Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
    Unk? Voor een 320i met 129pk 1600€ durven vragen?
    Ik zou toch eens rondshoppen bij andere makelaars hoor, want dat bedrag is écht wel bij de haren getrokken.
    Desnoods inderdaad je ouders eens een hartig woordje laten praten.
    Ons ma ging morgen al eens bellen, dus we zien wel wat ervan komt
    Anders ga ik inderdaad op een ander hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
      haha vet Maar euhm 200l fruitsap enzo??? Volgens mij zit ge ruim over uw mtm

Toen ik bij de jeugdbeweging zat hadden we de Saxo ook een vol getast met bakken bier. 8 stuks
      Ik moest niet ver, dus kon niet zoveel kwaad. Verschoot er wel van hoeveel erin kon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
        Ik moest niet ver, dus kon niet zoveel kwaad. Verschoot er wel van hoeveel erin kon
        Als ge nog eens zo'n feestje geeft, dan laat ge het wel hier op voorhand weten eh kerel

Comment

• 2oktober en 31 december is de volgende keer

Comment

2oktober en 31 december is de volgende keer
            Da's nog lang eh...

Ik voel een "ronde-koplampen-party" komen

Comment

• Ja, als er nu wat meer volk komt dan de vorige keer

Comment

Ja, als er nu wat meer volk komt dan de vorige keer
                Count me in !

Comment

• een aantal belachelijke advertenties

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                    een aantal belachelijke advertenties

http://www.2dehands.be/autos/autos/b...03.html?qq=e30
                    Die Chris doet volgens mij in e30's ofzo

Comment

Ja, als er nu wat meer volk komt dan de vorige keer
                      Ik heb gisteren gelezen dat er op het e30forum een westvlaamse meeting zal zijn.. Ik zal zeker van de partij zijn. Als de meeting zou doorgaan zet ik het wel even vlug op autoforum... Het zou echter enkel om e30 gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
                        Ik heb gisteren gelezen dat er op het e30forum een westvlaamse meeting zal zijn.. Ik zal zeker van de partij zijn. Als de meeting zou doorgaan zet ik het wel even vlug op autoforum... Het zou echter enkel om e30 gaan
                        Westvlaanderen, pff

Comment

• Bang van vreemde mensen?

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten
                          Ziet er toch eerder een S38 blok uit, maar ik kan mis zijn.
                          Je hebt gelijk, is een s38 blok.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Dat is weer zo typisch hé, ik zoek meer dan een jaar naar mijn ideale e30 cabrio.. Toen dacht ik dat ik de mooiste van het hele land heb, dan staat deze te koop

NOT Zo moet het dus niet!

Comment

• Sh*t...*kinnebak valt los op de grond*...

Man van slechte smaak gesproken, erger dan dat kan toch echt niet meer...
                              1984 BMW M635CSi F u n
                              1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                Bang van vreemde mensen?

Euhm, neen, integendeel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                  Bang van vreemde mensen?

hoe is het eigenlijk met de uwe, Asserti?

Comment

• vroeg ik me ook nog af..

Iets anders, een 318i van 23 jaar oud heeft een ketting ? En hydraulische klepstoters ? Wat zijn de dingen waar je in het geval hij even zonder olie draaide moet opletten daarna ?

Comment

• de M40 heeft een riem en de M10 een ketting maar voor de zekerheid zoek het eens op

Comment

• Ik zit zelf ook te snakken om een E30 aan te schaffen. Heb er een op het oog die 26/27 jaar oud is wegens zeer voordelig qua taksen en verzekering. Als ik zou besluiten om te gaan kijken, waar let ik dan zeker op?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
                                          Ik zit zelf ook te snakken om een E30 aan te schaffen. Heb er een op het oog die 26/27 jaar oud is wegens zeer voordelig qua taksen en verzekering. Als ik zou besluiten om te gaan kijken, waar let ik dan zeker op?
                                          Ik vind het gebrek aan roestvorming het beste... De zwakke plaatsen zijn: wielkasten, krikpunten, batterijhouder, rond de ramen, onder de koffer, deuren,... succes!

Comment

Working...
                                          X