Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
da's een edition zeker, die vierdeurs?
Heb, denk ik toch, nog voor deze gekeken voor dat de witte beschikbaar was. Was wel in veel betere staat toen en is, geloof ik, voor 2100 gegaan toen.
Yup, dat is zo'n beetje gelijk een W124 enkel mooi is als break.
een 124 in break is niet alleen mooi, maar gewoonweg "baas" op straat, dat is iets anders dan mooi.
Ik vind de coupe echt wel mooi.
Een e30 met vier deuren vind ik "existenzminimum".
Ik ben er nog niet helemaal uit, nu met de winter vlak voor de deur, maar ik ben aan het uitkijken naar een e30.
Enige vereisten zijn:
- Cabrio
- Automaat
- Leder
Wat zeker welkom is:
- Gekeurd voor verkoop zou handig zijn
- 6cyl zou mooi zijn, maar 318i is ook goed
- Mauritiusblauw
Tussen de 3 à 4000 euro. Soms vind je dit wel, maar dan vaak manueel.
Net naar deze gemaild: http://nl.kapaza.be/belgie/bmw-3-e30...--52926870.htm
Alleen die x25i, dat gaat dan weer overkill zijn voor de verzekering denk ik
Als hij niet gekeurd voor verkoop is dan zou ik er al zeker geen 3k aan hangen!
Cabrio zijn een stuk duurder maar dan nog, het is nu winter dus de prijzen zijn op het laagst en voor 2k mag je ook wel een fatsoenlijke vinden
Hebt ge alleen een automaatrijbewijs?
Want dat is ongeveer de enige reden die ik kan bedenken waarom ge een automaat in een E30 zou willen
Neen toch niet, maar ik zit gigantisch veel op de baan voor m'n werk en ik geraak dat schakelen soms zo beu! Dat ligt misschien ook wel aan de auto's waarmee wij rijden, maar dan nog.
En in zo'n cabrio vind ik dat een perfect excuus
Als hij niet gekeurd voor verkoop is dan zou ik er al zeker geen 3k aan hangen!
Cabrio zijn een stuk duurder maar dan nog, het is nu winter dus de prijzen zijn op het laagst en voor 2k mag je ook wel een fatsoenlijke vinden
Dat weten wij dan wel misschien, maar iemand die z'n auto verkoopt gaat niet zo denken. Die e30s zijn van goud geworden ofzo denk ik
Ik ben er nog niet helemaal uit, nu met de winter vlak voor de deur, maar ik ben aan het uitkijken naar een e30.
Enige vereisten zijn:
- Cabrio
- Automaat
- Leder
Wat zeker welkom is:
- Gekeurd voor verkoop zou handig zijn
- 6cyl zou mooi zijn, maar 318i is ook goed
- Mauritiusblauw
Zowat alles wat ik niet zocht in een E30 :p Maar toch veel succes met de zoektocht!
Vandaag op de begrafenis van verre famillie een oude schoolgenoot tegengekomen. Hij bleek achterneef te zijn Hij heeft 3 e30's staan waaronder een 316i voor de winter en een opgevoerde 323i baur mtech1. e30, het zit in de famillie
Comment