Serieus?
Ik volg u daarin dat het inderdaad zeer moeilijk is om een te vinden die aan al de eisen voldoet, maar 4000 euro voor een 320? Dat vind'k er best wel over eigenlijk. (ofwel heb jij de vorige eigenaar zelf al heel blij gemaakt)
Moest'k mijn 320 hebben weggedaan, dan zou hij effectief zijn mogen vertrekken voor iets tussen de 3 en de 3500, wat eigenlijk echt veel geld is voor 'maar' een 320. Niet lang geleden was 3500 de prijs voor een 325 met goed wat opties.
Als een 320 bovenop een verlaging en janten sportzetels/stuur heeft maar vooral 200% roestvrij is + aantoonbare historiek en dan (voor veel mensen hun innerlijke rust) niet meer dan 200k km's heeft, dan zou 3500 al erg leuk zijn.
als mijne 'af' is, zijnde herspoten en roest weggewerkt, dan zou'k 4000 al leuk vinden vermoed ik.
Whatever, gewoon hopen dat dat ding de eerste 10 jaar niet buiten moet!
Ik volg u daarin dat het inderdaad zeer moeilijk is om een te vinden die aan al de eisen voldoet, maar 4000 euro voor een 320? Dat vind'k er best wel over eigenlijk. (ofwel heb jij de vorige eigenaar zelf al heel blij gemaakt)
Moest'k mijn 320 hebben weggedaan, dan zou hij effectief zijn mogen vertrekken voor iets tussen de 3 en de 3500, wat eigenlijk echt veel geld is voor 'maar' een 320. Niet lang geleden was 3500 de prijs voor een 325 met goed wat opties.
Als een 320 bovenop een verlaging en janten sportzetels/stuur heeft maar vooral 200% roestvrij is + aantoonbare historiek en dan (voor veel mensen hun innerlijke rust) niet meer dan 200k km's heeft, dan zou 3500 al erg leuk zijn.
als mijne 'af' is, zijnde herspoten en roest weggewerkt, dan zou'k 4000 al leuk vinden vermoed ik.
Whatever, gewoon hopen dat dat ding de eerste 10 jaar niet buiten moet!
Comment