die staat ook op e30 en dat is geen echte Alpina, die is nooit als cabrio gemaakt. Als ik me goed herriner is dit een m3 cabrio met alpina looks en een S50 blok..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ziet er toch eerder een S38 blok uit, maar ik kan mis zijn.
Normaalgezien zou dat een opgekieteld en door Alpina aangepakt M30 blok moeten zijn, mocht het een echte Alpina zijn. GTA any comments ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk BerichtenZiet er toch eerder een S38 blok uit, maar ik kan mis zijn.
Normaalgezien zou dat een opgekieteld en door Alpina aangepakt M30 blok moeten zijn, mocht het een echte Alpina zijn. GTA any comments ?
Er zit trouwens een S50 blok in, dash is ook niet Alpina, noch origineel M3. Er zit namelijk een verbruiksmeter in, bij de E30 M3's werd dit vervangen door een olietemperatuurmeter.
Zijn geld niet waard imho.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenIs dan ook heeeeeel zeldzaam, is geen enkele wagen van geproduceerd geweest! En toch staat die te koop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichtendamn, amazing
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk BerichtenIs sowieso een conversie en geen originele alpina. Alpina heeft nooit E30 cabrio's gebouwd.
Als je bedoelt dat Alpina nooit een B6 3.5S cabrio heeft gebouwd, klopt dit wel.Last edited by Cedra; 02/01/2011, 18:33.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichtenhttp://www.2dehands.be/autos/autos/b...+e30&start=105
vind ik een mooie wagen...
Allez, aan dat 'nieuw' plak te zien is dat dan meestal van een jonger iemand enzo..
Comment
-
'Dat nieuw plak' is thans eenvoudig te verklaren; hij zegt toch zelf dat hij hem pas heeft in orde gemaakt na een tijd stilstand enz...
M'n E30 heeft vorig jaar van januari tot juli stil gestaan; ook al ligt die bak me nauw aan het hart, op dat moment waren er andere prioriteiten en heeft het me geen moeite gekost om hem te laten staan. Hem weg doen is wel de allerlaatste stap, maar ik kan me goed indenken hoe -zelfs een liefhebber (en dus ook iemand die z'n auto volledig opmaakt gelijk hier) op een keer andere dingen aan z'n hoofd heeft, of zin krijgt in iets anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk Berichten
Als je bedoelt dat Alpina nooit een B6 3.5S cabrio heeft gebouwd, klopt dit wel.
Kwijlbakje alginds!
Wist ik niet!
Comment
-
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Staat er wel bij dat hij niet wil keuren voor verkoop wegens geen platen en geen tijd.
Meestal (en ik zeg wel meestal) zullen ze dat niet zien omdat het ook een 4 cilinder is. De motor ziet er wel anders uit, dus als je iets of wat een kenner hebt, of iemand die goed zoekt, kan je wel eens in de problemen komen.
Bij die verlaging (en wss ook de uitlaat) moeten attesten zitten om gekeurd te raken.
En ik vraag mij af hoeveel kilometers er op a) de kas en b) het blok staan. Km stand van het blok is moeilijk te achterhalen als die ingebouwd geweest is..
Comment
Comment