Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• niets wat een goede interieur reiniger niet kan oplossen. Mijn dakhemel is ook wat geel en ik hoop die toch nog fatsoenlijk te krijgen. In het tapijt gingen de vlekken er echt vlot uit.
    Als ik alles terug monteer is het interieur gelijk nieuw, iets wat je niet voor mogelijk hield toen ik hem kocht

Comment

• Wat mij wel opvalt is dat die man nog een heel deel andere e30's heeft staan.
      2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• Bedankt voor je haarscherpe analyse, Ambiorix!

E30-eigenaars die meer dan één E30 hebben staan zijn meer regel dan uitzondering.

Comment

• goede prijs? Heeft iemand ervaring met amazon en wat zou de shipping kosten?

Ik heb al zo'n mtech pook maar de badge is kapot, kan ik die misschien ergens appart krijgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            http://www.amazon.com/gp/product/B00...pf_rd_i=507846

goede prijs? Heeft iemand ervaring met amazon en wat zou de shipping kosten?

Ik heb al zo'n mtech pook maar de badge is kapot, kan ik die misschien ergens appart krijgen?
            Gewoon halen bij de bmw-dealer.

Comment

• ook die badge?

Comment

• + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Those were the days.

Comment

• Dommerik!
                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Kheb mijn velgen

meer pics in mijn topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
                      Mijn e30 rijdt vele malen beter/lichtvoetiger op de 14" kroonkurken dan op de 15" BBS'en.
                      Maar om overduidelijke redenen toch maar gekozen voor de BBS'en.

16 duim op een e30, daar begin ik niet meer aan, je kan evengoed een lichtere motor steken om trager te gaan. :-p

hello, ik heb net zoals jou een E30, ongeveer hetzelfde kleur als het jouwe, ook zonder mistlichten, en met 15" BBS velgjes... nu is 't wel zo dat mijn banden versleten zijn, en dat mijn auto nogal hoog op zijn poten staat. zou je mij kunnen zeggen welke bandjes jij daaronder gezet hebt, en hoeveel ze kosten? wat tips ivm verlagen auto? thanks!
                      Last edited by vpr; 29/10/2010, 15:25.

Comment

• Je moet banden pakken met een zo laag mogelijk profiel, zo verlagen wij meestal onze E30's.
                        Let wel op, dit werkt enkel bij de modellen met een 6-in-lijn.

groeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                          Je moet banden pakken met een zo laag mogelijk profiel, zo verlagen wij meestal onze E30's.

groeten
                          hahaha
                          Last edited by vpr; 15/11/2010, 16:13.

Comment

• Ik heb dus mijn e30!Toen ik hem probeerde te starten, lukte het niet Wat bleek er zit een antidiefstal knop in, je weet wel je moet eerst eens pinkeren of zo tegen dat de wagen wil starten. Hebben nog enkele e30 eigenaars dit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                              Je moet banden pakken met een zo laag mogelijk profiel, zo verlagen wij meestal onze E30's.

groeten
                              Grapjas!

Banden op de 15duimers moeten 205/55-15 zijn, verlagen hangt of van uw voorkeur, veren/demper-sets genoeg te krijgen hiervoor.
                              Voor dagelijks gebruik beter niet meer als 4cm verlagen.

Comment

• ik heb net gereden met de e30, ik heb een half uur gereden dan een halfuur niet gereden en dan terug een halfuur gereden. Maar mijn motor warmte is niet hoger gekomen dan iets boven het blauw klopt dit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
                                  ik heb net gereden met de e30, ik heb een half uur gereden dan een halfuur niet gereden en dan terug een halfuur gereden. Maar mijn motor warmte is niet hoger gekomen dan iets boven het blauw klopt dit?
                                  Nieuwe thermostaat steken. Kost een 25€.

Comment

• http://nl.kapaza.be/belgie/bmw-3-e30...g-52426456.htm

Zoek min of meer een ringtoy om te 'leren'. Een 320i heeft iets te weinig vermogen zeker, of valt dat nog goed mee ?

http://nl.kapaza.be/belgie/bmw-3-e30...u-51953807.htm

Ligt een x20i motor in zeker ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
                                      Grapjas!

Banden op de 15duimers moeten 205/55-15 zijn, verlagen hangt of van uw voorkeur, veren/demper-sets genoeg te krijgen hiervoor.
                                      Voor dagelijks gebruik beter niet meer als 4cm verlagen.
                                      In principe kan je ook 195/45 leggen, das wel niet legaal maar is wel strakker denk ik

Comment

• Tweedehands of nieuwe Auto Banden en Velgen kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

die prijzen

Comment

• OK, de prijzen zijn (ferm) omhoog aan 't gaan voor een 'mint' e30, maar een nfl 4-cilinder voor 7650€ te koop zetten...is er toch iets over!

Voor de velgen is de (vraag)prijs nog te rechtvaardigen, 750€ vragen om 5/600€ te krijgen, niks mis mee.

Comment

Working...
                                          X