Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichteneen e30 320 is?! Is dit origineel?
http://www.flickr.com/photos/davidguimaraes/417558265/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenJe ziet toch wel dat de M42 een 16 klepper is..
Staat dat ergens op uw papieren hoeveel kleppen uw motor heeft?
Als je een zwaar accident hebt ben je wel dik de sigaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichteneen e30 320 is?! Is dit origineel?
http://www.flickr.com/photos/davidguimaraes/417558265/
Vanwege de zeer hoge taksen in Italië toen dacht ik.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHet stuurtje.
ik smelt er helemaal vanOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenJe ziet toch wel dat de M42 een 16 klepper is..
Staat dat ergens op uw papieren hoeveel kleppen uw motor heeft?
Comment
-
denk dat die al verkocht is advertentie is van april 2007 ^^Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
ik heb zin in dit:
schitterende site trouwens
Comment
-
Verzekeringsagent vandaag aan de lijn gehad aangezien hij voordien in verlof was. Morgen weet ik hoeveel het zaakje mij gaat kosten, maar hoogstwaarschijnlijk geef ik sowieso mijn fiat. Ik wil ermee rijde, het was overdreven mooi cabrio-weer vandaag.
De auto is intussen gekeurd, heeft daarvoor in de garage gestaan om nog enkele zaken na te kijken en is blanco gekeurd.
Proberen van't weekend de auto naar hier (of mijn moeder thuis) te verhuizen en dan inschrijven, maar dan heb ik er toch al eens met gereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenVerzekeringsagent vandaag aan de lijn gehad aangezien hij voordien in verlof was. Morgen weet ik hoeveel het zaakje mij gaat kosten, maar hoogstwaarschijnlijk geef ik sowieso mijn fiat. Ik wil ermee rijde, het was overdreven mooi cabrio-weer vandaag.
De auto is intussen gekeurd, heeft daarvoor in de garage gestaan om nog enkele zaken na te kijken en is blanco gekeurd.
Proberen van't weekend de auto naar hier (of mijn moeder thuis) te verhuizen en dan inschrijven, maar dan heb ik er toch al eens met gereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk krijg van de verzekering BM0 van mijn ouders en dat komt dan uit op 600€ per jaar voor de 316 op mijn naam Zonder dit voordeel was het 1180 *slik*
Enige hoop dat ik heb, is dat die agent gans de portefeuille van mijn moeder haar bedrijf heeft, het wagenpark, de auto van m'n stiefbroer, mijn motodaxje. Dus fingers crossed!
Comment
Comment