Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    inderdaad over 15000km is hij rijp voor de schroot
    Ja sorry he maar ik zie niet veel e30's met +300k km.
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

• Da's toch gewoon veel te duur Hij staat dan misschien wel tip-top in orde, maar dan nog. Wat zou realistischer zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
        Zolang je hem niet perto rijdt, waarom zou je een andere moeten kopen?
        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
          Zolang je hem niet perto rijdt, waarom zou je een andere moeten kopen?
          Ik denk dat ik mij snel zou opjagen moest het ding weer niet starten enzo...
          Ik zou gewoon vertrouwen verliezen in die auto en al snel kijken naar iets anders.
          Heb dat nu zelfs al met mijne dax .
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

Ik denk dat ik mij snel zou opjagen moest het ding weer niet starten enzo...
            Ik zou gewoon vertrouwen verliezen in die auto en al snel kijken naar iets anders.
            Heb dat nu zelfs al met mijne dax .
            Dan zou ik mij zeker een klassieker kopen...

Comment

Mijn E30 heeft 320 000 km en draait als en klok en ik beul die echt af
              start altijd bij elke temperatuur en wordt nooit te warm zelfs op circuit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                Hebt ge alleen een automaatrijbewijs?
                Want dat is ongeveer de enige reden die ik kan bedenken waarom ge een automaat in een E30 zou willen
                idd...
                Ik versta wel waarom veel op de baan zijn enzo kan leiden tot schakelen beu zijn... maar een e30...is dan ook geen daily filekar
                en ik ben automaatman, maar uiteraard ook benz
                Last edited by ; 28/11/2010, 22:04.

Comment

Ik vrees gewoon dat ik niet lang plezier ga hebben aan die wagen
                  Ik heb geen zin nadat ik er 1 jaar meegereden heb een nieuwe te kopen...

Die kar heeft 70000 km meer dan mijn en ik steek er mijn hand voor in het vuur dat die technisch beter in orde is.
                  KM's maken nu eens echt geen drol uit.
                  Roest is zelfs volledig weggewerkt (ook al is die dinitrol in mijn ogen onzin, de kritieke punten zijn opgelast); dàt is geld waard en zeldzaam op een E30. Alles met factuur en al, er is niet bespaard.

120k km of 260k, aan zo'n auto komen op deze leeftijd jammer genoeg àltijd stukken, of ge dat nu wilt of niet.
                  Moest ge dat nog niet helemaal doorhebben en moest dat een struikelblok zijn dan zou'k misschien toch eerst even nadenken over de aankoop van een klassieker.

edit: 't is op het eerste zicht een stevige prijs, maar misschien is hij het wel waard...
                  Last edited by Geertt; 29/11/2010, 10:35.

Comment

• Toen ik vanmorgen wou vertrekken wou men daily niet starten (Golf 4)
                    Heb voor de lol de E30 is geprobeerddie al 3 weken stil staat in deze kou en bij de eerste tik VROEM :p
                    Die kar blijft me verbazen

Comment

• hier ook in't weekend; 't mag gevroren hebben gelijk het wilt, dat ding start van de eerste slag.
                      De golf heeft iets meer last van de kou, om nog maar te zwijgen van de verschrikkelijk gore dieselgeur die dan vrijkomt.

Comment

• km's geen drol uitmaken = dikke zever.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                          km's geen drol uitmaken = dikke zever.
                          Het maakt uit, maar ècht niet zo zeer gelijk ambi zich daar zorgen over maakt bij dat specifiek model.
                          Of hebt gij liever een kar die 130k km heeft en waar nog al de stukken 'origineel' erop zitten tov een van 200k waarbij al de slijtagestukken al stilaan vervangen zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                            Het maakt uit, maar ècht niet zo zeer gelijk ambi zich daar zorgen over maakt bij dat specifiek model.
                            Of hebt gij liever een kar die 130k km heeft en waar nog al de stukken 'origineel' erop zitten tov een van 200k waarbij al de slijtagestukken al stilaan vervangen zijn?
                            De meeste km fetishisten denken altijd dat eentje met 130k km nix vervangen gekregen heeft, en eentje van 200k km alles al vervangen is.

Dat, is dikke bullshit.

Geval per geval bekijken, 't zit niets anders op.

Comment

• Uiteraard.

Een kar kàn niet beoordeeld worden op km's alleen. Dat is ook onzin.
                              Maar er wordt veel vaker/ veel te vaak gedacht dat eentje met weinig km's per definitie beter is.

gij moet den uwe nog verkocht krijgen zeker?
                              grapje he
                              Last edited by Geertt; 29/11/2010, 12:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                Uiteraard.

Een kar kàn niet beoordeeld worden op km's alleen. Dat is ook onzin.
                                Maar er wordt veel vaker/ veel te vaak gedacht dat eentje met weinig km's per definitie beter is.

gij moet den uwe nog verkocht krijgen zeker?
                                grapje he
                                Binnenkort wsl eens online zwieren.

Comment

• @ Ambi: log je eens in op E30.be/forum
                                  De kerel die die 320i verkoopt (jesse) heeft daar een topic waarin je de evolutie van zijn wagen kan zien. Zal je zeker een goed beeld van de wagen geven! Zijn username daar is roopx
                                  Honda S2000 2002
                                  BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Binnenkort wsl eens online zwieren.
                                    Begrijpelijk.
                                    Mijn e30 komt al een hele tijd niet meer uit de loods waar ie staat, 1x per maand warm doen draaien en alles checken en wat rijden in de loods zelf.
                                    Alles werkt nog perfect, maar de zin om er daadwerkelijk mee te gaan rijden is wel verminderd sinds ik m'n touring heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
                                      Begrijpelijk.
                                      Mijn e30 komt al een hele tijd niet meer uit de loods waar ie staat, 1x per maand warm doen draaien en alles checken en wat rijden in de loods zelf.
                                      Alles werkt nog perfect, maar de zin om er daadwerkelijk mee te gaan rijden is wel verminderd sinds ik m'n touring heb.
                                      Bij mij is de zin er wel, alleen de zin niet om 2x taks & verzekering te betalen.

Deze week brief gekregen van de DIV voor de Z3: te betalen 1335 pegels.

Vanaf volgend jaar gelukkig 'maar' 650 meer.

Comment

Bij mij is de zin er wel, alleen de zin niet om 2x taks & verzekering te betalen.

Deze week brief gekregen van de DIV voor de Z3: te betalen 1335 pegels.

Vanaf volgend jaar gelukkig 'maar' 650 meer.
                                        Troost u, bij mij was het 2800, vanaf volgend jaar 1130(als het niet hoger is tegen dan...)
                                        Maar toch, innige deelneming.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
                                          Troost u, bij mij was het 2800, vanaf volgend jaar 1130(als het niet hoger is tegen dan...)
                                          Maar toch, innige deelneming.
                                          FAK.

Eensgelijks.

Comment

Working...
                                          X