Oorspronkelijk geplaatst door Robin.S
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
@Maarten: drift gone wrong?Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
gelukkig maar nog een geluk dat het dan "maar" een bumper was.Captain Turbo
General Von Driftenstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenCollega's,
als ik met dit weer met de E30 ga rijden, dan bolt mijn chauffage niet. Dan mag'k de hardheid van blazen aanpassen, dat ding doet niks. Pas na een stevige rit (doorgaans enkele uren) doet hij het weer.
Wie weet er wat er misschien bevroren is zodat de chauffage niet werkt? Dan kan'k daar misschien met de heteluchtblazer op te werk gaan.
Zo'n aangevroren binnenruit is niet echt ideaal.
Dus als ge uw cilinderrij volgt, net achter die dat het dichtst bij het stuur zit.
Succes!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenEnen tegengezeten met een trekhaak denk ik. E30 stond op een parking dus ik heb niets gezien en uiteraard geen papiertje achtergelaten.. Maar ben deze middag bij CAS om een nieuwe achterbumper geweest.. dus komt terug goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenHopelijk niet de weerstand dat kapot aant gaan is, maar normaal alst door het vriezen is is dat als je uw motorkap open doet achter die relais in het midden onder uw voorruit. Als dat goed beschreven is
Dus als ge uw cilinderrij volgt, net achter die dat het dichtst bij het stuur zit.
Succes!
Gister heb ik er 2 keer 25 km mee gedaan, en 't bolde niet. En toen ben'k nog een km'tje of 7 gaan scheef gaan met een paar keer stevig doorgesleurd te hebben op het droge en toen marcheerde de prul weer. Dus gewoon bedrijfstemperatuur (olie= 80° op de meter) lijkt me nèt niet voldoende.
Comment
-
Ik veronderstel dat dit ook wel met een waterklep werkt, en als dat membraan versleten is, kan het goed zijn dat je rare dingen tegenkomt met je verwarming. Bij mij was die ook naar de zak, en boven de 80km/u geen warmte meer. Kan mij voorstellen dat daar wel andere rare dingen uit kunnen voortkomen ook. Je kan daar normaalgezien een revisiekitje voor kopen voor een appel en een ei, maar het demonteren is vaak wel dikke miserie. Ik heb dat laten doen want in mijn geval moest gans mijn inlaattraject eruit, echt schitterende gestokenLast edited by Stoffie; 27/12/2010, 12:22.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenAh, da waarde gij
In Gent die keer bij het driften waarschijnlijk wel gezien
Nu met de padré zijn auto
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Comment
-
Ziet er nog goed uit
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Wat kilometers maar ziet er een eerlijke E30 uit + hij staat in BE
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenen PJH dan :o wtf zo goedkoop :s moet toch wel iets mis mee zijn?1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenIs die weerstand een grote klus ofzo? Zal eens checken...
Gister heb ik er 2 keer 25 km mee gedaan, en 't bolde niet. En toen ben'k nog een km'tje of 7 gaan scheef gaan met een paar keer stevig doorgesleurd te hebben op het droge en toen marcheerde de prul weer. Dus gewoon bedrijfstemperatuur (olie= 80° op de meter) lijkt me nèt niet voldoende.
De weerstand zit volgens mij achter de knop zelf, dus dat valt goed mee. Heb dat liggen ook, maar als het dat is moet normaal de hoogste stand wel werken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
En op foto kan je nooit perfect weten in welke staat hij is, gewoon gaan kijken..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenZiet er goed uit! Moest ik geen hebben ging ik gaan kijken.
En op foto kan je nooit perfect weten in welke staat hij is, gewoon gaan kijken..
@ Denniske: die bronzitbeige 320i uit België is van een kerel die zijn auto steeds met heel veel zorg behandeld heeft. Ik ken hem niet persoonlijk maar van op E30 forum. Is zeker een eerlijke wagen. Hij doet deze weg omdat hij een E36 328iT gekocht heeft. De garage geeft nog 2000€ voor zijn E30 dus probeert hij hem voor ietsje meer van de hand te doen. Redelijk wat kilometers, maar dan ook al heel wat stukken reeds vervangen..
Comment
Comment