Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
    miljaar, een e30 moet toch in coupe he zeg!
    Mijn voorkeur gaat eig ook naar een coupe maar die van pj311 is echt wel vet en zou ik nu wel boven mijn coupe verkiezen
    is die nu eig al verkocht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
      Deze toch nog eens quoten, die buizen van die motor zien er mij zo dik uit, zou daar gaan 325 motor in liggen ?

Deze is ook nog interessant alleen spijtig van de bluts vooraan.
      http://nl.autoscout24.be/Details.asp...30&sbs=Details
      niet mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        niet mooi
        Gij ziet die kleur gewoon niet graag
        2012 E92 Bmw 335i DKG
        1991 E30 320i

Comment

• da's een edition zeker, die vierdeurs?
          Heb, denk ik toch, nog voor deze gekeken voor dat de witte beschikbaar was. Was wel in veel betere staat toen en is, geloof ik, voor 2100 gegaan toen.

Afdingen tot 1600 euro en opknappen die handel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
            Yup, dat is zo'n beetje gelijk een W124 enkel mooi is als break.

een 124 in break is niet alleen mooi, maar gewoonweg "baas" op straat, dat is iets anders dan mooi.
            Ik vind de coupe echt wel mooi.
            Een e30 met vier deuren vind ik "existenzminimum".

Comment

• Ik ben er nog niet helemaal uit, nu met de winter vlak voor de deur, maar ik ben aan het uitkijken naar een e30.
              Enige vereisten zijn:
              - Cabrio
              - Automaat
              - Leder

Wat zeker welkom is:
              - Gekeurd voor verkoop zou handig zijn
              - 6cyl zou mooi zijn, maar 318i is ook goed
              - Mauritiusblauw

Tussen de 3 à 4000 euro. Soms vind je dit wel, maar dan vaak manueel.
              Net naar deze gemaild: http://nl.kapaza.be/belgie/bmw-3-e30...--52926870.htm
              Alleen die x25i, dat gaat dan weer overkill zijn voor de verzekering denk ik

Comment

• Hebt ge alleen een automaatrijbewijs?
                Want dat is ongeveer de enige reden die ik kan bedenken waarom ge een automaat in een E30 zou willen
                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Als hij niet gekeurd voor verkoop is dan zou ik er al zeker geen 3k aan hangen!
                  Cabrio zijn een stuk duurder maar dan nog, het is nu winter dus de prijzen zijn op het laagst en voor 2k mag je ook wel een fatsoenlijke vinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                    Hebt ge alleen een automaatrijbewijs?
                    Want dat is ongeveer de enige reden die ik kan bedenken waarom ge een automaat in een E30 zou willen
                    Neen toch niet, maar ik zit gigantisch veel op de baan voor m'n werk en ik geraak dat schakelen soms zo beu! Dat ligt misschien ook wel aan de auto's waarmee wij rijden, maar dan nog.
                    En in zo'n cabrio vind ik dat een perfect excuus

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                    Als hij niet gekeurd voor verkoop is dan zou ik er al zeker geen 3k aan hangen!
                    Cabrio zijn een stuk duurder maar dan nog, het is nu winter dus de prijzen zijn op het laagst en voor 2k mag je ook wel een fatsoenlijke vinden
                    Dat weten wij dan wel misschien, maar iemand die z'n auto verkoopt gaat niet zo denken. Die e30s zijn van goud geworden ofzo denk ik

Comment

• In een e30 hoort een handbak!

en een 6cilinder...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
                        In een e30 hoort een handbak!

en een 6cilinder...
                        Gij weet het!
                        Klinkt niet echt aantrekkelijk, een cabrio, 18injectie en automaat; al chanse dat smaken verschillen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                          Ik ben er nog niet helemaal uit, nu met de winter vlak voor de deur, maar ik ben aan het uitkijken naar een e30.
                          Enige vereisten zijn:
                          - Cabrio
                          - Automaat
                          - Leder

Wat zeker welkom is:
                          - Gekeurd voor verkoop zou handig zijn
                          - 6cyl zou mooi zijn, maar 318i is ook goed
                          - Mauritiusblauw
                          Zowat alles wat ik niet zocht in een E30 :p Maar toch veel succes met de zoektocht!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                            Gij weet het!
                            Klinkt niet echt aantrekkelijk, een cabrio, 18injectie en automaat; al chanse dat smaken verschillen.
                            320 mag, maar is geen vereiste

Comment

• Deze zit hier al een paar dagen in mijne kôp, echt ideaal voor mij .
                              Alleen die kilometers , ik ben bang dat nu juist de stukken gaan komen...
                              2012 E92 Bmw 335i DKG
                              1991 E30 320i

Comment

http://nl.kapaza.be/belgie/bmw-3-e30...t-52928424.htm

Deze zit hier al een paar dagen in mijne kôp, echt ideaal voor mij .
                                Alleen die kilometers , ik ben bang dat nu juist de stukken gaan komen...
                                Toch al veel (aantoonbaar) vervangen?

Comment

• ik begrijp het probleem ook niet
                                  Hij is wel aan de dure kant

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Lederen interieur erin en klaar

't Valt me zelfs op dat het in Duitsland al moeilijk wordt om een mooi exemplaar te vinden met automaat én leder én betaalbaar zijn
                                    Last edited by ; 27/11/2010, 15:56.

Comment

• Vandaag op de begrafenis van verre famillie een oude schoolgenoot tegengekomen. Hij bleek achterneef te zijn Hij heeft 3 e30's staan waaronder een 316i voor de winter en een opgevoerde 323i baur mtech1. e30, het zit in de famillie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        ik begrijp het probleem ook niet
                                        Hij is wel aan de dure kant
                                        Ik vrees gewoon dat ik niet lang plezier ga hebben aan die wagen
                                        Ik heb geen zin nadat ik er 1 jaar meegereden heb een nieuwe te kopen...
                                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                                        1991 E30 320i

Comment

Ik vrees gewoon dat ik niet lang plezier ga hebben aan die wagen
                                          Ik heb geen zin nadat ik er 1 jaar meegereden heb een nieuwe te kopen...
                                          inderdaad over 15000km is hij rijp voor de schroot

Comment

Working...
                                          X