Vet!5
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk heb hem eens wat lager gelegd. De verlaging die er nu onder zit gaat heel waarschijnlijk toch vervangen worden door een nieuw setje veren. Ik denk aan 60/60. klopt dit ongeveer met de afbeelding?
60/60 zou'k niet doen, dan gaat hij achteraan op zijn gat zitten, hetzelfde met 40/40.
Volgens mij is dit ongeveer hetzelfde als bij mij (Eibach 40/ 30-35). Dus vooraan iets lager dan achteraan. Hou er rekening mee dat je met 60 verlaging vooraan zéér laag komt en heel regelmatig tegen de grond zal zitten.. Zowel vooraan als in het midden.
Vb. van de mijne:
Comment
-
Zo staat hij nu:
Met deze veren is hij al verlaagd maar ik weet niet hoeveel.
Als ik den vergelijk met deze standaard e30, dan is mijne toch al 4 cm verlaagd, niet?
Malaise, uw veren zijn waarschijnlijk -4cm bovenop de standaard mtech verlaging, komt dus op -6 cm uit. Hoe uwe staat wil ik hem ook hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenZo staat hij nu:
Met deze veren is hij al verlaagd maar ik weet niet hoeveel.
Als ik den vergelijk met deze standaard e30, dan is mijne toch al 4 cm verlaagd, niet?
Malaise, uw veren zijn waarschijnlijk -4cm bovenop de standaard mtech verlaging, komt dus op -6 cm uit. Hoe uwe staat wil ik hem ook hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenZo staat hij nu:
Met deze veren is hij al verlaagd maar ik weet niet hoeveel.
Als ik den vergelijk met deze standaard e30, dan is mijne toch al 4 cm verlaagd, niet?
Malaise, uw veren zijn waarschijnlijk -4cm bovenop de standaard mtech verlaging, komt dus op -6 cm uit. Hoe uwe staat wil ik hem ook hebben
Je hebt maar 2 soorten non M veren om onder een e30 te ploffen van eibach. (4 / 6 cillinder)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenWelke verlaging heb jij?
moest'k het opnieuw doen zou'k het gelijk mayoman doen.
Dit is echt ideaal naar bruikbaarheid toe, en nog net goed om over alle binnenbaantjes geragd te raken zonder op onaangename verrassingen te stoten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk vraag me echt af wat er nu onder de mijne zit het is precies gewoon -2cm dan..
Ik denk dat ik voor 60/40 ga gaan. Het laagste punt van de auto, de einddemper hangt er niet meer dus daar moet ik me geen zorgen over maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenkzal eens kijken hoe laag die zou komen als ik er nog eens 4cm aftrek.
trouwens moet gij niet werken nu?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pj311 Bekijk Berichten60/40 en ne hoop driftgerief in de koffer
Precies 60/60 datte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenmiljaar, een e30 moet toch in coupe he zeg!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
Deze is ook nog interessant alleen spijtig van de bluts vooraan.
2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
Comment