Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk BerichtenMoet ik dat dan gewoon bij bmw gaan halen? of kan ik dat bestellen bij een sponsor van Bimmerboard? PSG ofzo
edit: ah ik zie nu pas de prijs staan, dus ik kan dat wrs het goedkoopst daar bestellen?
Realoem is geen winkel, je kan er niet bestellen & die prijzen zijn voor België wel wat hoger.
Als je dat steekt steek je beter ook direct andere triangels, daar zitten ook nog eens 2 nieuwe rubbers in dan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenDat zijn BMW onderdelen. Dus ofwel bestel je dat bij BMW ofwel bij een andere garagist die dat bij BMW zal bestellen.
Realoem is geen winkel, je kan er niet bestellen & die prijzen zijn voor België wel wat hoger.
Als je dat steekt steek je beter ook direct andere triangels, daar zitten ook nog eens 2 nieuwe rubbers in dan...
Straks is langsgaan bij BMW en direct bestellen. Het is dan niet de moeite om van die Group N/A triangels te zoeken? of is dat overkill?
Of kan ik die niet vervangen met Powerflex? die rubbers van de triangels?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenWaarom dadde?
Gewoon voor de zekerheid doen. Als die knapt is point final. Olie en waterpeil ook wel in't oog houden....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk BerichtenDone
Straks is langsgaan bij BMW en direct bestellen. Het is dan niet de moeite om van die Group N/A triangels te zoeken? of is dat overkill?
Of kan ik die niet vervangen met Powerflex? die rubbers van de triangels?
Nu nog de ophanging :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk BerichtenIk heb de M3 triangels en de rubbers die je voorstelde besteld
Nu nog de ophanging :p
Ik zou normale triangels genomen hebben, maar wel met de excentrische M3 rubbers. Die M3 triangels zijn dezelfde vorm als de normale, maar wel alu's, maar dus ook prijziger.
-edit- en triangels zelf moet je niet noodzakelijk bij BMW bestellen, op ebay verkopen ze ook goede & goedkopere (die van meyle)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenM3 triangels ook
Ik zou normale triangels genomen hebben, maar wel met de excentrische M3 rubbers. Die M3 triangels zijn dezelfde vorm als de normale, maar wel alu's, maar dus ook prijziger.
-edit- en triangels zelf moet je niet noodzakelijk bij BMW bestellen, op ebay verkopen ze ook goede & goedkopere (die van meyle)
Hij dacht dat de alu's niet zouden passen (ik dacht wel dat ze pasten maar wou het risico niet nemen)
Dus stalen triangels en de M3 rubbers, nu nog 2 weken wachten daarop (die stalen stonden wel op de lijst van de E30 M3 en niet de 325i)
Alles samen was het een 350€ meer dan genoeg dus, maar nu is het nieuw en origineel.
ondertussen kijk ik uit naar dempers(Bilstein B8 ), veren (Sprax ofzoiets) en die topmounts (moet ik nog zoeken) die je kan instellen.
Krijg ik die rubbers daar eig zelf in of moet je dat erin persen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenSpax
Moet ze alleen nog vinden
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Zot eh.
Mja, er zijn er die 10k vragen voor een 316i ofzo.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtenondertussen kijk ik uit naar dempers(Bilstein B8 ), veren (Sprax ofzoiets) en die topmounts (moet ik nog zoeken) die je kan instellen. ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenWeet iemand hoeveel het kost om een automatische transmissie om te bouwen naar een manuele op een e30 ?
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenvolgende!
je moet geen kenner zijn om te weten dat dat zeer omslachtig werk is en je beter wacht dat je een mooie manuele tegen komt.Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenWat dacht jij dan toen je zijn post las? Ja waarom ook niet, even de vittesebak wisselen
Ik weet zeker niet alles van de e30 maar met nadenken kom je al een eindOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk BerichtenIk reken voor een cabrio 4500 tot 6000euro...
Een 325i edition cabrio in nieuwstaat danOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
Een 325i edition cabrio in nieuwstaat dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenIk heb een e30 op het oog, ideaal maar het is automaat.
En ik wil echt niet met een automaat rijden zeker niet als op een e30 en op mijn eerste auto.
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
Een 325i edition cabrio in nieuwstaat dan
En blijkbaar zijn er dan nog die er het voor geven ook! Maar een e30 is dat natuurlijk waard Nu wachten tot de tourings voor niet minder dan 10k gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenLast edited by Ambi; 11/12/2010, 14:24.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
Een 325i edition cabrio in nieuwstaat dan
Comment
Comment