Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk BerichtenNew kids? :p
"Van m'n bier blijft ge af, vuile kuthoer !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Wel stom dat hij dat pookzakje eens niet goed steekt, vind ik maar slordig overkomen
En wat een raar filmke! Hij filmt zo wat de lampen en het interieur.. Haha! In plaats van de kilometerstand, motorruimte, motorgeluid, etc eens te laten horen.
En dikke dikke @ wijf op E30 !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk BerichtenWANT! Kzie wel nergens een kilometerstand staan?
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk BerichtenWANT! Kzie wel nergens een kilometerstand staan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenMaar er staat wel bij dat het de originele kilometerstand is!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenMaar er staat wel bij dat het de originele kilometerstand is!Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenstaat er toch bij? 123.000km
Best wel nog een mooie kilometerstand trouwens! Vind de prijs echt niet overdreven!
(ik wil die kar )
Comment
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Comment
-
-
Dit weekend zaten er weer wat mensen achterin de E30 die toch vonden dat het een kleine auto was. Daarna moesten we om drank voor de nieuwjaarsfuif die we organiseren. Op mijn achterbank stonden 10 bakken bier (kon nog een 11de bij) en in mijn koffer een kleine 200liter fruitsap/sterken drank en kon nog veel bij. En dan zat er naast mij nog nen kerel van zo'n 120 kilogram. Ik was blij dat ik geen 316i had en ook fier dat het zo'n praktische auto is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenis dat het type volk dat een E30 aantrekt? misschien toch maar verder sparen voor een aeromax ofzo
Hakken PJ, HAKKEN!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenNet de mail van de verzekeringsagente gezien. Net geen 1600 euro Ons ma ging eens bellen, der rijden verdomme 10 vrachtwagens rond die daar verzekerd zijn
Even de naakte feiten: je bent 22 en wil een 325i verzekeren met 171pk..
Ikzelf ben er 24 en heb mijn 318is met 136pk op mijn naam voor 550€ verzekerd gekregen. Ook bij de makelaar van mijn ouders.
In jouw geval is het natuurlijk wel meer pk voor een jongere leeftijd, maar het verschil is toch wel gigantisch...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk BerichtenDa's inderdaad wel heel duur
Even de naakte feiten: je bent 22 en wil een 325i verzekeren met 171pk..
Ikzelf ben er 24 en heb mijn 318is met 136pk op mijn naam voor 550€ verzekerd gekregen. Ook bij de makelaar van mijn ouders.
In jouw geval is het natuurlijk wel meer pk voor een jongere leeftijd, maar het verschil is toch wel gigantisch...
22 jaar
320i met 95kw
motodax is daar verzekerd op mijn naam alsook brandverzekering.
Da's dus wel eventjes aan den baard getrokken, als je weet dat mijn ouders hun ganse zaak daar dan nog verzekerd is en dat die vrouw hare man de boekhouder is van mijn ouders. Alléja, ik hoef geen vriendenprijsje (al zou dat leuk zijn) maar 1600 is echt wel overdreven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenis dat het type volk dat een E30 aantrekt? misschien toch maar verder sparen voor een aeromax ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten'k Ga eventjes corrigeren als't is toegestaan hè
22 jaar
320i met 95kw
motodax is daar verzekerd op mijn naam alsook brandverzekering.
Da's dus wel eventjes aan den baard getrokken, als je weet dat mijn ouders hun ganse zaak daar dan nog verzekerd is en dat die vrouw hare man de boekhouder is van mijn ouders. Alléja, ik hoef geen vriendenprijsje (al zou dat leuk zijn) maar 1600 is echt wel overdreven
Ik zou toch eens rondshoppen bij andere makelaars hoor, want dat bedrag is écht wel bij de haren getrokken.
Desnoods inderdaad je ouders eens een hartig woordje laten praten.
Comment
Comment