Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BTW, wat ga jij met je e30 doen? Rustig rond de kerk rijden misschien?

Comment

• Pussy....noem eens 1 E30 rijder die nog niet gedrift heeft hier? 't is maar een E30 hé....

Achteraf gezien goe zot dat ik die radio meegaf ja. Was een Sony met navi....kostte een pak geld...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        BTW, wat ga jij met je e30 doen? Rustig rond de kerk rijden misschien?
        Euhm.. Ja?!
        Ik heb nen bedrijfswagen waarmee ik 'gratis' rijd. Waarom zou ik dan 10l gaan verstoken? 't Is puur om te hebben hoor
        Juist zoals mijn motodaxje, da's puur om te hebben, nu staat die gewoon in mijn living

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
        Pussy....noem eens 1 E30 rijder die nog niet gedrift heeft hier? 't is maar een E30 hé....

Achteraf gezien goe zot dat ik die radio meegaf ja. Was een Sony met navi....kostte een pak geld...
        Inderdaad, hij zei het dat het nogal ne fameuze radio is. Ik vind het alleen gene mooie.

Zoals inderdaad gezegd, tweedehands weet je niet wat je koopt, maar van deze weet ik het wél. Daarbij komt dan die kap, de zetel die echt wel om zeep is, die radio dat eruit gaat, ...
        'k Ga van't weekend toch nog naar nen andere kijken.

Comment

• om te hebben alsjeblieft man

Comment

• Ik hoor dit af en toe en telkens vind ik dit een zeer spijtige zaak. Een dax in de living Ik heb er ook 1tje en die zal niet in de living belanden... Iets waar een motor inzit dient om te cruisen.

Comment

om te hebben alsjeblieft man
              Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
              Ik hoor dit af en toe en telkens vind ik dit een zeer spijtige zaak. Een dax in de living Ik heb er ook 1tje en die zal niet in de living belanden... Iets waar een motor inzit dient om te cruisen.
              Da's nochtans typisch mannelijk, niks mis mee volgens mij. Ik zeg niet dat de dax niet rijdt, en dat de e30 niet zal rijden. Gewoon minder Ge moet daar ook den tijd voor hebben, als ge dikwijls 15u en meer per dag werkt en altijd uw firmawagen ter beschikking hebt. Keuze is snel gemaakt. Ik ga geen 15l verstoken als ik ook met den diesel van den baas naar de Delhaize kan
              Ik zal wel met die e30 rijden hoor, maar gewoon enkel als het goed weer is. Daar is niets mis mee denk ik
              Last edited by ; 09/12/2010, 13:15.

Comment

• Als ge toch zo bang hebt voor "misbruik", zou ik zeker niet zitten te zoeken naar een 20-jarige BMW die over het algemeen voor lage prijzen gaat...
                Een E30 is nu eenmaal een goedkope auto met rwd, dus tenzij ge een auto kunt kopen van een 80-jarige eerste eigenaar...anders zal er al wel eens zot mee gedaan zijn.
                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                  Euhm.. Ja?!
                  Ik heb nen bedrijfswagen waarmee ik 'gratis' rijd. Waarom zou ik dan 10l gaan verstoken? 't Is puur om te hebben hoor
                  Juist zoals mijn motodaxje, da's puur om te hebben, nu staat die gewoon in mijn living

Als het voor de heb is moet je geen afgeragde kist kopen, maar eentje zoeken die in perfecte staat is.
                  Afgeragd is goed om verder af te raggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                    Als het voor de heb is moet je geen afgeragde kist kopen, maar eentje zoeken die in perfecte staat is.
                    Zo heb ik het eigenlijk nog nooit bekeken
                    Merci voor de goeie raad !
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

• Euh... ben je serieus?

Leek mij vrij logisch
                      Denk er wel aan dat afgeragde krellen ooit wel de geest zullen geven

Comment

Euh... ben je serieus?

Leek mij vrij logisch
                        Denk er wel aan dat afgeragde krellen ooit wel de geest zullen geven
                        Eigenlijk wel ja
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                          Als ge toch zo bang hebt voor "misbruik", zou ik zeker niet zitten te zoeken naar een 20-jarige BMW die over het algemeen voor lage prijzen gaat...
                          Een E30 is nu eenmaal een goedkope auto met rwd, dus tenzij ge een auto kunt kopen van een 80-jarige eerste eigenaar...anders zal er al wel eens zot mee gedaan zijn.
                          Inderdaad, en die zijn zeldzaam.
                          Anderzijds kan je het misbruik ook bekijken als een pluspunt in de zin van: "goh ja, 't is zo en ik weet het... Het kan altijd erger." Ofzoiets.

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                          Akkoord, maar 8000 euro neertellen voor een 316 (zoals ze op de sites staan) gaat er lichtjes over. Dan leg ik wel wat bij en koop me wel iets anders
                          Vanaf zo'n e30 echt te duur wordt, dan hoeft het ook niet meer.

Trouwens, iedereen zit hier te roepen dat 4000 euro voor ne cabrio veel te duur is, maar als ge dan met ne goeiekopere afkomt die is afgebeuld, is der plots geen probleem en anders moetek toch maar nen dure kopen. Logica hoor...

Comment

• Ik reken voor een cabrio 4500 tot 6000euro...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                              Akkoord, maar 8000 euro neertellen voor een 316 (zoals ze op de sites staan) gaat er lichtjes over. Dan leg ik wel wat bij en koop me wel iets anders
                              Lijkt mij de beste oplossing

Maar en een perfecte willen en ook nog eens goedkoop, dat gaat niet.

Comment

Lijkt mij de beste oplossing

Maar en een perfecte willen en ook nog eens goedkoop, dat gaat niet.
                                Uiteraard. Hij hoeft niet perfect te zijn hoor, maar 't was erger dan ik het me voorstelde...

Comment

• Eventjes met de eigenaar gepraat.

* Prijs: 2800
                                  * Gekeurd voor verkoop
                                  * Het dak kan er nog wel deze winter en komende zomer tegen, maar dan...
                                  * Scheur in de bestuurderszetel
                                  * Zonder radio

't Is vooral de combinatie van de kleuren die de doorslag toch heeft gegeven. Verder zag 'ie er strak uit, nergens roest, draaide mooi, ...
                                  Laat ons dan maar stellen dat die tegen de periode van gio wel kon.

Zaterdag voorschot droppen en dan vertrek ik op wintersport. Nadien verzekering in orde brengen, daartegen is 'ie wel gekeurd en dan komt dat allemaal nog wel goed

Comment

• Eh wtf Ik heb liever een 30 waarvan ik 1 cirquitfilmpje gezien heb dan een die misschien nooit tijdig z'n onderhoud heeft gehad enz...

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                    Neenee, als het toch maar om te hebben is dan kan je ook een afgetrapte kopen, als zo'n ding stilstaat kunnen er al geen bijkomende kosten aan komen.

edit, ik zie net dat ge'm gekocht hebt, lijkt me geen slechte zaak!
                                    Ge hebt zeker alle roest gechecked he? Wielkasten, KRIKPUNTEN, en onderste stuk van achterbumper. Als dat allemaal ok is dan lijkt me dat een faire prijs.

Fak, als'k die sound hoor in de filmpjes dan krijg'k al heimwee naar de mijne (en die staat hier thans gewoon winterstil)...

Comment

BTW, wat ga jij met je e30 doen? Rustig rond de kerk rijden misschien?
                                      en wat ga jij met de jouwe doen?

sorry, open goal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                        Eh wtf Ik heb liever een 30 waarvan ik 1 cirquitfilmpje gezien heb dan een die misschien nooit tijdig z'n onderhoud heeft gehad enz...

Neenee, als het toch maar om te hebben is dan kan je ook een afgetrapte kopen, als zo'n ding stilstaat kunnen er al geen bijkomende kosten aan komen.

edit, ik zie net dat ge'm gekocht hebt, lijkt me geen slechte zaak!
                                        Ge hebt zeker alle roest gechecked he? Wielkasten, KRIKPUNTEN, en onderste stuk van achterbumper. Als dat allemaal ok is dan lijkt me dat een faire prijs.

Fak, als'k die sound hoor in de filmpjes dan krijg'k al heimwee naar de mijne (en die staat hier thans gewoon winterstil)...
                                        Nja inderdaad, da's ook een manier van denken. 'k Heb de knoop doorgehakt, laat ons hopen dat'k er chance mee heb

Comment

• Dat heb je nu eenmaal altijd nodig met die bakken.
                                          Kosten komen er toch van.

Succes ermee!

Comment

Working...
                                          X