Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• die staat ook op e30 en dat is geen echte Alpina, die is nooit als cabrio gemaakt. Als ik me goed herriner is dit een m3 cabrio met alpina looks en een S50 blok..

Comment

• Ziet er toch eerder een S38 blok uit, maar ik kan mis zijn.

Normaalgezien zou dat een opgekieteld en door Alpina aangepakt M30 blok moeten zijn, mocht het een echte Alpina zijn. GTA any comments ?
      1984 BMW M635CSi F u n
      1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten
        Ziet er toch eerder een S38 blok uit, maar ik kan mis zijn.

Normaalgezien zou dat een opgekieteld en door Alpina aangepakt M30 blok moeten zijn, mocht het een echte Alpina zijn. GTA any comments ?
        Is sowieso een conversie en geen originele alpina. Alpina heeft nooit E30 cabrio's gebouwd.

Er zit trouwens een S50 blok in, dash is ook niet Alpina, noch origineel M3. Er zit namelijk een verbruiksmeter in, bij de E30 M3's werd dit vervangen door een olietemperatuurmeter.

Zijn geld niet waard imho.
        Honda S2000 2002
        BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Het is een dikke kar maar het zou mij ook wringen omdat het eigenlijk maar een samen raapsel is van 3 auto's. Ik denk dat hij voor een orginele M3 cabrio die prijs wel krijgt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
            Zeldzaamheid:

klik

Had verwacht dat zoiets veel duurder was...
            Is dan ook heeeeeel zeldzaam, is geen enkele wagen van geproduceerd geweest! En toch staat die te koop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
              Is dan ook heeeeeel zeldzaam, is geen enkele wagen van geproduceerd geweest! En toch staat die te koop
              damn, amazing

Comment

damn, amazing
                Al bij al moet dat kot wel gaan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
                  Is sowieso een conversie en geen originele alpina. Alpina heeft nooit E30 cabrio's gebouwd.

Als je bedoelt dat Alpina nooit een B6 3.5S cabrio heeft gebouwd, klopt dit wel.
                  Last edited by Cedra; 02/01/2011, 18:33.

Comment

Interstate

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
                      kvraag me altijd af waarom die auto's dan worden weggedaan.
                      Allez, aan dat 'nieuw' plak te zien is dat dan meestal van een jonger iemand enzo..

Comment

• 'Dat nieuw plak' is thans eenvoudig te verklaren; hij zegt toch zelf dat hij hem pas heeft in orde gemaakt na een tijd stilstand enz...
                        M'n E30 heeft vorig jaar van januari tot juli stil gestaan; ook al ligt die bak me nauw aan het hart, op dat moment waren er andere prioriteiten en heeft het me geen moeite gekost om hem te laten staan. Hem weg doen is wel de allerlaatste stap, maar ik kan me goed indenken hoe -zelfs een liefhebber (en dus ook iemand die z'n auto volledig opmaakt gelijk hier) op een keer andere dingen aan z'n hoofd heeft, of zin krijgt in iets anders.

Comment

• Hij vraagt wel 4500 euro op kapaza.
                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

• ik wilde al zeggen; die bak leek me gerust 3500 a 4000 waard, behoudens technische toestand...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk Berichten

Als je bedoelt dat Alpina nooit een B6 3.5S cabrio heeft gebouwd, klopt dit wel.

Kwijlbakje alginds!
                              Wist ik niet!
                              Honda S2000 2002
                              BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Onverwachts efkes doorduwen :

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

gaat dat door de keuring?
                                  Captain Turbo
                                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Ik zou gewoon de verkoper laten keuren voor verkoop. Eens dat achter de rug is zijn de jaarlijkse keuringen geen probleem vermoed ik.

Comment

• Staat er wel bij dat hij niet wil keuren voor verkoop wegens geen platen en geen tijd.

Meestal (en ik zeg wel meestal) zullen ze dat niet zien omdat het ook een 4 cilinder is. De motor ziet er wel anders uit, dus als je iets of wat een kenner hebt, of iemand die goed zoekt, kan je wel eens in de problemen komen.
                                      Bij die verlaging (en wss ook de uitlaat) moeten attesten zitten om gekeurd te raken.

En ik vraag mij af hoeveel kilometers er op a) de kas en b) het blok staan. Km stand van het blok is moeilijk te achterhalen als die ingebouwd geweest is..
                                      Honda S2000 2002
                                      BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Je ziet toch wel dat de M42 een 16 klepper is..
                                        Staat dat ergens op uw papieren hoeveel kleppen uw motor heeft?

Comment

• Kheb hier nog zwarte pinkers liggen. Moest iemand interesse hebben
                                          Ook zo'n zwarte kapjes voor over je niertjes mogen weg.

Comment

Working...
                                          X