Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Interstate
    Interstate?

Comment

• een e30 320 is?! Is dit origineel?
      Viana Motor Clube - 10, March Viana do Castelo, Portugal Better viewing here: 142

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
        Op de Italiaanse markt is dat destijds geleverd geweest ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
          Interstate?

Het stuurtje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            Je ziet toch wel dat de M42 een 16 klepper is..
            Staat dat ergens op uw papieren hoeveel kleppen uw motor heeft?
            Je =/= autokeuring

Als je een zwaar accident hebt ben je wel dik de sigaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
              Ja op basis van de motor van de M3.
              Vanwege de zeer hoge taksen in Italië toen dacht ik.
              2012 E92 Bmw 335i DKG
              1991 E30 320i

Comment

• klopt ja, omwille van taksen is dit als alternatief voor de M gebouwd.
                Je kon hem ook krijgen met ongelakte bumpers en zonder M-tech II; wat een sleeeeper!

Comment

• Die eene wat die mooie bronzintbeige 320i heeft gekocht gaat er al een 2.5 inleggen.
                  Die weet ook van aanpakken .
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    Het stuurtje.

Zo Cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuute

ik smelt er helemaal van
                    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                    Motoren & Tjeurisme

Comment

Je ziet toch wel dat de M42 een 16 klepper is..
                      Staat dat ergens op uw papieren hoeveel kleppen uw motor heeft?
                      Nope, staat er niet op. Typebenaming is simpelweg BMW 316 in dit geval. Bij een 318is is het BMW 318. Geen verschil dus met een gewone 318i. Bij KW zal het natuurlijk wel verschillen.
                      Honda S2000 2002
                      BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• 320 is

Alles over het WRC2 rally kampioenschap. De bekendste rally's, de puntentelling en de beste Rally 2 auto's in het WRC2 wereldkampioenschap.

Hmm knappe wagen!

Comment

• Jaman, niet verkeerd!

Comment

• denk dat die al verkocht is advertentie is van april 2007 ^^
                            Captain Turbo
                            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Voor degene die eentje willen gaan halen in IT:

Comment

• ik heb zin in dit:

schitterende site trouwens

Comment

• Verzekeringsagent vandaag aan de lijn gehad aangezien hij voordien in verlof was. Morgen weet ik hoeveel het zaakje mij gaat kosten, maar hoogstwaarschijnlijk geef ik sowieso mijn fiat. Ik wil ermee rijde, het was overdreven mooi cabrio-weer vandaag.
                                  De auto is intussen gekeurd, heeft daarvoor in de garage gestaan om nog enkele zaken na te kijken en is blanco gekeurd.

Proberen van't weekend de auto naar hier (of mijn moeder thuis) te verhuizen en dan inschrijven, maar dan heb ik er toch al eens met gereden

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                        Verzekeringsagent vandaag aan de lijn gehad aangezien hij voordien in verlof was. Morgen weet ik hoeveel het zaakje mij gaat kosten, maar hoogstwaarschijnlijk geef ik sowieso mijn fiat. Ik wil ermee rijde, het was overdreven mooi cabrio-weer vandaag.
                                        De auto is intussen gekeurd, heeft daarvoor in de garage gestaan om nog enkele zaken na te kijken en is blanco gekeurd.

Proberen van't weekend de auto naar hier (of mijn moeder thuis) te verhuizen en dan inschrijven, maar dan heb ik er toch al eens met gereden
                                        Ik krijg van de verzekering BM0 van mijn ouders en dat komt dan uit op 600€ per jaar voor de 316 op mijn naam Zonder dit voordeel was het 1180 *slik*

Comment

Ik krijg van de verzekering BM0 van mijn ouders en dat komt dan uit op 600€ per jaar voor de 316 op mijn naam Zonder dit voordeel was het 1180 *slik*
                                          Bij mij willen ze dat niet doen omdat ik niet meer bij één van mijn ouders woon, dus 't moet op mijn naam volledig los van hen. Het zou wel gekoppeld worden aan de polis van de motodax dat ik hier heb staan. We zullen dus wel zien, maar ik reken zo'n 1100 à 1200 euro... Pijnlijk, maar ach.
                                          Enige hoop dat ik heb, is dat die agent gans de portefeuille van mijn moeder haar bedrijf heeft, het wagenpark, de auto van m'n stiefbroer, mijn motodaxje. Dus fingers crossed!

Comment

Working...
                                          X