Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verdorie Gio, toen'k hier op 2min45 keek

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

moest'k toch echt aan den deze denken

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
        en wat ga jij met de jouwe doen?

sorry, open goal
        Niet rustig rond de kerk rijden

manman ik verlang er echt naar

Comment

• Weet iemand hoeveel het kost om een automatische transmissie om te bouwen naar een manuele op een e30 ?
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
            Weet iemand hoeveel het kost om een automatische transmissie om te bouwen naar een manuele op een e30 ?
            En waarom zou je dat doen?

Willen we ruilen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
              En waarom zou je dat doen?

Willen we ruilen?
              Ik heb een e30 op het oog, ideaal maar het is automaat.
              En ik wil echt niet met een automaat rijden zeker niet als op een e30 en op mijn eerste auto.
              Last edited by Ambi; 10/12/2010, 12:47.
              2012 E92 Bmw 335i DKG
              1991 E30 320i

Comment

• Eig kan je nooit weten wat je koop en kijken naar E30 die wat circuit gezien hebben is echt geen referentie.
                Ik ben er zeker van dat als je mijn motor naast die van een andere E30 zet dat mijn 325i er beter zal uitkomen, lak is iets anders maar die moet nog gespoten worden
                Mensen die op circuit rijden onderhouden dat over het algemeen wel goed hoor. Tis niet dat het geld op de rug groeit en we om de 5 trackdays een volledige revisie doen Het komt goedkoper uit om "spaarzaam" te rijden en deftig je onderhoud te doen.
                Ik heb een mijn E30 een heel groot onderhoud laten ondergaan voor ik ook maar 1m hard mee gereden had, nu moet alleen de dempers nog vervangen worden en hij is technisch "in orde" en dan is het gewoon "beter" maken en naar eigen smaak "uitrusten" (kuipjes, dikkere stabi's, ...)

Er zullen ook wel zijn die echt raggen en niet kijken naar de motor maar dat zal eerder de uitzondering op de regel zijn en zeker bij E30's.
                Als je daarmee begonnen bent dan ben je hooked en weet je al dat je veel te veel geld gaat uitgeven

in elk geval veel geluk met je zoektocht en staar je niet blind op km en wat circuit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                  Eig kan je nooit weten wat je koop en kijken naar E30 die wat circuit gezien hebben is echt geen referentie.
                  Ik ben er zeker van dat als je mijn motor naast die van een andere E30 zet dat mijn 325i er beter zal uitkomen, lak is iets anders maar die moet nog gespoten worden
                  Mensen die op circuit rijden onderhouden dat over het algemeen wel goed hoor. Tis niet dat het geld op de rug groeit en we om de 5 trackdays een volledige revisie doen Het komt goedkoper uit om "spaarzaam" te rijden en deftig je onderhoud te doen.
                  Ik heb een mijn E30 een heel groot onderhoud laten ondergaan voor ik ook maar 1m hard mee gereden had, nu moet alleen de dempers nog vervangen worden en hij is technisch "in orde" en dan is het gewoon "beter" maken en naar eigen smaak "uitrusten" (kuipjes, dikkere stabi's, ...)

Er zullen ook wel zijn die echt raggen en niet kijken naar de motor maar dat zal eerder de uitzondering op de regel zijn en zeker bij E30's.
                  Als je daarmee begonnen bent dan ben je hooked en weet je al dat je veel te veel geld gaat uitgeven

in elk geval veel geluk met je zoektocht en staar je niet blind op km en wat circuit
                  'k heb hem al gekocht... je woorden stellen me wel gerust

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                    Ik heb een e30 op het oog, ideaal maar het is automaat.
                    En ik wil echt niet met eenutomaat rijden zeker niet als op en e30 en op mijn eerste auto.
                    volgende!

je moet geen kenner zijn om te weten dat dat zeer omslachtig werk is en je beter wacht dat je een mooie manuele tegen komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                      volgende!

je moet geen kenner zijn om te weten dat dat zeer omslachtig werk is en je beter wacht dat je een mooie manuele tegen komt.
                      Heet gij eigenlijk google? Ik vind wel dadde u zo gedraagt, precies of ge weet alles. Hoe ge derstraks mij dichtsnauwde met uw "rolleyes"

't Is de manier waarop gij dat moet zeggen eh, en dan zeggen ze iets van Antwerpenaren

Comment

• Wat dacht jij dan toen je zijn post las? Ja waarom ook niet, even de vittesebak wisselen

Ik weet zeker niet alles van de e30 maar met nadenken kom je al een eind

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                          Wat dacht jij dan toen je zijn post las? Ja waarom ook niet, even de vittesebak wisselen

Ik weet zeker niet alles van de e30 maar met nadenken kom je al een eind
                          Dit klinkt al zoveel sympathieker
                          Vind ik leuk *thumbs up*

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Hela met mijn platen en al

Als ik een tip mag geven: vervang de distributieriem

Comment

Eig kan je nooit weten wat je koop en kijken naar E30 die wat circuit gezien hebben is echt geen referentie.

Jouw motor mag dan wel deftig draaien, aan de rest van je kar zie & voel je toch dat hij allerminst de fristte op de baan is.

Die baankm's & circuitkm's eisen echt wel hun tol op andere onderdelen ook dan enkel de motor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                  Jouw motor mag dan wel deftig draaien, aan de rest van je kar zie & voel je toch dat hij allerminst de fristte op de baan is.

Die baankm's & circuitkm's eisen echt wel hun tol op andere onderdelen ook dan enkel de motor.
                                  Dat bedoelde ik eig met dempers en daarmee bedoelde ik eig volledige onderstel

Maar daarna zal die wel in orde zijn, maar ik heb dan ook gekozen voor deze E30 omdat ik dat toch wou veranderen dus ik zit er niet mee in

Looks van de lak enz is idd niet alles Maar dat is voor mij bijzaak en doe ik als de rest in orde staat.

Als ik hier eindelijk is weggeraak op mijn werk ga ik eens zoeken naar Bilstein B8 dempers en iemand rade me "Sprax"? veren aan en Powerflex rubbers.
                                  Dar gaat een enorm verschil geven. Ook wil ik die triangels vervangen want aan de linker kant zie ik wat slijt, kan je daar een upgrade aan doen?
                                  Last edited by ; 10/12/2010, 09:48.

Comment

Dat bedoelde ik eig met dempers en daarmee bedoelde ik eig volledige onderstel

Maar daarna zal die wel in orde zijn, maar ik heb dan ook gekozen voor deze E30 omdat ik dat toch wou veranderen dus ik zit er niet mee in

Looks van de lak enz is idd niet alles Maar dat is voor mij bijzaak en doe ik als de rest in orde staat.

Als ik hier eindelijk is weggeraak op mijn werk ga ik eens zoeken naar Bilstein B8 dempers en iemand rade me "Sprax"? veren aan en Powerflex rubbers.
                                    Dar gaat een enorm verschil geven. Ook wil ik die triangels vervangen want aan de linker kant zie ik wat slijt, kan je daar een upgrade aan doen?

Excentrische volle M3 rubbers ipv holle centrische. (die rubbers aan de triangels die lijken op lekstokken)

Hierdoor krijg je meer caster zodat je in de bochten meer negatief camber hebt. En minder flex omdat ze vol zijn.

Comment

Excentrische volle M3 rubbers ipv holle centrische. (die rubbers aan de triangels die lijken op lekstokken)

Hierdoor krijg je meer caster zodat je in de bochten meer negatief camber hebt. En minder flex omdat ze vol zijn.
                                      Ik heb u da eerder horen zeggen en heb dat dan ook gezocht maar nooit gevonden moet ik dat 2e hands zoeken?

Comment

Ik heb u da eerder horen zeggen en heb dat dan ook gezocht maar nooit gevonden moet ik dat 2e hands zoeken?
                                        Liever niet.

onderdeelnummer
                                        Normale
                                        08Set silent-bloc dwarsarm131129058814$40.04

M3
                                        08SET VIBRATIEDEMPER EXCENTRICK109/198731129061222$40.04

Comment

Liever niet.

onderdeelnummer
                                          Normale
                                          08Set silent-bloc dwarsarm131129058814$40.04

M3
                                          08SET VIBRATIEDEMPER EXCENTRICK109/198731129061222$40.04
                                          Moet ik dat dan gewoon bij bmw gaan halen? of kan ik dat bestellen bij een sponsor van Bimmerboard? PSG ofzo

edit: ah ik zie nu pas de prijs staan, dus ik kan dat wrs het goedkoopst daar bestellen?

Comment

Working...
                                          X