en kheb nog wel even tijd, maar soms zijn er dagen dat zo opeens wat sneller slijten dan andere dagen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
wel een groot verschil tussen mijn E30 met zomerbanden met nog 1-2mm in de regen tegenover mijn pa zijn E60 met (nieuwe) winterbanden..
Ronde puntjes lukken al iets beter, vandaag net niet volledig mooi rond kunnen gaan. Kan dat gelijk beter als er niet veel plaats is om uit de bocht te gaan omdat je dan minder risico's neemt.. terwijl ik op een open plaat uit de bocht vlieg..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenen gele pinkers
de witte pinkers blijven!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenWel, steek eerst al uw tijd in een meisje, dat ge vooreerst eens met de prins de maas over geraakt. Daarna moet ge checken of schoonvader goed bemiddeld is. Dan is uw toekomstprobleem van >5000EURO= meteen opgelost.
Maar liever 3000 euro he
Voor 5000 euro kan je al iets anders kopen dat misschien nog wel leuker is...2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk BerichtenKheb die hier nog ergens splinternieuw liggen, voor als ik em verkoop, zo kan ik nog wat bijdoen op m'n prijs, omdat em volledig OEM staat dan.
de witte pinkers blijven!2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenAh je gaat hem dus toch verkopen .
Nog 1j en 6maand te gaan, dan wordt em oldie, dan zie ik wel of ik em zelf terug op baan zet, of dat ik em verkoop.
Wie weet, wil plots niemand nog een e30....
Comment
-
Comment
-
Wat is een degelijke E30 325i coupe waard? (213k km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenkutkleur.. verder wel zeer netjes precies.
Op een e30 wil ik eigenlijke elke kleur behalve wit .2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichteneen witteke
die van Geert is toch super vet met de zwarte bumpers en velgen
Te opvallend (johnny) ik zie ze liever klassieker zoals die van sam.
Maar wit vind ik trouwens op geen enkele auto mooi...
Een rode zou ik ook niet zo leuk vinden.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenHet is wel vet maar ik denk dat ik er mij zou aan storen moest ik er dagelijks mee rijden.
Hij valt meer op dan de gemiddelde 30 maar dat maakt ook dat je er sneller over word aangesproken door liefhebbers. Het lijstje van niet-liefhebbers die zoiets uberlelijk vinden is evenzeer redelijk lang, dat wel.
Gisteren zat ik nog op café en toen werd m'n vriendin aangesproken door een vreemde. Ze hadden haar die dag zien meerijden in een witte 'heeeele oude' bmw (op 20km van thuis). En dan zeggen dat dat in de zeikende regen was met aangewasemde ruiten.
Begaaid, en de wereld is klein denk ik dan.Last edited by Geertt; 14/11/2010, 16:32.
Comment
-
Gisteren met 5man naar de afrekeningsfuif in lochristi geweest met de E30, ik was bob. Was wel nog lachen, driften met 5 man in de auto is te doen (geen ronde puntje, wel gewone bochtjes doordriften)
Zat wel even vast toen ik wou vertrekken, auto stond in het gras met niet zo goeie achterbanden meer. Dus de vrienden konden duwen.
Voor derest is het een plezier om mee te rijden in dit weer !
Comment
-
ik heb nog een aantal prullen te koop staan:
- standaard interieur: toestand is quasi perfect , het gaat hier over de voorstoelen en de achterbank
60 EURO
- radiator 325 vfl: nog niet zo oud en dus in goeie staat/volledig recht (ik geloof dat er een 10 000km op staan)
75 EURO
- differentieel 4.27: heeft een 220000 km gelopen en is in goeie staat (geen gezoem ed)
60 EURO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenEen 320 met 5 man in, da's helemaal niet meer vooruit te branden he.
wel nice dat er evenzeer nog mee scheef kan gegaan worden, als moet ge'r toch redelijk wat van vragen dan he.
Comment
Comment