Oorspronkelijk geplaatst door Asserti
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenAls ge gewoon z'n vraagprijs gegeven hebt weet ge zo al dat ge al teveel betaald hebt.
Comment
-
sorry maar ik heb meer of 1jaar gezocht achter een e30, waar er zeker geen werk aan is. Ik heb er enkel gevonden met vraagprijs 4000-6000. Als je biedt kan je die niet goedkoper kopen dan 3500euro denk ik... Ik bedoel alles perfect = geen werk meer denk maar aan kap, carrosserie, km-stand,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichtensorry maar ik heb meer of 1jaar gezocht achter een e30, waar er zeker geen werk aan is. Ik heb er enkel gevonden met vraagprijs 4000-6000. Als je biedt kan je die niet goedkoper kopen dan 3500euro denk ik... Ik bedoel alles perfect = geen werk meer denk maar aan kap, carrosserie, km-stand,...
Comment
-
325i cabrio mag wel voor meer gaan dan 3k maar veel meer dan 4k ook weer niet. Tzelfde met een iS 3k mag nog wel.
Je kan natuurlijk ook de minpunten door de vingers zien en eentje kopen met wat roest aan de wielkasten of wat prul dat vervangen moet worden. Eerst vond ik de roestige wielkast ook klote bij de mijne maar ben ik van mening dat dat op een oude auto 'onvermijdelijk' is. Je moet toch al goed kijken voordat het in het oog spring. Het is maar afwachten hoelang het nog onzichtbaar blijft..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten325i cabrio mag wel voor meer gaan dan 3k maar veel meer dan 4k ook weer niet. Tzelfde met een iS 3k mag nog wel.
Je kan natuurlijk ook de minpunten door de vingers zien en eentje kopen met wat roest aan de wielkasten of wat prul dat vervangen moet worden. Eerst vond ik de roestige wielkast ook klote bij de mijne maar ben ik van mening dat dat op een oude auto 'onvermijdelijk' is. Je moet toch al goed kijken voordat het in het oog spring. Het is maar afwachten hoelang het nog onzichtbaar blijft..
Iedereen moet simpelweg voor zichzelf uitmaken hoeveel ze over hebben voor een auto, punt.
Er bestaat nog steeds iets als 'vraag en aanbod'. Prijzen zijn onderhevig aan allerlei factoren en veranderen dus continue.
De kans is groot dat wat jij voor een E30 wil geven minder is dan wat een eigenaar er voor wil krijgen. Mensen hun perceptie over prijzen veranderen ook met de prijzen zelf. De eerste keer dat iemand 4 jaar geleden 3500€ vroeg voor een 318is verklaarde iedereen hem waarschijnlijk goed zot. Terwijl de meeste mensen hun mening daaromtrent ondertussen al bijgesteld hebben..
Als je eentje wil kopen waar niets van werk aan is moet je ofwel heel veel chance hebben (eerste eigenaar, steeds tijdig onderhoud, garage, ...), ofwel simpelweg wachten op een liefhebber die zijn exemplaar wegdoet voor een duurdere prijs.
Het komt er gewoon op neer dat iedereen zijn eigen rekening moet maken..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk BerichtenAllez hoor uzelf nu eens bezig.. 3k 'mag' nog wel.. Alsof jij de prijzen zet voor de E30-markt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk BerichtenAllez hoor uzelf nu eens bezig.. 3k 'mag' nog wel.. Alsof jij de prijzen zet voor de E30-markt
Iedereen moet simpelweg voor zichzelf uitmaken hoeveel ze over hebben voor een auto, punt.
Er bestaat nog steeds iets als 'vraag en aanbod'. Prijzen zijn onderhevig aan allerlei factoren en veranderen dus continue.
De kans is groot dat wat jij voor een E30 wil geven minder is dan wat een eigenaar er voor wil krijgen. Mensen hun perceptie over prijzen veranderen ook met de prijzen zelf.
-------
De eerste keer dat iemand 4 jaar geleden 3500€ vroeg voor een 318is verklaarde iedereen hem waarschijnlijk goed zot. Terwijl de meeste mensen hun mening daaromtrent ondertussen al bijgesteld hebben..
Als je eentje wil kopen waar niets van werk aan is moet je ofwel heel veel chance hebben (eerste eigenaar, steeds tijdig onderhoud, garage, ...), ofwel simpelweg wachten op een liefhebber die zijn exemplaar wegdoet voor een duurdere prijs.
Het komt er gewoon op neer dat iedereen zijn eigen rekening moet maken..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenecht wat scheelt er met jullie? ik zeg gewoon dat ik dat de grens vind
Wat mij hier zowat mijn voeten uithangt is dat iedereen roept dat de e30s overpriced zijn en noem maar op. Als dan iemand eentje gaat zoeken, en daar -bvb in mijn geval- ne redelijk prijs voor betaald, dan is dat blijkbaar nog altijd te veel.
Als ge het hier zo leest, had ik voor dat geld ne redelijk in orde 325i cabrio kunnen hebben, en nu is't nen 320i met scheur in de zetel.
Dat zijn nu gewoon eenmaal de prijzen, en goedkoper gaan ze er niet op worden volgens mij.
Comment
-
Het hangt allemaal af van wat de koper er voor over heeft. Ik stond ook op het punt om 4000€ neer te tellen voor een iS maar die koop is niet doorgegaan uiteindelijk. Achteraf gezien was dat nog geen slechte zaak want het is veel geld..
Ik heb 900€ betaald voor een redelijke 316 waarvan ik al 150€ van heb gerecupereerd door de winterbanden te verkopen. Nu heb ik nog een set velgen en alss ik daar nog 100€ voor vang dan heb ik een goedkoop autoke gekocht
Comment
-
Ik heb hier eigenlijk nog 4 stalen velgen liggen met de typische wieldeksels. Banden zijn in redelijke staat, moest iemand interesse hebben...
Dit dus:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichtenik deel ook jullie mening, daarom een kleine wedstrijd
als er iemand een e30 cabrio vind voor minder dan 4000euro met niets van kosten aan de wagen (of weinig kosten) mag deze posten op het forum
Over welke motorisatie spreken we dan?
Voor een 320i moet dat lukken denk ik, maar zoals die 325i eerder gepost, gaat dat niet mogelijk zijn denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenDat vind ik een strak plan !
Over welke motorisatie spreken we dan?
Voor een 320i moet dat lukken denk ik, maar zoals die 325i eerder gepost, gaat dat niet mogelijk zijn denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk BerichtenGewoonweg alles mag gepost worden aan deze prijs...
320i cabrio van '91 met +- 245k km
* 2800 euro
* scheur in bestuurderszetel
* nieuwe achterruit, maar dak zou tegen winter 2011 vervangen moeten worden
* perfect gekeurd (normaliter)
* nergens, maar dan ook nergens roest
't Is niet perfect, maar ik geloof dus dat een perfecte 320i mogelijk moet zijn voor 4k euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenecht wat scheelt er met jullie? ik zeg gewoon dat ik dat de grens vind
Dan zeg je gewoon 'ik vind 3K de grens' ipv '3K mag nog wel'. Nuances zijn er om gebruikt te worden hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk BerichtenMisschien moet je in het vervolg iets duidelijker zijn om misverstanden te vermijden..
Dan zeg je gewoon 'ik vind 3K de grens' ipv '3K mag nog wel'. Nuances zijn er om gebruikt te worden hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenAllé bon, 'k zal het in de groep smijten:
320i cabrio van '91 met +- 245k km
* 2800 euro
* scheur in bestuurderszetel
* nieuwe achterruit, maar dak zou tegen winter 2011 vervangen moeten worden
* perfect gekeurd (normaliter)
* nergens, maar dan ook nergens roest
't Is niet perfect, maar ik geloof dus dat een perfecte 320i mogelijk moet zijn voor 4k euro.
Nieuw dak is +- 900euro
=1150euro +2800
=3950euro bij deze +- 4000euro
Comment
Comment