laagprofielbanden gereden dus eender welke setup is dan strak. 14 of 15 inch is wel lichter maar dan zit je met een een hoog profiel dat zich in de bochten nog moet zetten. Dat ondervond ik toch met 195/50R15 (wat dus lager is dan de banden die op een 15" horen te zitten) op mijn Saxo. Die had dus wel velgjes liggen maar geen verlaging en dat reed best plezant. Mijn huidige auto ligt niet echt strak
16" staat gewoon goed
Trouwens, ik betwijfel het sterk dat ik het verschil tussen een lichte en een zware velg echt zou merken. Het is niet dat ik een streetracer ben he
Mijn e30 rijdt vele malen beter/lichtvoetiger op de 14" kroonkurken dan op de 15" BBS'en.
Maar om overduidelijke redenen toch maar gekozen voor de BBS'en.
16 duim op een e30, daar begin ik niet meer aan, je kan evengoed een lichtere motor steken om trager te gaan. :-p
dus je vind het rijgedrag effectief beter op de kroonkurkjes?
Meer geschikt voor het betere gooi- en smijtwerk
en de mijne heeft geen servo, stuurt veel makkelijker om te parkeren met de smallere kroonkurken, ook door hun hogere ET-waarde.
Maar de BBS'en zijn het ideale compromis eigenlijk, perfecte looks en ze tasten het rijgedrag niet te zwaar aan, maar je voelt wel verschil bij lagere snelheden.
Eens op snelheid heb k wel meer vertrouwen in de bbs'en, door het bredere spoor en de bredere(en sportievere)banden.
Ik zou zeggen, kroonkurken in de winter, BBS in de zomer.
Mijn e30 rijdt vele malen beter/lichtvoetiger op de 14" kroonkurken dan op de 15" BBS'en.
Maar om overduidelijke redenen toch maar gekozen voor de BBS'en.
Comment