Was dat soms standaard op bepaalde versies? Misschien op een b25 ofzo?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichtenjes jes, kopsteunen.
In feite een mod waar ik zelf geen zak aan heb, maar ik kon het niet laten liggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenStaat de memo van de BC aan en gaat dat tuut tuut geluid om het uur?
Wat geeft die weer op check control? Is mss gewoon vloeistof voor de ruiten die bijna op is.
Comment
-
Ik ben een zeer grote fan van de bmw e30 en er zijn mensen die interesse hebben om mijn auto over te kopen. (fiesta ST). Ik zou een budget van +- 9k euro hebben voor een auto, maar ik ben echt een mongool als het gaat om sleutelen aan een auto.
Ik weet dus niet of het een slimme keus zou zijn om mijn auto te ruilen voor een E30. Als ik zo kijk naar E30's zou ik wel minimaal een 320i willen hebben (liefst 325i) en dan een sperdifferentieel en zo'n mooie bodykit er op met bbs velgen. Die sperdifferentieel heb je nodig om te driften zeker?
Sorry voor het nogal stom klinken van deze post, maar ik ken echt (te) weinig van auto's.
Comment
-
Juist. Voor dat budget staat er trouwens een mooi exemplaar te koop, voor iets minder zelf. Auto heeft al alle ideale onderdelen, is van PJ911, heeft hier dacht ik ook wel een verkoopstopic.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk BerichtenIk ben een zeer grote fan van de bmw e30 en er zijn mensen die interesse hebben om mijn auto over te kopen. (fiesta ST). Ik zou een budget van +- 9k euro hebben voor een auto, maar ik ben echt een mongool als het gaat om sleutelen aan een auto.
Ik weet dus niet of het een slimme keus zou zijn om mijn auto te ruilen voor een E30. Als ik zo kijk naar E30's zou ik wel minimaal een 320i willen hebben (liefst 325i) en dan een sperdifferentieel en zo'n mooie bodykit er op met bbs velgen. Die sperdifferentieel heb je nodig om te driften zeker?
Sorry voor het nogal stom klinken van deze post, maar ik ken echt (te) weinig van auto's.
179.000km
25% Sper overbrenging 4.27
Bilstein B8 schokdempers
Eibach verlagingsveren 40vooraan /30-35 achteraan
Lichter vliegwiel
15" BBS diepbedvelgen met Dunlop SP9000 banden (zomersetup)
15" BBS met Toyo R888 (tracksetup)
14" Staalvelgen met onbekend merk banden (evt winter)
Gechipt 146Pk
e36 M3 stuurhuis voor minder omwentelingen
e30 M3 achterbank in hetzelfde motief van de 318is zetels
Excentrische e30 M3 rubbers aan de triangels voor meer caster, en meer camber bij gedraaide wielen.
Nieuwe triangels met rubbers uiteraard, nieuwe spoorstangen, nieuwe silent blocks achteraan.
Nergens roest, recent achterste wielkasten roestvrij gemaakt, en herspoten, evenals achterste keienvanger, voorste keienvanger & 'is lip. (Gedaan door http://www.garagedeclercqb-g.be/about.php )
Iedereen zal zeggen dat dat teveel euro is, maar ik vind van niet. Ik heb er steeds hard mee gereden , maar quasi alle slijtonderdelen zijn steeds op tijd vervangen. Deze auto rijdt echt subliem en ziet er perfect uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenIedereen zal zeggen dat dat teveel euro is, maar ik vind van niet. Ik heb er steeds hard mee gereden , maar quasi alle slijtonderdelen zijn steeds op tijd vervangen. Deze auto rijdt echt subliem en ziet er perfect uit.
Maar ik heb er zo al 1.
Comment
-
en een ST wegdoen voor een E30.. Ik zou het doen. (ik doe er wel alles zelf aan als er iets is) jij moet enkel rekening mee houden dat de kans groter is dat je eens iets moet vervangen. Ook zal je in het geval van een 6 cilinder rekening moeten houden met het hoge verbruik..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenVoor 6700 mag mijn 318is weg.
179.000km
25% Sper overbrenging 4.27
Bilstein B8 schokdempers
Eibach verlagingsveren 40vooraan /30-35 achteraan
Lichter vliegwiel
15" BBS diepbedvelgen met Dunlop SP9000 banden (zomersetup)
15" BBS met Toyo R888 (tracksetup)
14" Staalvelgen met onbekend merk banden (evt winter)
Gechipt 146Pk
e36 M3 stuurhuis voor minder omwentelingen
e30 M3 achterbank in hetzelfde motief van de 318is zetels
Excentrische e30 M3 rubbers aan de triangels voor meer caster, en meer camber bij gedraaide wielen.
Nieuwe triangels met rubbers uiteraard, nieuwe spoorstangen, nieuwe silent blocks achteraan.
Nergens roest, recent achterste wielkasten roestvrij gemaakt, en herspoten, evenals achterste keienvanger, voorste keienvanger & 'is lip. (Gedaan door http://www.garagedeclercqb-g.be/about.php )
Iedereen zal zeggen dat dat teveel euro is, maar ik vind van niet. Ik heb er steeds hard mee gereden , maar quasi alle slijtonderdelen zijn steeds op tijd vervangen. Deze auto rijdt echt subliem en ziet er perfect uit.
Maar hou die is bij kerel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenVoor 4500 mag je de mijne hebben; je moet enkel de wielkasten nog roestvrij maken.Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichtenen voor 4000 de mijne2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
-
goh, als ge een deftige 320i, 325i of 318iS zoekt en je hebt nog wat eisen zoals kleur, 4deurs of niet, ed.. Dan mag je toch al lang zoeken naar eentje in een nog deftige staat hoor
In mijn geval ben ik enorm content mijn 'droom'-E30 gevonden te hebben in deze staat en met alle facturen enzo bij. Moest hij nu al weg gaan zou het niet voor minder dan 4000 euro zijn. Gewoon omdat ik geen andere zou vinden voor minder geld, en je voor dat geld ook (naar mijn mening) geen leukere en toch dagelijkse auto kunt kopen..
Comment
Comment