Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vet!5
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• idd, staat echt mooi zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        Ik heb hem eens wat lager gelegd. De verlaging die er nu onder zit gaat heel waarschijnlijk toch vervangen worden door een nieuw setje veren. Ik denk aan 60/60. klopt dit ongeveer met de afbeelding?

Ziet er goed uit!

60/60 zou'k niet doen, dan gaat hij achteraan op zijn gat zitten, hetzelfde met 40/40.

Volgens mij is dit ongeveer hetzelfde als bij mij (Eibach 40/ 30-35). Dus vooraan iets lager dan achteraan. Hou er rekening mee dat je met 60 verlaging vooraan zéér laag komt en heel regelmatig tegen de grond zal zitten.. Zowel vooraan als in het midden.

Vb. van de mijne:

Comment

• Zo staat hij nu:

Met deze veren is hij al verlaagd maar ik weet niet hoeveel.
          Als ik den vergelijk met deze standaard e30, dan is mijne toch al 4 cm verlaagd, niet?

Malaise, uw veren zijn waarschijnlijk -4cm bovenop de standaard mtech verlaging, komt dus op -6 cm uit. Hoe uwe staat wil ik hem ook hebben

Comment

Zo staat hij nu:

Als ik den vergelijk met deze standaard e30, dan is mijne toch al 4 cm verlaagd, niet?

Malaise, uw veren zijn waarschijnlijk -4cm bovenop de standaard mtech verlaging, komt dus op -6 cm uit. Hoe uwe staat wil ik hem ook hebben
            als'k nog eens in de buurt ben dan kunnen we ineens eens meten als ge met mijne vergelijkt.

Comment

• Welke verlaging heb jij?

Comment

Zo staat hij nu:

Mijn 40/ 30-35 is ten opzichte van een normale e30. Ten opzichte van hoe 'm ervoor stond is dat 20/ 10-15.

Je hebt maar 2 soorten non M veren om onder een e30 te ploffen van eibach. (4 / 6 cillinder)

Comment

Welke verlaging heb jij?
                  40/40

moest'k het opnieuw doen zou'k het gelijk mayoman doen.
                  Dit is echt ideaal naar bruikbaarheid toe, en nog net goed om over alle binnenbaantjes geragd te raken zonder op onaangename verrassingen te stoten.

Comment

• piccc:

Comment

• Ik vraag me echt af wat er nu onder de mijne zit het is precies gewoon -2cm dan..
                      Ik denk dat ik voor 60/40 ga gaan. Het laagste punt van de auto, de einddemper hangt er niet meer dus daar moet ik me geen zorgen over maken

Comment

Ik vraag me echt af wat er nu onder de mijne zit het is precies gewoon -2cm dan..
                        Ik denk dat ik voor 60/40 ga gaan. Het laagste punt van de auto, de einddemper hangt er niet meer dus daar moet ik me geen zorgen over maken
                        dan kunt ge u zorgen beginnen maken over uw carter:p

Comment

• kzal eens kijken hoe laag die zou komen als ik er nog eens 4cm aftrek.
                          trouwens moet gij niet werken nu?

Comment

kzal eens kijken hoe laag die zou komen als ik er nog eens 4cm aftrek.
                            trouwens moet gij niet werken nu?
                            jawel, maar bij iedere zwaardere inspanning horen een paar korte momentjes van ontspanning he:p

Comment

• 60/40 en ne hoop driftgerief in de koffer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pj311 Bekijk Berichten
                                60/40 en ne hoop driftgerief in de koffer

Precies 60/60 datte.

Comment

• miljaar, een e30 moet toch in coupe he zeg!

Comment

• Yup, dat is zo'n beetje gelijk een W124 enkel mooi is als break.

Comment

• Los daarvan vind ik dat een 4deurs er de 'degelijkere' uitziet. (dan spreek ik over standaard uitvoering he).
                                      Whatever, 't is mij eens eigenlijk (met een lichte voorkeur naar de vierdeurs).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                        miljaar, een e30 moet toch in coupe he zeg!
                                        zoooot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                          Pff kut e30.be die site is blijkbaar vernieuwd en nu kan ik niet meer kijken naar de e30's die te koop staan .

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Deze is trouwens zeer knap
                                          Deze toch nog eens quoten, die buizen van die motor zien er mij zo dik uit, zou daar gaan 325 motor in liggen ?

Deze is ook nog interessant alleen spijtig van de bluts vooraan.
                                          AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X