Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Serieus?
    Ik volg u daarin dat het inderdaad zeer moeilijk is om een te vinden die aan al de eisen voldoet, maar 4000 euro voor een 320? Dat vind'k er best wel over eigenlijk. (ofwel heb jij de vorige eigenaar zelf al heel blij gemaakt)
    Moest'k mijn 320 hebben weggedaan, dan zou hij effectief zijn mogen vertrekken voor iets tussen de 3 en de 3500, wat eigenlijk echt veel geld is voor 'maar' een 320. Niet lang geleden was 3500 de prijs voor een 325 met goed wat opties.
    Als een 320 bovenop een verlaging en janten sportzetels/stuur heeft maar vooral 200% roestvrij is + aantoonbare historiek en dan (voor veel mensen hun innerlijke rust) niet meer dan 200k km's heeft, dan zou 3500 al erg leuk zijn.

als mijne 'af' is, zijnde herspoten en roest weggewerkt, dan zou'k 4000 al leuk vinden vermoed ik.
    Whatever, gewoon hopen dat dat ding de eerste 10 jaar niet buiten moet!
    Last edited by Geertt; 08/11/2010, 18:32.

Comment

• Zo gaat dat nu eenmaal met oudere, maar begeerlijke (en toch betaalbare) wagens.
      Je gaat die niet meer lossen voor een appel en een ei, waardoor de prijzen stillekes aan de hoogte ingaan.
      Wie mijn 'mint' e30 ooit zou willen afkopen, zal ook met de nodige €€€ mogen afkomen
      tot nu toe zitten we aan 5000€, maar voor dat bedrag gaat ie zeker niet weg.
      Gegarandeerd ongevalvrij, nooit aan gelast of geplamuurd...etc, motorisch en technisch perfect, mooi interieur, staat strak in de lak.. etc
      Om nu nog zo 1 te vinden moet je al veel geluk hebben.
      Dus laat de prijzen maar de hoogte ingaan, ik heb m'n perfecte old-school e30 al.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
        Serieus?
        Ik volg u daarin dat het inderdaad zeer moeilijk is om een te vinden die aan al de eisen voldoet, maar 4000 euro voor een 320? Dat vind'k er best wel over eigenlijk. (ofwel heb jij de vorige eigenaar zelf al heel blij gemaakt)
        Moest'k mijn 320 hebben weggedaan, dan zou hij effectief zijn mogen vertrekken voor iets tussen de 3 en de 3500, wat eigenlijk echt veel geld is voor 'maar' een 320. Niet lang geleden was 3500 de prijs voor een 325 met goed wat opties.
        Als een 320 bovenop een verlaging en janten sportzetels/stuur heeft maar vooral 200% roestvrij is + aantoonbare historiek en dan (voor veel mensen hun innerlijke rust) niet meer dan 200k km's heeft, dan zou 3500 al erg leuk zijn.

als mijne 'af' is, zijnde herspoten en roest weggewerkt, dan zou'k 4000 al leuk vinden vermoed ik.
        Whatever, gewoon hopen dat dat ding de eerste 10 jaar niet buiten moet!
        Ik zou zelf ook geen 4000 euro op tafel leggen, das inderdaad deftig voor een 320i. Je geeft de reden zelf al aan, tis zo moeilijk een goeie te vinden dat zodra je er eentje hebt, hem niet zomaar laat weggaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
          Zo gaat dat nu eenmaal met oudere, maar begeerlijke (en toch betaalbare) wagens.
          Je gaat die niet meer lossen voor een appel en een ei, waardoor de prijzen stillekes aan de hoogte ingaan.
          Wie mijn 'mint' e30 ooit zou willen afkopen, zal ook met de nodige €€€ mogen afkomen
          tot nu toe zitten we aan 5000€, maar voor dat bedrag gaat ie zeker niet weg.
          Gegarandeerd ongevalvrij, nooit aan gelast of geplamuurd...etc, motorisch en technisch perfect, mooi interieur, staat strak in de lak.. etc
          Om nu nog zo 1 te vinden moet je al veel geluk hebben.
          Dus laat de prijzen maar de hoogte ingaan, ik heb m'n perfecte old-school e30 al.

Uwe is mijne favoriet moest het een FL zijn mijn droom e30
          Prachtige kleur , spijtig dat hij niet weg gaat voor 5000 euro

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
          Ik zou zelf ook geen 4000 euro op tafel leggen, das inderdaad deftig voor een 320i. Je geeft de reden zelf al aan, tis zo moeilijk een goeie te vinden dat zodra je er eentje hebt, hem niet zomaar laat weggaan
          Het is echt niet evident om er eentje te vinden die niet verneukt is, ik denk dat ik ook wel eens vaker moeten gaan kijken naar de auto inplaats van mij zot te kijken op die foto's.
          Mijna pa heeft ook wel interesse want er is nog een garage op overschot waar we de e30 eventueel makkelijk zouden kunnen stallen tot ik 18 ben.
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• 5000€ is echt wel het maximum dat een e30 waard is imo. Voor een 325i mtech (cabrio) en dik in de opties mag een uitzondering gemaakt worden..

Comment

• nfl ziet er voor mij veel te recent uit om als klassieker bestempeld te worden, een vfl daarentegen, met lekker veel chroom, zoals in den ouwen tijd...
              Wagens zoals de e21 320/6, e21 323i, e30 320, 323 en 325i hebben het imago van bmw gemaakt (m-modellen buiten beschouwing gelaten) en er zullen altijd mensen zijn die willen proeven van de vruchten van weleer.

Dus als je binnen hier en 5j een deftige e30 vfl met 6cilinder zal willen, dan zal die 5K wel een minimum worden, me thinks!

Zelfs een propere e36 325i in deftige staat begint weer richting 4/5K te gaan, waar je 3j geleden makkelijk voor 1500€ eentje op de kop kon tikken.
              Normaal ging ik m'n e36 ook wel bijhouden, maar als er dan iemand afkomt met de nodige €€€ kan je al eens te overhalen zijn é.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
                nfl ziet er voor mij veel te recent uit om als klassieker bestempeld te worden, een vfl daarentegen, met lekker veel chroom, zoals in den ouwen tijd...
                en gele pinkers
                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                  en gele pinkers
                  +1

Comment

• Mtech 1 stuurtje gekocht voor 70€
                    Goede deal lijkt me Die kerel woont toevallig een kilometer van mij af. Hij heeft gigantisch veel e30's gehad inclusief pareltjes als een 2.7 alpina blok, volledige mtech 1 en 2 325i's, e34 525iX overladen met opties, de lijst is eindeloos... gij ging me nog foto's bezorgen. Nu heeft hij een rode e36 328iA cabrio. Orgineel mtech en met Alpina's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                      Mtech 1 stuurtje gekocht voor 70€
                      Goede deal lijkt me Die kerel woont toevallig een kilometer van mij af. Hij heeft gigantisch veel e30's gehad inclusief pareltjes als een 2.7 alpina blok, volledige mtech 1 en 2 325i's, e34 525iX overladen met opties, de lijst is eindeloos... gij ging me nog foto's bezorgen. Nu heeft hij een rode e36 328iA cabrio. Orgineel mtech en met Alpina's
                      Verkoopt hem een van zijn e30's ?
                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                        hij heeft er nu geen meer. Ik schrijf dan ook 'gehad'
                        Hij heeft nu nog een e36 320i coupe, sedan en een e34 520i naast de cabrio. Die e34 is nog netjes op eerste zicht, die andere 2 zijn eerder wrakjes

Comment

ambi'tje is hopeloos op zoek naar een E30 uit schrik dat ze achter 2 jaar allemaal weg zijn

ik weet hier in de buurt nog wel een lot 325's staan, allemaal redelijk top in orde, maar waarschijnlijk gaan we die met een groep opkopen om scheurijzers van te maken

Comment

ambi'tje is hopeloos op zoek naar een E30 uit schrik dat ze achter 2 jaar allemaal weg zijn

ik weet hier in de buurt nog wel een lot 325's staan, allemaal redelijk top in orde, maar waarschijnlijk gaan we die met een groep opkopen om scheurijzers van te maken

ja ik heb echt schrik dat ik over 2 jaar geene fatsoenlijke meer vind onder de 5000 euro .

Hoe durft ge , kunt ge er eentje aan de kant houden ?
                            Hopelijk zijt ge een grapke aan het maken
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

ja ik heb echt schrik dat ik over 2 jaar geene fatsoenlijke meer vind onder de 5000 euro .

Hoe durft ge , kunt ge er eentje aan de kant houden ?
                              Hopelijk zijt ge een grapke aan het maken
                              Was (gelukkig maar) voor de zwans.

Waar gij u zorgen om maakt... Toen ik zo oud was als u liep ik achter de meisjes ipv E30's!

Comment

Was (gelukkig maar) voor de zwans.

Waar gij u zorgen om maakt... Toen ik zo oud was als u liep ik achter de meisjes ipv E30's!
                                Het probleem is denk ik dat ik te kieskeurig ben zowel bij meisjes als E30's
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

Comment

• Wel, steek eerst al uw tijd in een meisje, dat ge vooreerst eens met de prins de maas over geraakt. Daarna moet ge checken of schoonvader goed bemiddeld is. Dan is uw toekomstprobleem van >5000EURO= meteen opgelost.

Comment

Wel, steek eerst al uw tijd in een meisje, dat ge vooreerst eens met de prins de maas over geraakt. Daarna moet ge checken of schoonvader goed bemiddeld is. Dan is uw toekomstprobleem van >5000EURO= meteen opgelost.
                                    Wijze raad van nonkel Geertt

Comment

• ik zoek nieuwe banden of eventueel velgen met banden op voor achteraan. iemand die iets weet. Indien banden 195/55 R15 of 205/55 R15. indien velgen maakt het niet uit, alst maar past op een E30

Comment

• Van waar ben je? in Linden en in Overpelt is er een 2dehands bandencentrale. Ik vermoed dat zo'n band daar 30-35€ kost gemonteerd. Ik heb daar 2 banden gekocht. Goodyear Eagle F1 met dik 6mm nog. DOT is wel uit 2001 maar je kan altijd zelf de band kiezen, ik had dat ook beter gedaan. Misschien dat je daar eens kan zien

Comment

• hmm, das limburg en ik ben van Lokeren (Gent..)

Comment

Working...
                                          X