Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    ik heb gisteren gedroomd van mijn e30
    Als je droomt dat je inzittende bent van een auto, dan wil dat zeggen dat jij je eigen leven niet in handen hebt maar dat je voor een deel door anderen geleefd wordt, (je bent niet jezelf!). Een auto symboliseert het lichaam, en de inzittende symboliseert de ziel. Dus de persoon, die zelfstandig een voertuig bestuurt, rijdt zelf en heeft de leiding in handen!
    Rijdt u te snel, misschien gedraagt u zich dan te roekeloos en te agressief in het leven met als doel anderen voorbij te streven. Wanneer u te traag rijdt en achterop geraakt of bijna een stilstand, dat duidt op het niet ten volle benutten van uw vermogens.
    Als u zonder benzine komt te staan betekent dit, dat de brandstof waarop uw auto rijdt (dus uw eigen energie) niet voldoende is om met uw huidige bezigheden op dezelfde wijze verder te gaan.

Comment

• Bedankt voor deze informatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
        Bedankt voor deze informatie.
        Zonder dank

Comment

• Verdomme he man e30.be is toch eigenlijk zo een klootforum, ik moet 25 post hebben om te kunnen reageren in de meeste topics.
          Maar hoe kom ik aan 25 posts als ik zelf nog geen e30 heb.

edit: ik moet er zelfs 50 hebben
          Last edited by Ambi; 31/12/2010, 14:03.
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• Door zo te posten als hier?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
              Verdomme he man e30.be is toch eigenlijk zo een klootforum, ik moet 25 post hebben om te kunnen reageren in de meeste topics.

easy, maak zo'n schrale ik stel mezelf voor, en dan in ieder voorstellingstopic gewoon "welkom" gaan typen
              Captain Turbo
              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Verdomme he man e30.be is toch eigenlijk zo een klootforum, ik moet 25 post hebben om te kunnen reageren in de meeste topics.

dat moest hier ook zo zijn. Je hebt toch ook geen auto en komt hier evenzeer aan een leuk postaantal.

Comment

• Heeft er nog iemand vintage pics van E30's staan ofzo?

Comment

dat moest hier ook zo zijn. Je hebt toch ook geen auto en komt hier evenzeer aan een leuk postaantal.
                    Ja maar hier kan ik zeveren en af toe iets interessants posten in het Bmw Lovers of e30 topic
                    Dat kan ik daar zelfs niet, zoals eerder gezegd bij iedereen welkom gaan zeggen.
                    Want dat zijn de enigste topics waar ik kan posten.
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

• shit ambi, zo gaan al de vette E30's die daar te koop staan naar het schroot verdwijnen ipv naar u te komen

Comment

• Heb ergens een aantal foto's gevonden.
                        Kan wel zijn dat er hier al veel van gestaan hebben, weet niet zeker...

Comment

• Niet oldschool, maar wel zotte E30:

Comment

• Raar, voorbumper is compleet toe:

Comment

shit ambi, zo gaan al de vette E30's die daar te koop staan naar het schroot verdwijnen ipv naar u te komen
                              Ja !!!
                              Dat dacht ik dus ook al, of nu gaan die naar mannen die er al 10 hebben .
                              2012 E92 Bmw 335i DKG
                              1991 E30 320i

Comment

• En Snijers zeker?:

Comment

• Comment

Ja !!!
                                    Dat dacht ik dus ook al, of nu gaan die naar mannen die er al 10 hebben .
                                    Er staat een volledig originele 320i met b25 blok te koop voor 2500.

Comment

Er staat een volledig originele 320i met b25 blok te koop voor 2500.

Miljaar
                                      Geraakt dat door de keuring ?
                                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                                      1991 E30 320i

Comment

• jazeker, normaal gezien wel hoor.

Comment

• dacht dat ie volledig ori was, 2de eigenaar, hij heeft die overgekocht van een vrouw die er altijd mee gereden heeft (zag je ook, stond nog een meter van de grond en met wieldoppen). Blok heeft 140k km ofzo.

Ik wist het wel, als ik nu voor een E30 aan't kijken was!

Comment

Working...
                                          X